חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלבשה תחתונה סקסית – הדרך להחזרת הריגוש ושמירה על הזוגיות.

מאת: מיכל אמירזוגיות ואהבה09/08/20101461 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו לא מתגעגע לריגוש שבתחילת מערכת היחסים?!

זוגות רבים שמנהלים מערכת יחסים ארוכה, תוהים מה קרה להם? לאן נעלמו אותם הריגושים?

נשאלת השאלה האם אותם ריגושים נעלמו ולא ישובו, או שיש דרך להחזיר אותם?...

על פי נתוני הלמ"ס, אחוז הזוגות המתגרשים בישראל עולה מעבר לרבע מהאוכלוסייה. ניתן לקבוע ששיעור המתגרשים עולה בצורה משמעותית בישראל במהלך העשורים האחרונים (ישנן מספר מדינות בעולם המערבי שחצו את קו ה 60%!!).

פסיכולוגים וסוציולוגים, מונים סיבות רבות לעלייה זאת. אך חלק ניכר מהסיבות אפשר למצוא בשינויים תרבותיים שקרו בתקופה זאת.

מחקרים רבים משייכים את העלייה באחוז הגירושין, לשחיקה הנגרמת כתוצאה מקצב החיים בעשורים האחרונים (ההתקדמות הטכנולוגית גרמה לעלייה דרסטית בשעות המוקדשות לעבודה). נתון נוסף ומפתיע שנמצא במחקרים אלו, נותן משקל רב לכניסת ילדים לתא המשפחתי.

כל אלו משאירים מעט מדיי זמן וכוח לטיפוח הזוגיות, למרות שזוגות רבים מעידים על געגוע לריגוש ההתחלתי עם בן הזוג.

חוסר השקעה בטיפוח הזוגיות גורם לשחיקה ביחסי המין, ומגבירים את שחיקת הזוגיות.

אם כך, נשאלת השאלה מה ניתן לעשות כדיי להעשיר את הזוגיות, ולמנוע את השחיקה ביחסי המין?

בתחילת דבריי אציין שכנראה שאין פתרון שיעזור כשבני הזוג מעידים על כך שאינם אוהבים את בן זוגם. מחקרים רבים שבחנו זוגות שהגיעו לייעוץ זוגי, מצביעים על הבדלים תהומיים בין זוגות שהעידו שאינם אוהבים יותר אחד את השני, לבין זוגות שסבלו משחיקה בזוגיות אך עדיין העידו כי הינם אוהבים את בן זוגם.

בסקר בנושא יחסי המין שנערך בקרב זוגות נשואים בגילאים 30-45, נמצא כי רוב הזוגות שמקיימים יחסי מין פעם בשבוע ופחות, העידו כי היו שמחים ליותר יצירתיות מבין זוגם. לעומת זאת נמצא כי זוגות שמקיימים יחסי מין שלוש פעמים בשבוע ויותר, העידו כי הם משתמשים לעיתים קרובות בהלבשה תחתונה ו/או אביזרים בכדיי להעשיר את חיי המין.

לא יהיה מופרך להניח שטיפוח יחסי המין, יאפשר זוגיות פורייה ובריאה יותר.

ישנן מספר דרכים להעשיר את יחסי המין, ולהתגבר על השגרה. את רוב הדרכים, ניתן לממש בקלות ובאמצעים כלכלים שוליים.  למעשה את רוב האמצעים והאביזרים אנו מחזיקים כבר ברשותנו.

לדוגמא, תמיד ניתן ליצור אווירה אחרת בחדר השינה. ניתן להשתמש בבדים ישנים, נרות ריחניים (ישנם נרות הנתפסים כמעוררי תשוקה), נורה צבעונית וכו'.

דרך נוספת היא שימוש בהלבשה תחתונה סקסית. היום ניתן למצוא מגוון עצום של פריטי הלבשה תחתונה סקסית, במחירים נוחים, ובמכירה דרך מדיית האינטרנט כך שהדיסקרטיות מובטחת.

כחלק מפריטי ההלבשה התחתונה ניתן למצוא גם תחפושות למבוגרים. ישנם אנשים רבים שהלבשת בן זוגם במדים או תלבושת המייצגת מקצוע, מעוררת אותם מינית.

לכל אלה, תמיד אפשר להוסיף אביזרי מין. כאן מומלץ מאוד לבדוק היטב את טיב החומרים ואת תקינות המוצרים. גם אלה ניתנים לרכישה בצורה דיסקרטית באינטרנט.

אז לפני ששואלים לאן נעלמו הריגושים, אולי כדאי לעשות משהו קטן שיעורר אותם מחדש....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל אמיר

מאת: מיכל אמירזוגיות ואהבה24/01/105582 צפיות
מחקרים רבים מצביעים על כך שתחפושת מאפשרת שחרור מעכבות ומחסומים, בשל היכולת להתנתק מהאני העצמי. כמו כן, מחקרים רבים מצביעים על כך שבכל הקשור לחיי המין, בני זוג אינם נוטים לפעול בשחרור מלא ומוחלט. לכן, זוגות הנוטים להתחפש, מסוגלים להגיע לרמות פתיחות גבוהות יותר.

מאת: מיכל אמירזוגיות ואהבה29/09/091800 צפיות
רוב הגברים פשוט לא יכולים להתאפק בראותם ביריות תחרה מחוברות לירכונים - וקיים עולם שלם חצוף וסקסי של הלבשה תחתונה סקסית שמבטיחה לקשט את חדר השינה ולהעלות בו את הטמפרטורה. אחד הרגעים המרגשים ביותר בתחילתו של רומן חדש הוא כאשר אישה מורידה את הבגדים העליונים שלה כדי לגלות את הזהות המוסתרת שלה - מה היא לובשת מתחת.

מאת: מיכל אמירביגוד והנעלה18/02/092124 צפיות
כאשר אישה "מתכוננת" לקיום יחסי המין זה מגביר אצלה את הריגוש, היא יכולה לרכוש לעצמה פריטים שקולעים לטעמה - בייבידול חושני, מחוך סקסי, חוטיני מדליק וכדומה. ואם הגבר בעצמו חשב על הרעיון ורכש לזוגתו מתנה רומנטית סקסית הרווח הוא כפול.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206426 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204913 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204694 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192806 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182313 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182752 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica