חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יריעות ביטומניות

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/20111830 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איטום גגות על ידי יריעות ביטומניות היא שיטה נפוצה שבאה לשימוש על ידי הרבה אנשים.  שימוש ביריעות ביטומניות  שונה משימוש בבסיס פיברגלס. הוא נותן עמידות מצוינת לגג. העלות של שיטה זו גבוהה מעבודת זיפות גגות רגילה, אך יש לה יתרונות משלה. היתרונות העיקריים של איטום גגות בשיטת יריעות ביטומניות, הם איטום ובידוד טובים במיוחד. הם יכולים לשרוד גם גשם וגם שלג. גגות אלו עמידים בפני קרניUV  ואינם מצריכים אחזקה מיוחדת.

התקנת יריעות ביטומניות

התקנת יריעות ביטומניות היא לא מאוד מסובכת אבל דורשת הרבה תשומת לב. יש צורך בלפחות שני אנשים למשימה. בנוסף לזה, יש צורך בהגנה לעיניים ובגדי בעלי תקני בטיחות. שימו לב במיוחד לסולמות בהם אתם משתמשים שיהיו בטוחים לשימוש. איטום גגות עם יריעות ביטומניות עלולים לגרום לאש בלתי צפויה, בגלל זה צריך לפעול לפי כל הוראות הבטיחות.

את הכלים להם אתם זקוקים לשם איטום הגג ניתן לרכוש מספק של חומרים לאיטום גגות. מומלץ לבדוק כמה לפני הרכישה כמה מקומות על מנת למצוא את העסקה הטובה ביותר.

התקנה של יריעות ביטומניות לא מחייבת הסרת האיטום הישן. זה תלוי בתנאים הנוכחיים של הגג אם הוא חלק ויציב, ניתן להתקין את היריעות למטה. אם אתם לא בטוחים, פנו אל קבלן איטום או מומחה.

קבלן איטום

העלויות של הפרויקט משתנות, זה תלוי אם תרצו להתקין את הגג בעצמכם או לשכור קבלן איטום גגות. עלויות החומר גם הם יכולות להשתנות בין ספק אחד למשנהו.

אם החלטתם לשכור קבלן איטום, בדקו האם יש לו המלצות מלקוחות שלו. מומלץ לבצע מחקר קטן על מנת להבטיח שהקבלן הינו באמת איש מקצוע אמיתי.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112136 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111551 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאת: רחלי פריהיסטוריה02/03/113139 צפיות
מאז שלמד האדם לעבד מתכות, נדמה כי הוקסם מן הזהב. תפוזים הם תפוחי זהב, נפט הוא הזהב השחור, בירת ישראל היא ירושלים של זהב ואדם טוב לב הוא בעל לב זהב.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232626 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223291 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica