חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזוקת מצבות

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/20194173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצבה הוא המקום בו אנו מתייחדים עם היקר לנו, יש הבאים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה,  ויש שהולכים לקבר לעיתים קרובות יותר. לאחר בחירת מצבהוהצבתה חשוב לשמור על המצבה. רמת תחזוקה נאותה תשמור על המצבה חזקה ומטופחת. כתמים, עובש וצמיחה של עשבי בר מסביב לקבר הם מראה עגום. מעבר לכך אי תחזוקה של המצבה עלול להביא לשברים במצבה ולשחיקה של האותיות.

מבצה לרוב דורשת ניקוי באמצעות מים, אבל אחת לכמה שנים חשוב לבצע תחזוקה של המבצה באמצעות חומר ניקוי המתאים לסוג האבן. ניקוי בחומרי ניקוי שאינם תואמים לסוג האבן עלולים לפגום בצבע האבן ואף להביא לשחיקה מהירה של האבן. עובש המצטבר על המצבה או כתמים קשים על המבצה מחייב ליטוש שכבה דקה של המצבה. לרוב פעולה זו תביא לחידוש המצבה ולמראה נקי וחדש.

טיפים לשמירה על המצבה

  • נקו את המצבה עם מים וסבון, ערכת ניקיון ייעודית יכולה להתאים אך  חשוב ללהתאים את חומר הניקוי לסוג האבן.

  • שימוש בחומר מיוחד מחייב לבדוק קודם בצד ולראות את השפעתה על האבן.

  • אין לבצע הברשה של המצבה באמצעות מברשות חזקות שעלולות לשרוט את האבן.

  • בסיום הניקיון הקפידו להסיר את החומר מהמצבה באופן מלא.

  • כתמים או עובש על המצבה? מומלץ לפנות לחברה מקצועית שתטפל עוברכם בבעיה, בחלק מהמקרים יידרש ליטוש של האבן.

  • סדקים או שברים על המצבה? פנו לחברה המטפלת במצבות לרוב תוכלו למלא חומר מילוי מתאים יכול לפתור את הבעיה. במידה ויש צורך בהחלפת המצבה או חלק ממנה בקשו הצעת מחיר מכמה מפעלי מצבות.

תחזוקת מצבות

לא  תמיד בני המשפחה יכולים להגיע לחלקה ולנקות ולסדר את החלקה, כיום ניתן למצוא חברות תחזוקה המצעיות שירותים של ניקיון ותחזוקת מצבות. חשוב לברר מה כולל השירות וכמה פעמים בשנה. כך תבטיחו שגם שאתם לא יכולים להגיע המצבה נשמרת נקיה ומטופחת. תוכלו לבקש תמונות של המצבה לאחר הניקוי וכך תהיו רגועים שאכן המצבה נקייה.


תיקון מצבה

עם השנים מצבות החשופות לתנאי מזג האוויר השונות לא רק מאבדות ממראהן אלא יכולו להשבר או להיסדק.  חשוב לטפל בנושא מיד ולא להזניח. בחרו בחברה אמינה שתיתן לכם הצעת מחיר מסודרת. הקפידו שהתיקון יכלול גם חיזוק של כיתוב האותיות על המצבה. עלות תיקון לרוב תעלה מספר מאות שקלים.

אנו חברת מצבות רמי מצבות מומחים בשיפוץ מצבות, ניקיון מצבות ותחזוקת מצבות.

אנו פועלים בתחום מעל עשרים שנה, ניסיון רב בבניית מצבות מכל הסוגים: מצבות זולות, מצבות מיוחדות, מצבות משפחתיות, מצבות קבורה בקיר ועוד. מחירים למצבות הוגנים ונוחים לתשלום .

שרות מקצועי ואמין

אנו מזמינים אתכם,המשפחה האבלה, לבחירת מצבות בראשון לציון, במבחר עצום. אנו מציעים לכם בפגישת ייעוץ לא מחייבת לבחירת של מצבות בהתאם לתקציבכם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEONET קידום אתרים מתמחה בתחום שיווק באינטרנט, קידום אתרים, קידום ממומן, כתיבת תוכן ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEONET קידום אתרים

מאת: SEONET קידום אתריםרכב31/03/192502 צפיות
בין אם אתה בוחר רכב חדש או רכב יד שנייה, משתנה נוסף שיש לקחת בחשבון הוא סוג הרכב, טויטה או רנו, הונדה או יונדאי, מאזדה או סוזוקי? סוג הרכב בא לידי ביטוי גם במחיר, רכב טויטה ורכב רנו מאותו שנתון יהיו מחירים שונים ולעיתים הפרש גדול בין המחירים. מעבר למחיר אנשים רבים בעת בחירת רכב חושבים על אמינות של הרכב לאורך השנים, האם הרכב יהיה חזק ויחסוך לנו ביקורים במוסך וגם חשיבה על יום שבו נרצה למכור את הרכב, האם בחרנו ברכב שנמכר בקלות או שנתקשה למכור אותו.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: SEONET קידום אתריםהורות02/12/182983 צפיות
למה חשוב להקריא ספרים לילדים בגיל הרך? האם צריך להקריא לתינוק בן שנה סיפור או שזה מיותר, גם ככה הוא לא מבין את כל המילים ובטח שלא יכול לעקוב אחר העלילה. אבל הקראת סיפורים לתינוקות חשוב מאוד ובעל יתרונות רבים במאמר הבא.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181998 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: SEONET קידום אתריםמשכנתא18/05/161568 צפיות
יועץ משכנתאות פרטי הוא אדם בעל ידע נרחב במשכנתאות המייצג אתכם ולא את הבנק, אין לו אינטרס להחתים אתכם או לשכנע אתכם שהמשכנתא שלו היא הטובה ביותר. יועץ משכנתאות פרטי יסייע לכם לבחור את המסלול המתאים לכם ולהגיע מוכנים טוב יותר לבנק ללקיחת משכנתא

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות01/05/161379 צפיות
שירותי הובלות באם מדובר בחברת הובלות לשפ הובלת דירה או הובלת משרד דורש בראש ובראשונה לערוך השוואת מחירים בין החברות השונות. ישנן חברות הובלות המציעות לצד הובלת דירה גם שירותי אחסון ו שירותי אריזה.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות26/04/161435 צפיות
הובלת משרד עבור כל עסק הינו צעד גודל וקריטי. הצורך לעבור במהירות ובמקצועיות ללא תקלות או עיכובים על מנת לחזור לשגרה במהירות האפשרית. בחירה של חברת הובלות מקצועית תבטיח כי תקבלו שירות מקצועי ומהיר ללא תקלות. כיצד עושים זאת?

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214249 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204386 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205287 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182919 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

מאת: shiritצרכנות12/11/182617 צפיות
מעוניינים ליצוק בעסק שלכם הרגשה ביתית שתגרום לעובדים ולאורחים שלכם לאהוב כל יום בעבודה? אתם זקוקים למכונת קפה לעסק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica