חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מצווה שכולה חוויה אחרת: טיולי בר מצווה עושים את ההבדל

מאת: על חבליםהפקת אירועים01/08/20101295 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הילד או-טו-טו בן 13 ואתם רוצים להתחיל לחשוב על אירועים לבר מצווה כדי לציין את המאורע. העלייה לתורה, האולם, הסוכריות וההזמנות – הכול כבר מוכן. אבל על דבר אחד אתם שוברים את הראש: איך להפוך את בר המצווה לאירוע מרגש שיחקק בזיכרונו של הילד כל ימי חייו? אם בא לכם לחשוב על משהו אחר, המשלב הנאה וספורט, אתגר וכיף גדול, למה שלא תחשבו על טיולי בר מצווה לילדכם ולחבריו?

ישנם מגוון אירועים לבר מצווה אך טיולי בר מצווה שונים מכל מה שהכרתם וכוללים סט שלם של אטרקציות לילדכם ולחבריו: סנפלינג, אומגה, קיר טיפוס, פארק חבלים אתגרי, סולמות ומבוכי חבלים, קפיצה מגובה לברזנט , מתקן אטארי, מיני באנג'י ועוד. ניתן לעשות את הפעילויות במסגרת הטיול או אחריו.

טיולי בר מצווה ראויים לשמם צריכים לכלול עשרות משימות מאתגרות, משחקים מדליקים, תחרויות אטרקטיביות, פעילויות כיף בטוחות לילדים, הרפתקאות מחשמלות וספורט אתגרי. הפעילויות כוללות סנפלינג, טיפוס הרים ואומגה בטוחות. חשוב שכאשר תבחרו את החברה האחראית על אירועים לבר מצווה  תוודאו שהם עובדים על פי תקן. בנוסף, חשוב להבטיח שהפעילויות מבוטחות בביטוח מקיף כולל אחריות מקצועית ואחריות צולבת למזמין החגיגה.

אירועים לבר מצווה הכוללים ספורט אתגרי חייבים לכלול פעילויות נלוות כגון חגיגת מזון משובחת, אירוח מעוצב ומסוגנן המשתלב יפה בטבע ופינות ישיבה נוחות ואלטרנטיביות. זאת, בנוסף לאפשרות למסיבת דיסקו בטבע, הקרנת מצגת, משחקים סביב המדורה, מעגל מתופפים, פנטזיה במערה, להטוטני אש, תוכנית הישרדות בטבע ועוד.

לפני שאתם בוחרים בחברה שמפיקה טיולי בר מצווה - רצוי שתפגשו את הצוות שילמד את חלומכם. חשוב לבחור בצוות שיפעל עבורכם בהפקת אירועים לבר מצווה ויקפיד על פרטים קטנים וכמובן יעמוד במסגרת התקציב המתאימה לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת על חבלים

מאת: על חבליםהפקות אירועים25/10/10987 צפיות
כיתה מגובשת היא השלב הראשון בדרך להצלחה בלימודי השנה הקרובה. מחקרים כבר הוכיחו בעבר שהלמידה משתפרת בכיתות מגובשות, ולכן ניתן לבצע הפקת אירועים לילדים בכיתה במסגרת יום גיבוש או אפילו לכבוד יום הולדת לילדים.

מאת: על חבליםהפקות אירועים17/10/10861 צפיות
רבים נוהגים לחשוב שהפקת יום כיף במסגרת ימי הולדת היא נחלתם של ילדים בלבד, ואולם קיימות גם פעילויות המתאימות גם למבוגרים ובעצם לכל גיל אפשרי. פעילויות כאלה מאפשרות לעשות את ההבדל בין אירוע סביר ליום הולדת מהנה של ממש.

מאת: על חבליםבר ובת מצווה29/09/101078 צפיות
אם אתם מעוניינים לערוך לילדיכם בר-מצווה של פעם חיים, מדוע שלא תחשבו עבורו על טיול לילדים מדליק שיכול להתאים בול לאירוע חשוב כזו? טיולי בר מצווה הם הדרך שלכם להראות לילד עד כמה הוא חשוב לכם ועד כמה ברצונכם לערוך עבורו את האירוע הכי מדליק של אחת השנים החשובות ביותר בחייו. כאשר מציעים לכם לעשות טיול לילדים אתם בוודאי חושבים על משהו יקר בחו"ל. אולם ניתן לעשות טיול בארץ, לחסוך עלויות ולהוסיף חוויות לכם – וגם לילד ולחבריו.

מאת: על חבליםהפקות אירועים26/09/10976 צפיות
בין מגוון האפשרויות השכיחות כיום עבור ימי הולדת לילדים וכן אירועים לבר המצווה כמו פיקניק או ארוחה במסעדה, ישנן כיום מגוון של פעילויות אחרות הנחשבות מקוריות יותר ואף לעיתים מהנות יותר. ניתן להיתלות בין שמיים וארץ דרך צניחה חופשית, לטפס על סלעים דרך טיולי סנפלינג למיניהם, ועוד.

מאת: על חבליםבר ובת מצווה04/08/101163 צפיות
שלוש עשרה שנה חיכיתם לרגע הזה. הנה הוא עולה לתורה. הדודות זורקות סוכריות, את האימא בוכה. הסבא והסבתא לחוצים מהקראת הדרשה. החברים ממתינים עם עיניים גדולות. והנה זה נגמר. עכשיו מתחיל האקשן האמיתי: אירועים לבר מצווה הם הדבר החשוב ביותר במסגרת חגיגות יום ההולדת השלוש עשרה. אתם כבר מנוסים בארגון אירועים לילדים אבל מה עושים עכשיו? לוקחים את סבתא ונוסעים לחו"ל? יורדים לאילת לבקר בבית מלון? אולי מארגנים יום של כיף עם החבר'ה מבית הספר? איך אומרים הילדים – זה כבר ממש פאסה. הגיע הזמן למצוא משהו חדש, מדליק,

מאת: על חבליםימי הולדת03/08/10930 צפיות
יש לילד יום הולדת ואתם משתגעים מה לעשות? לא יודעים איך לחגוג לילד את יום ההולדת ולהפוך את החגיגה לאירוע הכי מדליק של השנה? בא לכם לגוון ולהפוך את יום ההולדת לחוויה בלתי-נשכחת? כפי שאתם בוודאי יודעים, אתם לא לבד. הורים רבים רוצים לצאת מן השגרה ולנסות משהו אחר עבור הילדים שלהם. אירועים לילדים יכולים להיות כאב ראש אחד גדול, אבל במקום כאב ראש – הנאה אחת אדירה. אז מה עושים?

מאת: על חבליםבר ובת מצווה29/07/101176 צפיות
הגיע הרגע שחיכיתם לו 13 שנה. אתם עומדים לחגוג לילד בר מצווה. הוא מתרגש ואתם חושבים איך לעשות לו בר מצווה שלא ישכח כל החיים. רוצים להפיק אירוע שלא יישכח עבורו ועבור המשפחה? בא לכם להוציא אותם ואת החברים שלו מבית הספר לטיול מדליק? שוברת את הראש איזו אטרקציה חדשה לתת לילד בשביל בר המצווה? ברחבי הארץ משפחות מקיימות טיול ילדים באווירה אחרת, שונה, עם מגוון אטרקציות שמרתקות את ההורים ומסבות נחת להורים - טיולי בר מצווה עם המון כיף ושלל חוויות.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211621 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202361 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195955 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191792 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191572 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191692 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181687 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica