חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר/בת מצווה: לעשות את זה נכון

הגעתו של הבן למצוות מהווה תמיד סיבה למסיבה. גיל 13 מציין התחלה שלתהליך של התבגרות פיזית ונפשית. הרעיון היהודי העומד מאחורי י"ג שנים הינו שמעכשיו הילד יכול להניח תפילין, לעלות לתורה וצבירת זכויות וחובות נוספים.

לרוב חגיגת בר מצווה היא לא "משהו קטן" לקרובי משפחה ושכנים בלבד בבית הכנסת השכונתי או בכותל (חגיגות בר מצווה אלה הן בעלות קסם מיוחד), מדוברבהפקה.

אמנם הקדמנו אודות חגיגת בר המצווה, אך המידע בהמשך מתייחס לחגיגת בת מצווה גם כן.

חגיגת בר מצווה / בת מצווה: מקום האירוע

גן אירועים, אולם או מסעדה, את זה תקבעו בעיקר לפי העונה ומספר האורחים.אבל, כשמחליטים על מקום האירוע כדאי לבחור במקום מרכזי ויש להתחשב באזור הגיאוגרפי בו גרים רוב האורחים. יכול להיות שמצאתם מקום מצויין בטבע באזור מצפה רמון – חגיגת בר מצווה / בת מצווה לאור ירח, אבל קחו בחשבון שהאורחים שלכם יחשבו פעמיים לפני שיעלו לרכב, במיוחד אם מדובר בחברים מהעבודה אואנשים מקרבה רחוקה. התחשבו באורחים!

סגנון האירוע

כיום ישנם מעצבים המתמחים בעיצוב אירועים והם ישוו למקום את המראה הרצוי לכם. סגנון האירוע ייקבע בהתחשבות בדעתו של חתן בר המצווה / כלת בתהמצווה. ייתכן שאתם אוהבים סגנון כפרי וסטייל של חווה, אבל הילד/ה שלכם בכלל בעניין קצת פחות וינטאג'י. ראינו כבר הכל, סגנון רומאי, שופרות, דרבוקות, סטייל החווה הידוע, הייטק וכו', כיוון שמדובר בחגיגת בר מצווה יהודית כדאי לא להתרחק למקורות זרים ולהיצמד למקור.

מוזיקה

בדרך כלל, די ג'יי טוב ייתן את הפתרון האולטימטיבי לכל מסיבת יום הולדת - בר/בתמצווה. הוא מצויד בכל סוגי המוסיקה, החל ממוסיקה חסידית יהודית ועד היפהופ- כך הוא יוכל לרצות את כולם. חשוב מאוד לוודא שהוא (או האולם) מצוידבמערכת הגברה ומיקרופון, להזמנת מדליקי הנרות, המברכים וכמובן דרשת ברהמצווה המדוברת.

אטרקציות

ישנם מומחים רבים לאטרקציות בר/בת מצווה: תקליטנים המשלבים מופעי ליצנים, מוקיונים, לוליינים על חד אופן, תרגילי אש, מופעי זיקוקים, לייזר, סרטונים הומוריסטיים על חתן בר המצווה, מצגות המוקרנות לאורחים במהלך הערב ועוד. כאן עדיף להצטייד בהמלצה על מפעיל האטרקציה.

הזמנות לבר מצווה / בת מצווה

את ההזמנות חשוב לאשר כבר חודש וחצי-חודשיים לפני האירוע, כיוון ששלושה שבועות וחצי לפני האירוע יש לשלוח אותן למוזמנים. הזמנות לבר/בת מצווה צריכות להיות פשוטות ופרקטיות ואין טעם להשקיע יתר על המידה. ברשת האינטרנט תוכלו למצוא הזמנות מעוצבות שתוכלו להתאים לצרכיכם, לעצב כראות עיניכם ולהזמין. כעקרון, השמיים הם הגבול אבל אל תסתבכו עם זה.

שיהיה במזל טוב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לירון - הפעלה ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירון - הפעלה ליום הולדת

מאת: לירון - הפעלה ליום הולדתימי הולדת19/12/101088 צפיות
במהלך תכנון מסיבת יום הולדת טובה, צריך לזכור כל הזמן כי האירוע עצמו נועד לשמח את החוגג ואת משפחתו וחבריו. אם זוכרים את העבודה הזו, כל מהלך התכנון הופך לקל ונעים יותר.

מאת: לירון - הפעלה ליום הולדתימי הולדת13/10/10889 צפיות
החל מגיל שנתיים הקטנטנים שלנו מודעים ומתרגשים מחגיגת יום ההולדת. אומנם בגילאים אלו אין לילדים, ולו צל של מושג, מהי משמעות המשפט - "גדלתי בשנה", אך כאשר יש סיבה למסיבה לא באמת חשובה הסיבה אלה התוכן שלה.

אנו המבוגרים אולי כבר התרגלנו, אבל הילדים, בשבילם יום הולדת הוא הרבה מעבר לחגיגה נחמדת. יום הולדת לילדים הוא אירוע מכונן, משהו שהם מצפים לו חודשים, חולמים עליו בלילות ומספרים עליו בימים, חוויה לשנה שלמה ולעיתים גם ליותר.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195846 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181627 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182067 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182705 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172313 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172667 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica