חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מורה לאנגלית

מאת: מאגר מוריםלימודי שפות20/08/2010836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באיזה תקופה עדיף לפנות למורה לאנגלית?

תחילת שנת הלימודים, כאשר עולים לכיתה חדשה, או מתחילים את הסמסטר, זו התקופה האידיאלית לפנות למורה לאנגלית. כשיש קושי עם שפה מסוימת, לא מדובר לרוב בקושי נקודתי קצר, אלא בצורך לחזק את השליטה בשפה. מורה לאנגלית יוכל בהחלט לסייע, אולם תצטרכו להקדיש גם זמן ללימוד עצמאי בהתאם להנחיותיו. אם ידוע על קושי כזה, כדאי לטפל בו בזמן שבו אין עומס לימודי רציני מחד, אבל כן ניתן להעריך אותו מאידך. בתחילת שנת הלימודים, אפשר לגלות מהי הרמה הדרושה מכם, ועדיין יהיו לכם מספיק הזדמנויות ללמוד במרוכז, במיוחד בתקופת החגים. הורים ותלמידים רבים מחפשים מורה לאנגלית בתקופת החגים, אך בתקופה זו לוקח להם זמן למצוא מורה, לוקח זמן עבור המורה לאנגלית להעריך את התלמיד ולהבנות תוכנית לימוד, ובסוף מגלים שהחגים נגמרו וכבר קשה יותר ליישמה. זו הסיבה שכדאי להתחיל בחיפוש המורה עוד לפני החגים, מהרגע שברור לכם שרמת האנגלית צריכה שיפור.

למה מורה ולא אתר לימוד חינמי באינטרנט?

ראשית, עצם ההשוואה אינה נכונה. מורה לאנגלית עובר עם התלמיד שלו על החומר בהתאם לצרכי התלמיד, ומדריך אותו איך להשתמש בכלי לימוד שונים, כמו בין השאר אתרי אינטנרט, ספרים וסרטים. שנית, יש הרבה אתרי אינטרנט חדשים שמנסים שיטות שונות ללימוד אנגלית, לא בטוח עדיין עד כמה הן אמינות בהשוואה למורה בעל ניסיון. לבסוף, השיטות ללימוד אונליין, לרוב מיועדות להתאים סטטיסטית, משמע הן מתאימות לרוב התלמידים בכל שלבי הלימוד. אולם, כמעט לכל תלמיד יש שלב כלשהו אחד לפחות עם קשיים יחודיים, שאליהם האתר ושיטותיו אינן מותאמות.

ומה עם שפות אחרות? מה אם צריכים מורה לספרדית?

אם אתם מחפשים מורה לספרדית, צרפתית או שפה אחרת, כדאי מאד לעשות זאת בקיץ. ככלל, השליטה בשפות לא מוכרות תהיה חלשה יותר מהשליטה באנגלית, כי החשיפה לאנגלית היא רבה. לכן תצטרכו יותר זמן והשקעה כדי לרכוש את השפה. ספרדית ספציפית היא שפה קלה למדי ללימוד, מורה לספרדית יוכל ללמד אתכם אותה תוך קיץ אחד אם תשקיעו ברצינות בנושא. במהלך השנה רצוי להתמקד במקצועות שאתם צריכים בלימודים, מה גם שקשה לרכוש שתי שפות בו זמנית, וכל שכן כדאי להפריד בין תקופת הלימוד עם המורה לספרדית לעומת המורה לאנגלית.

אותם כללים חלים על מציאת מורה לספרדית כמו על מציאת מורה לאנגלית כמובן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס מורים פרטיים מקוון.

חפשו לעצמכם מורה כעת!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאגר מורים

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222693 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192111 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173230 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173495 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172989 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172501 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171978 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica