חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נטורופתיה , אירידיולוגיה, קוסמטיקה טבעית

מאת: ask45בריאות ורפואה כללי16/08/20101179 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה נעסוק בשתי שיטות טיפול: האחת היא אירידיולוגיה  והשניה היא קוסמטיקה טבעית, שתיהן שיטות נטורופתיה. בטרם נרחיב את הדיבור על השיטות הנ"ל, הבה נכתוב מספר מילים על נטורופתיה.

נטורופתיה על קצה המזלג. 

נטורופתיה, באופן כללי הנה שיטת טיפול המבוססת על דרכים טבעיות להשיב את גוף האדם לאיזון.

נטורופתיה מבוססת על האמונה כי כאשר גופנו מאוזן, הוא יכול לרפא את עצמו באמצעות מנגנוני הריפוי שבו. משום שכך נטורופתיה, משלבת בין תזונה נכונה, ספורט ואמצעי ריפוי טבעיים נוספים שהמשותף לכולם הוא היותם טבעיים. נטורופתיה נעזרת בשיטות טיפול רבות שהמשותף להן הוא היותן שיטות שאינן פולשניות . כיום מוסדות רפואה רבים משלבים בין רפואה קונבנציונלית לבין שיטות נטורופתיה שונות.

העקרון הבסיסי של שיטות נטורופתיה למיניהן, הוא בכך שהן "מקשיבות" לגוף ומתיחסים אל האדם בגישה ההוליסטית.

בהמשך נפרט על שתיים משיטות נטורופתיה: האחת היא אירדיולוגיה והשניה היא קוסמטיקה טבעית.

נטורופתיה – אירדיולוגיה 

אחת מהשיטות של נטורופתיה היא כפי שציינו אירדיולוגיה, זו שיטה המתבססת על כך שהעין היא גם "מפה" המייצגת את כל איברי גופנו.
אירדיולוגיה מתבססת על הסימנים שבעיניים, יתרה מכך הסימנים בעין שמאל עשויים להיות שונים מהסימנים בעין ימין. אירדיולוגיה היא תורה המפענחת סימנים אלה ויודעת לקבוע את המצב הבריאותי על פיהם.

 
אירידיולוגיה פירושה תורת הקשתית של העין (ביוונית, איריס = קשתית, לוגיה = תורה). 
זוהי שיטת אבחון ברפואה משלימה הבוחנת את מצב בריאותו של האדם דרך הסתכלות בקשתית העין. אירדיולוגיה בודקת את צפיפות סיבי הקשתית, צורת האישון, מרקם, צבע, גוון העין ועוד.

הנחת היסוד של אירדיולוגיה היא, שאפשר לבחון את מצבו הבריאותי של האדם 
לפי מרקם וצפיפות מארג הסיבים בקשתית ולפי צבעים מיוחדים וסימנים שונים הנראים בתוך העין.

נטורופתיה – קוסמטיקה טבעית

נטורופתיה הגיעה גם אל תחום מה שנקרא: קוסמטיקה טבעית. זהו תחום ההולך ומתפתח יותר ויותר יחד עם התפתחות שיטות נטורופתיה שונות.

לעור שלנו, המפריד בינינו לבין נזקי הסביבה, תפקיד חשוב ביותר בשמירה על בריאותינו. לכן חשיבותה של קוסמטיקה טבעית. גופנו סופג דרך נקבוביותיו, אחוז גבוה מאוד מהתכשירים שאנו מורחים עליו בשמוש יום יומי, לכן קוסמטיקה טבעית תסייע לנו להמנע מהחדרת חומרים כימיים. יותר ויותר אנשים בוחרים – קוסמטיקה טבעית.  חומרים טבעיים  נספגים בגופינו, והשפעתם תורמת לתפקוד יעיל, יתרה מכך, חומרי קוסמטיקה טבעית מופרשים מחוץ לגופינו בדיוק באותה הקלות שבה הם חדרו אליו. זאת הסיבה שאנשים נוהרים אל קוסמטיקה טבעית. כיום נמצא בשווקים מגוון מוצרי קוסמטיקה הכוללים, סבונים, קרמים ומוצרים נוספים טבעיים. קוסמטיקה טבעית, שמור על עורך ועל גופך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask45

מאת: ask45הדברה16/08/101080 צפיות
שומו שמיים תיקן גדול כזה לא ראתי מימי, חג לו בטיסת ראווה, הישר מפתחו של הכיור אל חלל חדר האמבטיה. חיש אצתי אל הטלפון שירותי הדברה לביתי אזמין מיד. אולי אני אגואיסטית, יחד עם זאת ישנם בעלי חיים שאיתם את חיי אני מסרבת לחלוק. מבחינתי הם מזיקים ולכן מיד אזמין הדברת מזיקים. ג'וקים או בשמם המדעי "תיקנים", עכברים, נמלים, או חלילה חולדות, בחיק הטבע הם יכולים להיות. אך בביתי ידידיי הדברה, תרחיק אותם מעיניי.

מאת: ask45עבודה וקריירה - כללי16/08/101015 צפיות
האם חשבתם פעם מה דרוש כדי להיות מרצים? ולא כאלה סתם שאת החומר "יורקים" והקהל אל מול עיניהם, משתעמם ונרדם, אלא מרצים כריזמטיים, שיכולים להעביר את החומר המשעמם ביותר באופן מעניין ביותר. מרצים שאת הקהל ישאיר מרותק ומסופק.

מאת: ask45בניין ואחזקה - כללי16/08/101135 צפיות
באיזור המרכז, תפס תפנית בשנים האחרונות. אם בעבר תל אביב הוותה כמוקד משיכה בתחום מכירת דירות, הרי שהיום ההיצע ממש מצומצם. זאת אחת הסיבות לכך שכיום מכירת דירות, בפריפריות הולכת ומתפתחת, הרבה מבנים חדשים צצים, ברמת גן, גבעתיים ופתח תקווה. מי שביקר בפתח תקווה לאחרונה, יכול להווכח בעובדה כי דירות למכירה בפתח תקווה, הן הלהיט החדש, בתחום מכירת דירות.

מאת: ask45דיני מיסים16/08/101705 צפיות
רבים הם המבקשים לנסוע לארה"ב, לשם כך יש לפנות ל – שגרירות ארה"ב על מנת להנפיק ויזה לארה"ב. הכניסה לארה"ב, בין אם מטרת הנסיעה שלך היא טיול, לימודים או עבודה, מותנת בהשגת ויזה לארצות הברית, זאת תוכל לעשות בביקורך בתל אביב, מקום בו נמצאת שגרירות ארה"ב.

מאת: ask45שיווק ישיר16/08/101310 צפיות
בטוחתני כי כמעט ואין אדם ברחבי העולם שלא שמע על פייסבוק – הרשת החברתית הגדולה ביותר שקיימת היום. מהר מאוד מומחים בתחום השווק והפרסום הבינו שהיום שיווק בפייסבוק הוא הפתרון לבעלי עסקים. פרסום בפייסבוק מקנה לך חשיפה מקסימלית.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223104 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213610 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201735 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201508 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201778 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201498 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191972 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica