חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם הכנסה פסיבית יכולה להתפתח להכנסה פסיבית באמת ?

באילו תנאים הכנסה נוספת עשוייה להפוך להכנסה פסיבית עבודה מקדימה לבחירת הכנסה נוספת

טרם בחירת מקור ההכנסה הנוספת, כדאי להכין "שיעורי בית" ע"מ להבטיח שאת הככנסה הנוספת נשעה במקום הנכון לנו ביותר.

 

א. באיזו מידה החברה או החונך האישי מספקת מוצרים תחרותיים בשוק ?

ב. האם לחברה מערך לוגיסטי ?

ג. באיזו מידה החברה או החונך האישי יכול לספק תמיכה אפקטיבית ?

ד. באיזו מידה ההכנסה הנוספת תתקיים לאורך זמן ותהייה בעלת פוטנציאל להפוך להכנסה פסיבית מלאה ?

 

 

הכנסה נוספת מול הכנסה פסיבית

 

הכנסה נוספת היא בעצם הכנסה "רגילה" לכל דבר ועניין אלא שהיא נספת להכנסה אחרת, בד"כ כזו שאנשים מחשיבים להכנסה מעבודה "מסודרת" או "רגילה".

הכנסה פסיבית היא הכנסה אשר אינה תלויה בזמן שבו משקיע הנהנה מההכנסה הפסיבית.

המשפט האחרון מדגיש את ההבדל העקרוני בין המודל הכלכלי לנרו חיים השכירים(במודע או שלא) לבין אלו אשר עובדים להקמת "נכס פסיבי", או במילים אחרות, נכס אשר ייצר להם הכנסה פסיבית.

 

 

הכנסה נוספת שהיא גם הכנסה פסיבית

סעיף "ד" בפסקא הקודמת מדגיש את הערך שבהכנסה נוספת שהיא הכנסה פסיבית, כזו המשאירה לנו זמן פנוי ומספקת לנו מקור איתן להכנסה שאינה תלוייה בזמן שלנו(מזמן יצירת הנכס).

"הסוד" של יצירת הכנסה פסיבית גלום במוטיבצייה העסקית של סוכנים למכור מוצר או שירות בעתיד.

כאשר מדובר במוצר או שירות ייחודי, פעילות הסוכנים תייצר למפעיל שלהם הכנסה פסיבית חאורך זמן, אשר אינה באה ל חשבון הסוכנים עצמם! להיפך, סוכנים שכאלה, אם חברו למדריכים מקצוענים, עשויים ליצר לעצמם הכנסה נוספת שהיא גם הכנסה פסיבית!

 

לסיכום, יצירת הכנסה נוספת שהיא הכנסה פסיבית אינה מובנת מאליה. במקרים רבים הכנסה פסיבית היא רק הכנסה נוספת ללא ערך פסיבי מוסף. הכנסה פסיבית דורשת מעט "ראיית הנולד", ובחירה מושכלת של מוצר, חברה, חונך אישי שיוביל את השכיר המעוניין בהכנסה נוספת, ליצירת הכנסה נוספת המבוססת על נכס פבסיבי שריר וקיים.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אומגה 3 הדור החדש

הזדמנות עסקית לשכירים להכנסה נוספת

הזדמנות עסקית לשכירים עבודה מהבית

077-2080501

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מואיז אלוש - עסקי

מאת: מואיז אלוש - עסקייזמות עסקית28/10/101026 צפיות
הזדמנויות עסקיות לחיילים משוחררים הוא שילוב מלים נדיר! חיילים משוחררים "משוחררים" בד"כ מדאגות ומתכנים את הטיול המסורתי או לימודים לעתים. מסתבר שיש חיילים משוחררים אשר חושבים על עולם העסקים כבר בגיל צעיר. חיילים משוחררים אלו עשויים למצוא עצמם "אנשי עסקים" של ממש הודות לתכניות מיוחדות אשר מאפשרות לחיילים משוחררים הזדמנות עסקית להשתלב בעולם העסקים על חשבון המענק הצבאי הצנוע יחסית.

מאת: מואיז אלוש - עסקיעסקים מהבית28/10/101728 צפיות
הזדמנויות עסקיות לפנסיונרים הפכו נפוצות יותר ויותר מאחר ופנסיונרים לא מעטים מעוניינים ליצור לעצמם הכנסה נוספת לפנסיה החודשית. איזו הזדמנות עסקית מתאימה לאנשים אשר פרשו מעבודתם, ובאיזו מידה ניתן ליצר הכנסה נוספת שתתן מענה לצרכיהם של פנסיונרים.

מאת: מואיז אלוש - עסקייזמות עסקית12/10/101126 צפיות
שכירים רבים סבורים כי הם חיים בביטחון כלכלי, ואולם, כלכלה בזמן מיתון היא מדד טוב לחוסר היציבות אשר שרויים בו שכירים רבים במשק, גם ודווקא במקצועות מבוקשים. כיצד הכנסה נוספת יכולה לתרום ליציבות?

מאת: מואיז אלוש - עסקיבריאות26/09/101581 צפיות
תוספי מזון אומגה 3 נמכרים בעולם במיליארדי דולרים בשנה. מכון מחקר ישראלי חקר ומצא מקור צמחי חדש לחומצות שומן אומגה 3. שמן מרווה מרושתת שפותח במכון ולקני מסתמן כמקור מבטיח לאומגה 3. החברה המשווקת בשלבי פתיחת השוק הבינ"ל, ומשווקי שמן המרווה המרושתת נלהבים מתמיד.

מאת: מואיז אלוש - עסקייזמות עסקית18/08/101151 צפיות
הזדמנות עסקית היא פוטנציאל למימוש רווח כלכלי. הזדמנות עסקית עשוייה להראות אטרקטיבית במיוחד, מצד שני, הזדמנות עסקית כרוכה לעיתים בסיכון. מהם השיקולים להחירת הזדמנות עסקית וכיצד לבצע הערכה טובה של סיכון מול סיכוי ?

מאת: מואיז אלוש - עסקיעסקים מהבית18/08/101338 צפיות
העידן בו אנו חיים יוצר ביקוש להכנסה נוספת אצל זוגות ויחידים המעוניינים לשפר את איכות החים שלהם. הכנסה נוספת משפרת ללא ספק את איכות החיים במובן בכלכלי, אך כדי לשפר עוד יותר את איכות החיים, יותר ויותר אנשים פונים לכוון של עבודה מהבית, הן במשרה חלקית והן במשרה מלאה. מקומות עבודה "מסודרים" לא תמיד נאותים לספק לשכירים אפשרות כזו, ולכן שכירים מסוימים נעזרים בגורמי חוץ, כדי ליצור הכנסה נוספת, שחלקה יבוצע בשיטת "עבודה מהבית".

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232277 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232301 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231537 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232403 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222780 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221313 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221366 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica