חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להשכיר רכב ביעילות , בנוחות ובקלילות

מאת: גולן טסהליסינג והשכרת רכב06/04/20091203 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הדרכים הנפוצות להשכרת רכב יעילה היא פנייה ישירה לאחת מחברות השכרת הרכבים הגדולות והשולטות בתחום ולקוות ולסמוך עליהן שהן יתנו לך את ההצעה הטובה ביותר בשבילך , קיימות הרבה חברות גדולות ומפורסמות שאכן יכולות להציע לך הצעות מחיר טובות אך האם זו הדרך הנבונה ביותר בתהליך השכרת רכב ?

על מנת לייעל את תהליך השכרת הרכב ולתמצת אותו במינימום ביזבוז זמן , המתנה בטלפון וכסף , ישנם אתרים העושים זו בשבילנו

והם למעשה פותרים לנו את כל הדילמות , הבעיות , ההמתנה הארוכה ואת תהליך השוואת המחיר.

אתרים אלו פועלים כפלטפורמה אוטומטית לשיגור בקשות רבות יותר ובו זמניות למספר רב של חברות השכרת רכב המתחברות לשירות זה או במקביל גם לגבי נושאים נוספים כגון : בשכרת רכב בחו"ל , ליסינג עסקי או פרטי , קניית רכב וכד'.

אחד מאותם האתרים הנותנים שירות זה כגון : קאר ראנר שכתובתו www.car-runner.co.il

חברות רבות מתחום השכרת הרכב והליסינג מחוברות און ליין לאתר אשר באמצעותו משכירים רבים החפצים ב- השכרת רכב פונים ומשגרים לחברות השכרת רכב רבות בקשות מחיר לעסקאות השכרת רכב.
אתר זה מתפקידו לאפשר לך למלא טופס מתומצת על מה בדיוק דרוש לך – תקופת ההשכרה , אזור ההשכרה , סוג רכב וכד'

לאחר תהליך קבלת ההצעות , תוכל תוך זמן קצר לבצע דילול ומיון ותבחר את העיסקה שהכי נראית והכי מתאימה לך מבחינה כספית , שירות , קירבת הסניף אליך וכו'.

בשיטה זו קיימים מגוון רב של יתרונות לגבי הלקוח הסופי , כל חברה יודעת שאם היא לא תציע את ההצעה הכי אטרקטיבית היא עלולה להפסיד את הלקוח , מצד שני הלקוח עצמו יכול להציג לחברה את ההצעה הכי טובה שקיבל עד עכשיו על מנת ולראות האם יקבל הצעות יותר טובות או לא.

בשיטה זו תהליך השכרת הרכב הופכת ממסורבלת ומקוללת לידידותית וקלילה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גולן טסה - מנהל שיווק ומכירות

Car-Runner

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולן טסה

מאת: גולן טסהליסינג והשכרת רכב06/04/091139 צפיות
כאשר אנו רוצים להשכיר רכב ולפני שניגשים לחברות הנותנות שירות של השכרת רכב או לאתר של הצעות מחיר והשוואת מחירים בנושא של השכרת רכב אנו צריכים לבצע מספר חישובים ובדיקות על מנת ולחסוך כסף :

מאת: גולן טסהליסינג והשכרת רכב06/04/091103 צפיות
תהליך קניית רכב הינו תהליך ארוך , מסורבל וכרוך בכאבי ראש רבים , כדי לעזור לכם לקנות רכב בביטחה ובמינימום דאגות וטעויות ריכזנו בעבורכם מספר דברים שעליכם לעשות ולא להתפשר עליהם על מנת שתוכלנו להנות מהרכב החדש שהרגע ממש קניתם :

מאת: גולן טסהליסינג והשכרת רכב06/04/091142 צפיות
עיסקאות השכרת הרכב בעיקרה מבוססת על זמני החופשים המיועדים בעיקר לטיולים וכדומה כאשר השוכר מגיע לחברת השכרת הרכב ומקבל את הצעת המחיר , הוא כבר מסתנוור מהמחיר הנמוך נהנה מהשירות האדיב ומהקפה שהכינו בעבורו במיוחד בעקבות כל הסחות הדעת הללו , שוכחים שמדובר בחוזה לכל דבר שעלול במצב כלשהוא לעלות לנו בתוספת של כסף על לא עוול בכפינו

מאת: גולן טסהליסינג והשכרת רכב06/04/091143 צפיות
עיסקאות השכרת הרכב בעיקרה מבוססת על זמני החופשים המיועדים בעיקר לטיולים וכדומה כאשר השוכר מגיע לחברת השכרת הרכב ומקבל את הצעת המחיר , הוא כבר מסתנוור מהמחיר הנמוך נהנה מהשירות האדיב ומהקפה שהכינו בעבורו במיוחד בעקבות כל הסחות הדעת הללו , שוכחים שמדובר בחוזה לכל דבר שעלול במצב כלשהוא לעלות לנו בתוספת של כסף על לא עוול בכפינו

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205313 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192948 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181342 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181337 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172904 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172380 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162105 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica