חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת שטיחים וטפטים לעיצוב הבית

מאת: טפטים צביקהעיצוב פנים02/08/2010981 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם החלטתם לרענן את ביתכם  או משרדכםישנםדרכים שונות לעשות זאת.אפשר לרכוש ריהוטחדש ומיוחד, לדאוג לתאורה מיוחדת ועוד. האלמנטים העיקריים התורמים לעיצוב החללהם שטיחים וטפטים. השילובהנכון של שניאלמנטים אלה יוצר את התוצאה הסופית הרצויה.

איזה שטיחים קיימים?
שטיחים קיימים בכל מיני  צורות, צבעיםודוגמאות. יש סוגים הכוללים  שטיחי שאגי, שטיחים קלאסיים, מודרניים ועוד.חלק מהשטיחים הם בצורת מלבןואחרים הםעגולים או מרובעים. ישנם שטיחיםהמתאימים לחדרי ילדיםבעלי צבעוניות עזה ודוגמאות שונות. ישנם שטיחיםהמתאימים לסלון, לחדר האמבטיה,  שטיחוניםלהנחה סמוך למיטה ועוד. קייםמבחר של שטיחים מקיר לקיר המתאימים למוסדות או לקוחות פרטיים,שטיחיםאנטי בקטריאלייםהמתאימים למקומות ציבוריים עם תנועה ערה של קהל, שטיחיםחסיני אש למוסדות ציבור ומשרדיםועוד.

איך לבחור שטיח?
כדאי לבחור שטיח המותאם לנתוניםכמו: גודלהחדר,הגוונים העיקריים השולטיםבחדר, האם מדובר בחדר   לילד, בן נוער אומבוגר.יש הרוצים להחיות את החדר שהוא בגוונים סולידיים עם שטיחים בצבעאחיד ועז. יש אנשים הרוכשיםשטיח שיהיה בהרמוניה עם הצבעים המרכזיים בחללכמו שטיח בהירבחדר ובורהיטי בז'.ניתן לבחורשטיחשנעשהבעבודת יד.זוהי תוספת מעניינת ואתניתלמראה החדר. השטיחים נארגיםמצמר במגווןשיטות והםמעניקים לבית מראהאקזוטי וייחודי. שטיחי עבודת יד הם  קווקזים, פרסים, בוכרים ועוד.


האלמנט העיצובי הנוסף הוא הטפט.

אילו טפטים קיימים בשוק?
הטפטים עושים קאמבקוכיום יש מגווןעצוםשל טפטיםלחדרי הבית  או למשרד. ניתןלהדביק את הטפטיםגם על  רהיטיםולשדרג אותם בעלות נמוכה.הטפטים קיימיםבטקסטורות שונות עם שילוב של חומרים כמו:קש, נייר אורז, בדים שונים ועוד. על ידיהשימוש במרכיביםאלה מתקבלות צורות מדהימותשל תלת מימד. ניתןליצור מראותשונים כמו  סגנון רטרו, מראה יוקרתי ואלגנטי וכדומה.ישנם גם טפטים לחדרי ילדים הקליםלרחיצה וניתןלשלב בהםאת הדמויות האהובות עליהם.

כיצד משתלבים הטפטים בחדרים?
אםיש לכם סלון קלאסי ובורהיטיםיוקרתיים כדאילהתאים לו טפט מתאים ובו אלמנטים מיוחדיםבגווניםרכיםהמתאימים לאווירת החדר. לבית מודרנימתאים טפט תלת מימדיהמעניק לחדרטוויסט מודרני עם עומק.הדוגמאות במקרה זה הם יותר צבעוניות ולא שגרתיות,עם צורות של פרחים, הדפסים גיאומטריים וכדומה.טפטים בחדרי הילדים הםקלילים ובהרמוניהעםצבעי המיטה, הארון, הוילונות. אפשרליצורמראהמרהיב עם פרפרים, בלונים, פרחים, פסים צבעוניים ועוד.

הטפט חייבלהתאיםלריהוט בחדר וליצור הרמוניה. לבית ססגוני מתאיםטפטחלק וסולידי. בית עם צבעים רכים רצוי להחיות עםטפט נועז ורועשיותר אובעל דוגמא מיוחדת. אם בחורים שטיחים וטפטים מתאימים הבית נראה אחרת.

 



תגיות המאמר: עיצוב פנים, שטיחים, טפטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
טפטים צביקה | פרקטים , חיפוי קירות , טפט
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טפטים צביקה

מאת: טפטים צביקהעיצוב פנים02/08/10872 צפיות
הטפטים הם אלמנט עיצובי המשדרג כל חדר או משרד. השימוש בהם נוח, הם קלים לניקוי ויש המון סוגים של טפטים. ניתן לכסות קירות שלמים בטפטים או חלקים מסוימים.} הטפט נותן לחדר את האווירה המתאימה ומשתלב לכלל הפריטים בו. קיימים טפטים העשויים מויניל בשילוב של בד או נייר, פיברגלס, בורדרים וכדומה. במקום לעמול שעות בצביעת הבית או לשלם הרבה כסף שיצבעו אותם עבורכם,פשוט ונוח יותר להדביק טפט. התוצאה הרבה יותר מרשימה ומגוונת, הטפטים עמידים למשך זמן רב וקלים לניקוי.

מאת: טפטים צביקהעיצוב08/06/10828 צפיות
השפע הגדול של פרקטים הופך את הבחירה למורכבת

מאת: טפטים צביקהעיצוב פנים12/05/10933 צפיות
אמנם רוב הציבור הפנים את העובדה שהטפטים חזרו לככב בעיצוב העכשווי, אבל, רבים מהאנשים עדין רואים בטפטים משהו ארכאי, כסגנון האופייני לשנות השבעים. אבל אי אפשר להתעלם מכך שהטפטים הם המילה האחרונה בעיצוב. הן ב על קירות בתים פרטיים, משרדים, מסעדות ומבנים ציבוריים. הטפטים תופסים מקום של כבוד, במגוון עיצובים ודוגמות, מהנוסטלגיים והעתיקים, המתרפקים על ימים עברו, ועד החדשניים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222446 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222691 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202727 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202242 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202220 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica