חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרצים

מאת: ask45עבודה וקריירה - כללי16/08/20101015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם חשבתם פעם מה דרוש כדי להיות מרצים? ולא כאלה סתם שאת החומר "יורקים" והקהל אל מול עיניהם, משתעמם ונרדם, אלא מרצים כריזמטיים, שיכולים להעביר את החומר המשעמם ביותר באופן מעניין ביותר. מרצים שאת הקהל ישאיר מרותק ומסופק.

מרצים -  אינטונציה וחוש הומור.

מרצים מוצלחים, יודעים לשחק עם טון הדיבור וכמו כן מפגינים יצירתיות  רבה , פעם ידברו בטון מסויים ובמשפט אחר ישנו את הטון. מרצים מומחים, יודעים כי אם ידברו במהלך כל ההרצאה באותו טון דיבור, הקהל ישתעמם וירדם. כדי להיות מרצים מוצלחים, מומלץ אף לשלב מספר בדיחות במהלך ההרצאה, זה תמיד מוסיף לאווירה. מרצים מנוסים יודעים, לתת לקהל המאזינים, תחושה כאילו ההרצאה חוברה במיוחד עבורם. הם יוצרים קשר עין ומגע אישי עם כל אחד ממשתתפי ההרצאה. לעיתים כמובן אפילו מרצים מומחים ומנוסים, לא יוכלו ליצור קשר עין עם הנוכחים, אם ישנם מאות ואלפי מאזינים. אני בטוחה שלכל אחד ואחת מכם יצא לפחות פעם בחיים לפגוש מרצים, חלקם השאירו חותם אצלכם באופן חיובי ואחרים הס מלומר זאת בקול נשארו בזכרונכם כי הם היו מרצים משעממים.

 מרצים לאירועים מקצועיים.

כל ארגון, חברה או כל קבוצה אחרת מארגנים לעיתים אירועים כגון מסיבת סוף שנה, או סתם הרמת כוסית לחג וכו'. מובן שבאירועים אלה יהיו מרצים. לעיתים יהיו אלה מרצים מטעם החברה, המנכ"ל הסמנכ"ל או אולי אפילו מנהל השווק. אנשי מפתח אלה הם מקצועיים בתחומם, יחד עם זאת לא תמיד הם מרצים מוצלחים ביותר. למרות שאירועים אלו חשובים ותורמים רבות לגיבוש החברתי ולתפקוד היעיל של הגוף המארגן, פעמים רבות אירועים אלה הם ריקים מתוכן ומפספסים את המטרה שלשמן הם אורגנו. הזמנת מרצים מנוסים ומקצועיים, אירועים חברתיים ומוסדיים, תהפוך את האירוע למעניין, מושך ומשמעותי. הרצאת מומחים, תשלב בין המידע ה"יבש" לבין נושא העשרה כלשהו ותתן  לחברי הארגון תחושה כי ההנהלה משקיעה בהם.  במידה ואתם מזמינים מרצים במסגרת חברה, חשוב לדעת כי עלויות של הרצאות מעין אלו, מוכרות על ידי רשויות המיסים.

מרצים לאירועים חברתיים

הרצאת העשרה של מרצים מומחים הפכה להיות טרנד נפוץ לאירועים חברתיים. כיום קיימים מרצים מומחים בתחומים ונושאים רבים: החל מהילינג ותקשור, פתיחת קלפים, אסטרולוגיה, סקס ועוד כהנה וכהנה נושאים. מרצים מוכשרים, נחנו ביכולת להפוך כל מפגש חברתי שכזה לאירוע שלא ישכח במהרה.
בטרם אתם בוחרים מרצים, הגדירו את הנושא ואת חברי הקבוצה -  חשוב שתדעו את גודל הקבוצה. ותתאימו את הנושא לסוג וגודל הקבוצה. בדקו האם יש לקבוצה תחומי עניין משותפים, מעבר למכנה המשותף הרשמי. במידה ויש לקבוצה תחום עניין משותף, יהיה לכם קל יותר למצוא מרצים אשר יעניינו אותם.

 



תגיות המאמר: הרצאות, מרצים, אינטונציה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask45

מאת: ask45הדברה16/08/101082 צפיות
שומו שמיים תיקן גדול כזה לא ראתי מימי, חג לו בטיסת ראווה, הישר מפתחו של הכיור אל חלל חדר האמבטיה. חיש אצתי אל הטלפון שירותי הדברה לביתי אזמין מיד. אולי אני אגואיסטית, יחד עם זאת ישנם בעלי חיים שאיתם את חיי אני מסרבת לחלוק. מבחינתי הם מזיקים ולכן מיד אזמין הדברת מזיקים. ג'וקים או בשמם המדעי "תיקנים", עכברים, נמלים, או חלילה חולדות, בחיק הטבע הם יכולים להיות. אך בביתי ידידיי הדברה, תרחיק אותם מעיניי.

מאת: ask45בריאות ורפואה כללי16/08/101181 צפיות
במאמר זה נעסוק בשתי שיטות טיפול: האחת היא אירידיולוגיה והשניה היא קוסמטיקה טבעית, שתיהן שיטות נטורופתיה. בטרם נרחיב את הדיבור על השיטות הנ"ל, הבה נכתוב מספר מילים על נטורופתיה.

מאת: ask45בניין ואחזקה - כללי16/08/101136 צפיות
באיזור המרכז, תפס תפנית בשנים האחרונות. אם בעבר תל אביב הוותה כמוקד משיכה בתחום מכירת דירות, הרי שהיום ההיצע ממש מצומצם. זאת אחת הסיבות לכך שכיום מכירת דירות, בפריפריות הולכת ומתפתחת, הרבה מבנים חדשים צצים, ברמת גן, גבעתיים ופתח תקווה. מי שביקר בפתח תקווה לאחרונה, יכול להווכח בעובדה כי דירות למכירה בפתח תקווה, הן הלהיט החדש, בתחום מכירת דירות.

מאת: ask45דיני מיסים16/08/101706 צפיות
רבים הם המבקשים לנסוע לארה"ב, לשם כך יש לפנות ל – שגרירות ארה"ב על מנת להנפיק ויזה לארה"ב. הכניסה לארה"ב, בין אם מטרת הנסיעה שלך היא טיול, לימודים או עבודה, מותנת בהשגת ויזה לארצות הברית, זאת תוכל לעשות בביקורך בתל אביב, מקום בו נמצאת שגרירות ארה"ב.

מאת: ask45שיווק ישיר16/08/101310 צפיות
בטוחתני כי כמעט ואין אדם ברחבי העולם שלא שמע על פייסבוק – הרשת החברתית הגדולה ביותר שקיימת היום. מהר מאוד מומחים בתחום השווק והפרסום הבינו שהיום שיווק בפייסבוק הוא הפתרון לבעלי עסקים. פרסום בפייסבוק מקנה לך חשיפה מקסימלית.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222915 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222787 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187363 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187522 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187467 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188010 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179602 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica