חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מימון רכב ראשון עם הון עצמי של 30,000 ₪

אחרי 5 טסטים הצלחת לעבור וקבלת רישיון, בשמחה רבה את מתחילה לחפש לעצמך רכב ראשון שיהיה גם נוח וגם בטיחותי. כמו רבים אחרים שהתרגלו לנהוג באוטו של מורה הנהיגה תרצי גם את לרכוש את אותו הרכב. אני כאן בכדי לומר לך שזה אפשרי עם פתרונות מימון רכב וגם בכדי לומר שאת לא חייבת לעשות זאת ושתצליחו להתרגל גם לרכבים אחרים.

ההמלצה שלי בעבור נהגים חדשים היא על רכב בטיחותי ונוח. אתם זקוקים לרכב שתרגישו בו בנוח. זה לא הזמן לרכוש רכב ספורט ובטח שלא הזמן לרכוש רכב יקר במיוחד. תזכרו שאתם נהגים חדשים ויותר מהכול אתה צריכים ורוצים להרגיש מלאים בביטחון.

איך ממנים את קניית הרכב הראשון?

בין אם יש לכם הון עצמי ובין אם לא – קיימים היום פתרונות מימון רכב שמאפשרים קניית רכב חדש או רכב יש שנייה כמעט בכל מצב. על אף הקלות בה תצליחו לקבל מימון לרכב שתמיד חלמתם עליו ולמרות ההתרגשות הרבה, כדאי שלא להיחפז ולרכוש רכב יקר מאוד. תזכרו שאתם נהגים לא מנוסים ולפי הסטטיסטיקה אתם בסיכון גבוה לתאונות קלות.

חשוב לזכור שיהיו לכם גם עלויות ביטוח. כאשר תרצו לרכוש ביטוח רכב לנהג חדש תגלו שחברות הביטוח קובעות מחירים גבוהים יחסית לנהגים חדשים. ככל שהרכב שלכם יהיה יותר יקר כך התעריף של הביטוח יהיה יקר גם כן. אם אתם מכירים מישהו שעובד בחברת ביטוח רכבים כדאי לשאול אותו אלו דגמים איכותיים ובטיחותיים מבוטחים בסכום נמוך בעבור נהגים חדשים.

אחרי שבחרתם את סוג הרכב תתחילו לסקור את לוחות יד שנייה ואת ההצעות של היבואן ושל חברות הליסינג. אל תתפשרו על אבזור בטיחות ואל תמהרו לרכוש רכב יד שנייה ללא בדיקת תקינות יסודית. את המימון תקבלו מהבנק או מגורם פיננסי אחר לאחר שבצעתם השוואה בין 3-4 הצעות.

 



תגיות המאמר: מימון רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דוידי

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222691 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי02/02/22939 צפיות
מה צריך לדעת בשביל לבחור נכון חברת ניקיון משרדים תל אביב

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223113 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223128 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: אבי דוידיאירועים וחתונות – כללי16/12/213198 צפיות
המדריך המקצועי להצלחה בבחירת לימוזינה ליום החתונה

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי04/01/211245 צפיות
עבודה נכונה עם צבע באבקה להשגת התוצאות הטובות ביותר. צביעה באבקה היא העמידה והאחידה ביותר. אידאלי בעבור מתכות ופלסטיק.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202732 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192950 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181344 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181338 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172905 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172382 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162108 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

מאת: דוד כהןליסינג והשכרת רכב31/07/152511 צפיות
על בחירת רכב הסעות לכל מטרה. מתי נבחר מיניבוס קטן ומתי אוטובוס גדול.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica