חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיסי אליוט בישראל הייתה וזהו נגמר

מאת: לינדה גבריאלמוסיקה25/07/2010881 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחחח מיסי מיסי מיסי,אני זוכר איך בדרך לבסיס הייתי מנגן אותך בדיסקמן..איך נגנבתי מהפלואו, ומהסאונד החדש מהמשחקי מילים ומהרגשת המסיבה שהייתמעבירה לאורך האלבום.וזאת ח'ברה הייתה בדיוק הבעיה בהופעה של מיסי הרגשנו(שלוש לראש)שאנחנו במסיבה ולא הופעה.סטדיג'יי מגניב רצח בהתחלה שהכניס אותנו לאווירה וסט דיג'יי מצויין בסוףההופעה אלו היו ההיילייטס במופע.הייתה אווירת חשמל איך שנכנסנו לצליליהפטיפון של אלארם ושוחט הרגשנו את הוייב. אחכ הדג נחש המעולים עלו לבמה מהשאני די משוכנע גרם לכל ראפר שהיה בבניין כולל אותנו (שלוש לראש)להגיד לעצמו איך הייתי מת להתחלף איתם עכשיו ולהיות זה שמחמם אתמיסי...ואז עלתה הסוכריה הקופצת מחול.הפתיחה הייתה מגניבה ביותר היא עלתהעם הביט של ON THE NEXT ONE של ג'יי זי מה שהרים את הקהל.ואז עשתה את המעשהשהיה למעשה סימן לבאות.מחרוזת של הלהיטים הגדולים שלה משהו כמו סוג של ביתמכל להיט גדול שהיה לה...מה שהשאיר בערך מקום לעוד שיר או 2...אז נכוןשלמיסי יש המון שת"פים וטימבה לודקריס וג'ייזי עדיין לא עשו עלייה אבלבחייאת אישה,תשירי! תני תק'טע שלך ותני לקהל לעשות את הבתים של ההומיסשלך..מה אכפת לך?זה עובד מעולה בהופעות אחרות...אז כן, הייתה חלטורה וכן זההיה סט שמותאם לפסטיבלים שבהם היא אמורה לעשות מסיבה ולהקפיץ את הקהל ל40דקות וכן זאת הייתה וואחד פרסומת לאדידס, אבל עכשיו הטוויסט... אני חייבלציין שעד שהבנתי שזה לא מופע אלא מסיבה ועד שהבנתי שהיא באהלחלטורה,נהניתי אש. אין ספק שזאת היתה הגשמת חלום לראות אותה על הבמה מולהפנים,וההרגשה  בלקפוץ בget ur freak on  כאילו חזרנו איזה עשור אחורה וישלנו כח לקפוץ עם עוד 4000 איש לידנו היתה הרגשה שכבר מזמן לא הרגשנו.באמתשהיה חשמל אבל כמו כל מופע אחר(ועכשיו טוויסט נוסף) בזמן האחרון גם פה היתההפסקת חשמל אחרי חצי שעה בערך...חבל שזה היה כל כך קצר בהתחשב במחירהכרטיס כי את המסיבה שהיתה לי באוזן כשהייתי נוסע לבסיס צרבתי...

לסיכום:היה בן זונה בחצי שעה הראשונה של המופע נהניתי בטירוף והגשמתי חלום אבל זהו.זה היה כל הסיפור חצי שעה בערך.חבל.

וואן מינט מן?וואן מינט מיסי...

שלוש לראש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינדה גבריאל

מאת: לינדה גבריאלטיולים בארץ06/02/17899 צפיות
אין ספק בכלל שאחד מיעדי הנופש הפופולאריים בישראל הייתה ותמיד תשאר טבריה ואזור הכנרת שבצפון מדינת ישראל, אז מה מחכה לכם בטבריה ואיפה תוכלו למצוא את העדכונים הטובים והחמים ביותר למקומות לינה ואירוח באזור זה? ניחשתם נכון בהוטלז שלה מחלקה בלעדית העוסקת כל כולה רק במציאת החופשה האולטימטיבית והטובה ביותר עבורך באזור טבריה.

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל12/09/111419 צפיות
החלטת לרכוש טיסה להודו..? מצוין, כי עכשיו זהו הזמן האולטימטיבי בשביל לקבל את כל המידע אודות כרטיסי טיסה להודו ויותר מזאת מה שחשוב לדעת בשביל שתוכל לצאת הכי זול שיש, כי אחרי הכל אנחנו מדברים על אחת מהטיסות היותר יקרות שקיימות ויחד עם זאת גם אחת מהפופולאריות שקיימות כיום על ידי הציבור הישראלי ובעיקר קהל היעד שהינם התרמילאים והמוצ'ילרים!

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל23/04/111590 צפיות
אחד מהתקופות הטובות ביותר לטוס כיום לניו יורק זה בלי שום ספק בתקופת החופש הגדול, כאשר כיום מספר הטיסות שיוצאות בחופש הגדול בקיץ ובשיא עונת התיירות הוא הגדול ביותר שיש

מאת: לינדה גבריאלתיירות ונופש - כללי20/03/111805 צפיות
סביר להניח שבמידה והגעת לכאן את מתעניין בחופשת הקיץ השנתית שלך או לחילופין בחופשה ונופש מפנק במיוחד, אז נשמח לספר לך ולתת לך את כל הסיבות האפשרויות למה בורגס יכולה להיות אחד מיעדי הנופש האולטימטיביים ביותר עבורך שיעשו לך את החופשה מהנה יותר ומפנקת הרבה יותר.

מאת: לינדה גבריאלתיירות ונופש - כללי27/02/111536 צפיות
אין ספק שהאופציה הטובה ביותר שקיימת כיום בשביל להגיע לתאילנד, היא בעזרת טיסה מישראל לתושבי ישראל כמובן, אך אין ספק שישנם עוד מספר דרכים להגיע לתאילנד גם במידה ואתם כבר מטיילים בעולם וקוראים את המאמר הנ"ל ממש ברגע זה!

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל07/02/111670 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של כל תייר, נופש ומטייל זה הבחירה והרגעים של סגירת כרטיס הטיסה ליעד, הפעם רצינו לדבר איתכם על הודו שלהגיע עליה ישנם מספר אפשרויות

מאת: לינדה גבריאלטיולים בחו"ל28/01/112986 צפיות
במידה והחלטת שאתה מתעניין בנסיעה קצת שונה ממה שהכרת עד היום, אנו ממליצים בחום לבחון את לאס וגאס שיכולה להיות נופש מדהים ביופיו ומהנה במיוחד, שיכול לקחת אתכם לחוויות וריגושים חדשים בחיים. רוצה לקרוא עוד על לאס וגאס..? הגעת למקום הנכון!

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204833 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205306 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205312 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195956 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193577 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193534 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193811 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica