חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צרכנות גז

מאת: רחלי פריבתים משותפים05/08/20101112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גז

סביר להניח שאם יתבצע סקר שייבחן את רמת שביעות הרצון של אזרחי ישראל מהשירות שהם מקבלים מספקית הגז שלהם, יתברר כי אזרחים רבים אינם מרוצים כלל מחברת אספקת גז הנוכחית שלהם. השירות שאנו מקבלים מספקית הגז שלנו אינו כולל רק את גז הבישול שעובר בצינורות ביתנו. שירות של חברת גז כולל גם את עלות השירות, את הביטוח שהחברה מעניקה לנו למקרה של נזק או אסון, את מהירות השירות של טכנאי הגז, את זמינותם, את תכיפות הביקורות התקופתיות שחברת הגז עורכת ועוד. לכן, לקוחות רבים אינם מרוצים מן השירות שחברת אספקת גז מעניקה להם.

הודות לרפורמה שהתרחשה בשוק הגז בשנים האחרונות, כיום המעבר בין חברת גז אחת לאחרת הוא קל מתמיד. אם בעבר מעבר מחברת אספקת גז היה קשה ואף בלתי אפשרי, כיום החוק עומד לצידנו, הצרכנים, והופך את המעבר לפשוט ביותר. הרפורמה שהתרחשה בשוק הגז פתחה אותו לתחרות והכניסה שחקניות חדשות למגרש. בניגוד לארבע חברות גז ששלטו בשוק בעבר, כיום ישנן קרוב ל- 19 חברות גז שונות. ובמצב של תחרות חופשית שכזו, בה כל חברת גז נאבקת על מנת להגדיל את חוג לקוחותיה, הלקוחות הם המרוויחים העיקריים.

כיוון שגז הוא גז, לא משנה איזו חברת גז מספקת אותו, היתרון היחסי של כל חברה על פני מתחרותיה מתבטא בטיב ובאיכות השירות שהיא מספקת. הודות לכך, צרכני הגז יכולים לנצל את הכוח שהושב לידם ולדרוש תנאי שירות טובים יותר מחברת הגז שלהם. אחד מתנאי השירות ברי המיקוח הוא מחיר הגז. אם אתם סוברים שכיום אתם משלמים מחיר גבוה מדי לחברת הגז, אתם בהחלט יכולים לפנות לחברות מתחרות ולבקש הצעת מחיר זולה יותר. לעיתים עצם האיום בהתנתקות מחברת הגז הוא זרז בטוח להורדת המחיר הנוכחי. יחד עם המחיר, ניתן לנהל מו"מ גם על תנאי שירות נוספים, כמו אלו שאוזכרו לעיל.

הרפורמה היטיבה במיוחד עם קבוצות גדולות של צרכני גז. אם אתם מתגוררים בבנייני מגורים משותפים, תגלו במהרה כי כקבוצה שמונה 20 – 30 לקוחות יש בידכם כוח מיקוח רב יותר. אף חברת גז לא מעוניינת לאבד קבוצה כה גדולה של לקוחות משלמים בבת אחת. לכן היא תעשה כל שביכולתה כדי לשפר את תנאי השירות שאתם מקבלים, כדי שלא תעברו לחברת גז מתחרה. הדבר נכון שבעתיים אם אתם מספר בנייני מגורים בשכונה אחת שהחליטו להתאגד. כל חברת גז מתחרה תשמח לגייס קבוצה גדולה של לקוחות חדשים ולכן תוכלו לקבל הצעות מחיר זולות ומשתלמות.

חשוב לציין שהודות לרפורמה, לא רק לקבוצת צרכנים יש כוח מיקוח אלא גם לצרכן גז בודד. אם אתם מתגוררים בבית פרטי ומשתמשים במיכלי גז, גם אתם תוכלו לנצל את הרפורמה לטובתכם. תוכלו לבצע סקר שווקים ולבדוק איזו חברת גז תוכל להעניק לכם מיכלי גז ושירות נלווה במחיר הזול ביותר. אם תמצאו חברה שכזו, תוכלו להודיע לחברת הגז הנוכחית על רצונכם להתנתק והיא תהיה מחויבת (על-פי חוק) לבוא ולאסוף את מיכלי הגז שלה תוך 10 ימי עבודה.

לסיכום, הרפורמה שחלה בשוק הגז שינתה את מאזן הכוחות לטובתנו, הצרכנים, אז הקפידו לעשות בה שימוש מושכל. בחנו היטב את השירות שחברת הגז מעניקה לכם וערכו סקר שווקים אצל חברות גז מתחרות. רוב הסיכויים הם שתצליחו לשפר פלאים את איכות השירות שאתם מקבלים ולהוזיל באופן משמעותי את המחיר שאתם משלמים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121304 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121363 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121835 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111833 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112139 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111554 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222365 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222976 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223137 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222967 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222999 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211281 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201732 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica