חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי רפואה סינית – לימודים מסוג אחר

לימודי רפואה משלימה הינם מסלול לימוד מאתגר וייחודי הנכנס תחת ההגדרה הרחבה של 'לימודי רפואה משלימה'. אם בעבר מי שהתעניין ברעיון של לימודי רפואה סינית היה צריך לנסוע לסין או לחילופין למצוא מומחה ספציפי שיסכים ללמד אותו הרי שבימינו, כאשר לימודי רפואה משלימה הפכו לנפוצים ומקובלים, קורס רפואה סינית נגישים לכל אחד ואחת אשר חולמים על מסלול לימודים המשלב בתוכו לימודים קונבנציונאליים בשילוב עם לימודים שמקורם בתורת המזרח.

לימודי רפואה סינית הינם יותר מלימודים רגילים. בנוסף לידע והמידע של לימודים רגילים לימודי רפואה סינית מציעים לכם חוויה רוחנית ייחודית. לימודי רפואה סינית מציעים לכם לרכוש כלים של מטפלים במגוון שיטות אלטרנטיביות, אשר עברו תהליך של קבלה בעולם המערבי, ומוצעות למטופל במקביל לשיטות הריפוי הקונבנציונאליות. בהתאם לכך, ניתן למצוא בוגרים של לימודי רפואה סינית עובדים ומטפלים בשיטות הרפואה הסינית בקליניקות של קופות החולים הגדולות.

לימודי רפואה סינית אורכים כארבע שנים אקדמאיות, כאשר ישנם מסלולים המציעים לתלמידיהם המשך ללימודים בחו"ל (לדוגמא: סין, ארצות-הברית), ואף השלמה ללימודי תואר ראשון.

לימודי רפואה סינית מיועדים לאנשים אשר רוצים להיפתח לדרכי מחשבה וטיפול אלטרנטיביות. הרפואה סינית היא יותר מתחום לימודים, זוהי דרך חיים. מטפל ברפואה סינית לומד להסתכל אחרת על הבעיות הבריאותיות שלנו.

לימודי רפואה סינית תחומי לימוד?

לימודי רפואה סינית כוללים בתוכם סוגים שונים של תחומי לימוד, כגון: צמחי מרפא סינים, הרבולוגיה סינית, תזונה סינית, שיאצו/טווינה, דיקור סיני, ועוד.

ישנם מוסדות לימוד אשר משלבים בתוכניות הלימוד שלהם לימודי רפואה סינית סטאז' מעשי בארץ ובחו"ל, גם בקליניקות של בתי הספר וגם בבתי חולים.

לימודי רפואה סיניתהיכן כדאי ללמוד?

כמעט כל מכללה ו/או בית ספר ללימודי רפואה משלימה, מכיל בתוכו מגמה של לימודי רפואה סינית. על-מנת לבחור את מוסד הלימוד שהכי מתאים לך רצוי להתחיל מחיפוש באינטרנט. כיום, רובם המכריע של המכללות ובתי הספר מחזיקים אתרי אינטרנט אשר בהם תוכלו למצוא מידע מפורט לגבי מסלולי הלימוד שיש למוסד להציע. בתור צעד ראשון מומלץ לעבור את כל המידע הרלוונטי באתר ובמידע ויש לכם שאלות נוספות כדאי ליצור קשר ישיר עם בית הספר.

לאלו מכם שהחליטו לבחור לימודי רפואה סינית בתור מסלול לימודיהם כדאי גם להיכנס לפורומים המתקיימים און-ליין, לקרוא את המידע הרלוונטי, ואף לקחת חלק פעיל ולשאול שאלות.

מוסדות הלימוד מקיימים ימים פתוחים שבהם תוכלו להגיע ולהתרשם מבית הספר ומצוות המרצים באופן בלתי אמצעי. בין המוסדות השונים ניתן למצוא את: מכללת רידמן, מכללת סמינר הקיבוצים, מכללת גבעת וושינגטון, מכללת אילמה, מדיקולג', ומכללת מדיסין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת גלאסווד - היבואנית הרשמית של דלתות פנים AAW בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסק4 קידום אתרים

מאת: אסק4 קידום אתריםצילום אירועים09/08/101190 צפיות
חתונה היא אחד האירועים המרכזיים בחיי האדם וכשכזה, כמובן שחשוב לתעד אותו, בעזרתו של צלם חתונות מקצועי. אך בטרם נגיע לשלב צילום אירועים, כמובן שיש לבחור איזה מבין גני אירועים, מתאים לאירוע אותו אנו רוצים לערוך. במאמר זה נתמקד באירוע שהוא חתונה ולכן נתייחס לנושא צילום אירועים בכלל כשההתמקדות תהיה על נושא צלם חתונות, בפרט.

מאת: אסק4 קידום אתריםחתונות09/08/101126 צפיות
יום החתונה הוא היום הכי מרגש מבחינת הכלה כל היום עד הרגעים שלפני החתונה היא מבלה בין כותלי סלון כלות, אותו היא בחרה מבעוד מועד. לדעתינו עדיף למצוא סלון כלות, שיכלול את כל צרכי הכלות. הכלות ביום זה מבלות את זמנן כדי להראות במיטבן, לכן עדיף לבחור סלון כלות שידאג לכל צרכי הכלה באותו היום, החל מטיפול קוסמטי, איפור כלות, וכמובן הדבר המרכזי, אולי אחרי שמלת הכלה הוא עיצוב שיער לכלה.

מאת: אסק4 קידום אתריםחתונות09/08/101075 צפיות
אבא, אמא אנחנו מתחתנים, הודיע לנו סוף סוף הזוג הצעיר. התרגשות רבה, אותנו אחזה ועכשיו נתחיל בעבודה, צריך חתונה לתכנן. אחת כזאת שתהיה משמחת ותתאים לסגנון הזוג הצעיר, שהרי לא כל יום מתחתנים. רגע רגע, איפא להתחיל? כל כך הרבה דברים יש לארגן, חתונה היא "הפקת אירוע" ללא כל ספק. מיד לאחר קביעת התאריך והכנת רשימת המוזמנים, החלטנו שתחילה נבחר מקום מתאים.

מאת: אסק4 קידום אתריםשמלות כלה ובגדי חתן09/08/101204 צפיות
החלטתם על מיסוד הקשר שלכם - חתונה עומדת לה באופק, אחד הדברים המרכזיים ליום זה, הוא בחירת שמלות כלה מהממות ובחירת חליפות חתן. בנות רבות חולמות על יום זה, עוד משחר ילדותן, הן רואות בעיני רוחן, שמלות כלה, את האולם בו הן תנשאנה ואת עצמן עם החתן מחוללים ברחבת הריקודים, הוא לבוש חליפה אלגנטית שאותה בחרו ביחד, בני הזוג ממבחר חליפות חתן ללא ספק חתונה היא אחד האירועים החשובים בחיי האדם.

מאת: אסק4 קידום אתריםהפקות אירועים09/08/101037 צפיות
לאחרונה ניתן לראות כי, צצים יותר ויותר גני אירועים בשרון, עד כי המחשבה על גני אירועים מביאה אותנו לחשוב ישירות על גני אירועים בשרון. התרחבות נכרת זו של גני אירועים בשרון מביאה לכדי תחרות גדולה בין אולם אירועים אחד למשנהו. רבים הם גני אירועים בשרון, המשלבים אירועים בטבע עם אולם אירועים, כך שבעלי השמחה יכולים להנות משני העולמות גם יחד.

מאת: אסק4 קידום אתריםחתונות21/07/101208 צפיות
כיום זיקוקי דינור מהווים חלק בלתי נפרד מאירועים חגיגיים מעבר לחגיגות יום העצמאות, זיקוקים לאירועים שונים כגון זיקוקים לחתונה, לבר מצווה למסיבות יום הולדת חותמים את רגעי השיא של האירוע בשלל צבעים בוהקים וצורות מופלאות המאירים את שמי הלילה.

מאת: אסק4 קידום אתריםאופניים21/07/101380 צפיות
במהלך השנים האחרונות חוזרים האופניים לאופנה, יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות שלהם בין אם זה ליציאה בקבוצה של טיולי אופניים , או לשם רכיבה בתוך הערים הסואנות. אופניים הם נוחים, מהירים ותורמים לבריאות. אז אם חשבתם לצאת לטיול, או הגעתם לעיר ועליכם לגמוע מרחקים, הפתרון הוא השכרת אופניים על בסיס יומי. אפשרות זו של השכרת אופניים, תאפשר לך לעבור ממקום למקום מבלי להיות תלוי בכלי התחבורה הציבוריים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222685 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222945 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/212991 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213189 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213384 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213637 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213682 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica