חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות אריזה שונים ומגוונים

מאת: ask4web seoצרכנות08/08/20101068 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתרונות אריזה שונים ומגוונים

שכנתי חוגגת יום הולדת ואני צריכה תוך דקות ספורות לארגן לה מתנה שתהיה מיוחדת במינה. מתנה אומנם יש לי, אך איך אוכל לשדרג אותה למתנה מדהימה? הבנתי שהכל תלוי באם אמצא פתרונות אריזה מיוחדים ומקוריים. מיד גלשתי באינטרנט וחיפשתי במנועי החיפוש תחת הקטגוריות: אריזות קרטון, ואז ניסיתי גם את הביטוי קופסאות אריזה,  אומנם מצאתי מספר אתרים, יחד עם זאת טרם חשתי שזהו זה מה שאני רוצה. אז המשכתי בחיפושיי והקלקתי גם את הביטוי: קרטון אריזה, אפילו תחת הקטגוריה, קרטונים וגם  סתם כך: אריזות.


מנסיוני ידעתי שמוצרים שונים דורשים פתרונות אריזה שונים.
אם אבחר לתת לשכנתי אחד מהתכשיטים הנמצא ברשותי, אוכל פשוט לבחור קופסאות אריזה יוקרתיות המצויות ברשותי. לא יעלה על הדעת כי בחירתי תהיה קרטון אריזה ואולי דווקא כן? על כך בהמשך... מניסיוני מקבלי המתנות  מושפעים מאלו אריזות, המתנות מוגשות להם.

אריזות קרטון – לכל מטרה

כיום פתרונות אריזה, הפכו להיות לתורה שלמה, הכוללת חומרים שונים ומגוונים שמהם מייצרים אריזות. למען האמת ישנן מטרות שונות לאריזות ולכן נמצא גם פתרונות אריזה שונים. למשל אני בטוחה שכל אחד מכם קונה לעיתים ביצים, לרוב הביצים תהינה בתוך אריזות קרטון, מיוחדות המגנות על הביצים במסען מ"תנובה" דרך המרכולים ועד לבית הלקוח. נוכל למצוא גם קרטון אריזה, שהוא דקורטיבי יותר ומתאים למתנות ולחפצים יוקרתיים יותר. קרטונים, כידוע לכם, הם בעצם סוג של נייר והיום מייצרים קרטונים רבים, מנייר ממוחזר ובכך תורמים לשמירה על איכות הסביבה.

אריזות קרטון – עשה זאת בעצמך

אבל רגע איפה היינו, הרי התחלתי את מסעי בחיפוש אחר פתרונות אריזה, למתנה של שכנתי. אז אחרי שפרטתי כאן מעט על סוגי אריזות הקיימים בשוק, למטרות שונות, הבה נחזור למתנה של שכנתי.
החלטתי בסופו של דבר לבחור מבין אריזות קרטון שברשותי ולהפעיל את חוש היצירתיות שבי. מצאתי קרטונים שונים וגוונים בחדר העבודה שלי. בחרתי באחד שנראה לי נוח לעבודה. חתכתי אותו צבעתי אותו בצבע אדום – בורדו. כל כך נהנתי מהמלאכה שהחלטתי להכין מספר אריזות קרטון כאלה שתהיינה זמינות לכל עת. לאחר שהצבע התייבש בחרתי כל מיני כפתורים ובדים ישנים שהיו בחדר המלאכה שלי והדבקתי אותם על קופסאות אריזה אלה שיצרתי במו ידיי. בסוף התהליך היו לי כ- 6 אריזות קרטון שכל אחת מהן לחוד וכולן ביחד הוו פתרונות אריזה מקוריים ואף אסטתיים. הכנסתי את התכשיט לאחת הקופסאות מבין אריזות קרטון שבחרתי ורצתי לביתה של שכנתי בהתלהבות. הבאתי איתי שתי אריזות קרטון, לשם השעשוע. שכנתי כל כך התלהבה כשראתה את קופסאות אריזה אלה – פאר מעשה ידיי, שלתומה, היא חשבה שהן – קופסאות קרטון אלה, הן עצמן המתנה.

 



תגיות המאמר: אריזות, קרטונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
אביב הרחקת יונים - הרחקת יונים בכל איזורי הארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web seo

מאת: ask4web seoבניין ואחזקה - כללי03/06/10844 צפיות
משמעותן ומאפייני דלתות כניסה לבית, סוגים ועצות כיצד לבחור דלתות כניסה מודרניות לפי העיצובים העדכניים ביותר.

מאת: ask4web seoהדברה30/05/10889 צפיות
הרחקת יונים נכנסה לאחרונה למודעות של רבים מאיתנו בעקבות בעיות שונות הנגרמות כתוצאה מקינון יונים בקרבת מקום המגורים, על כן נוצר הצורך ביישום שיטות להרחקת יונים לצמיתות ובכך מניעת התפרצות של גורמים מזיקים .

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214270 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204408 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205309 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193407 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182925 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica