חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלת כלה מהממת

איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד האירועים החשובים בחיינו, ויש מי שיאמרו שזהו היום החשוב מכולם, הוא יום חתונתנו – יום אשר כל כולו מוקדש לזוג האוהבים הצעיר, שבוחרים לחגוג אהבתם ולהתחייב בפני הציבור לשתף את חייהם לנצח.

באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

כיצד רוכשים שמלת כלה? מהן העלויות הצפויות לך? מה נחשב לאופנתי ומה לא? רוצה שמלת כלה? רוצה מידע בנושא שמלות לאירועים? בואי להכיר את הנושא לעומק:

מחיר התחלתי של שמלת כלה ממעצב הוא 6000 שקל, אך בשביל כלות רבות ניתן למצוא שמלות שעולות מחצית, או פי עשרה מכך. השכרת שמלת חתונה עולה כ-10 אחוזים פחות מקנייה, ובהפרש כזה קטן, בד"כ עדיף פשוט לרכוש אותה ולשמור אותה למזכרת מהיום המיוחד.

שמלות לחתונה – כמה עניינים.

צריכה לבחור סלון, מעצב או מעצבת? בקשי המלצה מחברות ובנות משפחה שקנו שמלה בשנים האחרונות (ולא לפני עשור), וחפשי קטלוגים - אפשר גם באינטרנט - של המעצבת או המעצב כדי להתרשם אם שמלות הכלה שלהם יפות בעיניך.

היעזרי בקטלוגים השונים, אך השתדלי לחשוב עליהם כהנחייה בלבד, בכדי להתוודע לדגמים הקיימים, לבחירת סגנון אהוב וכמובן, קבלת רעיונות לשמלת הכלה שלך.

אוהבת? בקרי בסלון, עדיף בתיאום מבעוד מועד, כדי שיתנו לך את מירב תשומת הלב.

שם, חישבי: האם הבעלים מעניקים לך יחס אישי ומבלים איתך זמן, או שלרוב הם מפנים אותך לאנשי צוות אחרים? האם הם ממלאים אחר בקשותייך? איך מתייחס אליך הצוות? איך היחס לכלות האחרות? האם המחירים הם כאלה שתוכלי לעמוד בהם?

שאלי גם אם את זכאית לקבל שירותים נלווים, כטיפול פנים, איפור ועיצוב שיער ביום החתונה עצמו, הדבר יכול לחסוך ממך הרבה הוצאות מיותרות. כמו כן, יש מקומות מסויימים אשרלוקחים את השירותים הללו צעד נוסף קדימה, ומציעים אקסטרות כגון טיפולי ספא, עיסויים ושאר פינוקים שהופכים את שעות ההכנה לנעימות ומהנות.

סלון כלות טוב מקפיד על איכות בכל הבחינות – תפירה ובדים, סגנון ולא פחות חשוב, שירות. לכן, אין צורך להתפשר.

רוצה לדעת הכל על מעצבי שמלות כלה? כנסי לאתר שמלות כלה 2011 למציאת מיטב המעצבים ונותני השירות בתחום, בקלות ובמהירות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101427 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101568 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107065 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101218 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102813 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101463 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים19/08/101026 צפיות
המראה החיצוני שלנו פותח לנו הרבה מאוד דלתות, לא רק בגלל איך שאנחנו נראים, אלא גם בגלל תחושת הביטחון שהדבר מקנה לנו. האם אתם מרגישים בנוח בעורכם?

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171513 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171931 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162228 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162096 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161874 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161891 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161855 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica