חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוחי הגדלת חזה - לא מרוצה מהחזה שלך? הגעת למקום הנכון!

אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים. אם תבררו אצל מדגם של בני משפחה וחברים מחייכם, וככל הנראה תגלו שחלקם עברו טיפול אסתטי זה או אחר. וגם אם לא, ניתן לדעת בביטחון שחשבו על העניין הזה - במידה והם טרם התקשרו כדי לקבוע תור למכון טיפולים... הביישנות שבאסתטיקה רפואית הפכה מזמן לנחלת העבר - טכנולוגיות חדשות, הסדרי תשלום ומחירים טובים, מידת מקצועיות והרצון החברתי להראות ולהרגיש טוב יותר הפכו את תחום הרפואה האסתטית לפופולרי מאי פעם.

הבחירה לעבור טיפול אסתטי היא החלטה גדולה וקשה, החלטה אשר דורשת כוחות נפשיים רבים, חוסן גופני ובההבראה, גם הרבה סבלנות. בחרו ברופא בעל שם, כזה שאתם סומכים עליו בעינים עצומות והכנסו לתוך התהליך אך ורק כשתהיו שלמים במאה אחוז עם החלטתכם, כי כל שינוי בגופנו הוא הרי שינוי לכל החיים.

מה חשוב לשאול כשרוצים לעבור טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, וממה להיזהר? מעוניינים במידע בנושא ניתוח בחזה? להלן מספר עצות שימושיות שבעזרתן תוכלו לקבל את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:

- ניתוח אף:
בימים הראשונים אחרי הניתוח הפלסטי, מומלץ להגביה את הראש בזמן שישנים, בשביל לצמצם הנפיחות, וכדי למנוע הצטברות נוזלים ובצקת באזור שסביב האף.

- אחרי ביצוע הניתוח חשוב להימנע מחשיפת האזור למוקדי חום כשמש ישירה, פן, מים ודומיהם, כדי למנוע הופעה של שטפי דם.

- לניתוחי חזה: דרשו לראות תצלומים של עבודות קודמות של המומחה שלכן, כך אפשר להיוודע לנסיון שלו ולראות תוצאות ניתוחי חזה אשר ביצע בעבר.

- מומלץ להימנע מהפעלת כוח או לחץ כלשהם על הזרועות והחזה אחרי שעוברים הגדלת חזה, מכיוון שכל לחץ עשוי לגרום להתרחבות צלקות הניתוח.

- לטיפולי פנים: אסור בתכלית האיסור לעשות טיפול פילינג לפציינטים אשר מטופלים בתרופת רואקוטן או ברטין A, מכיוון שבמצבם עור גופם רגיש ודק מאוד ופילינג יכול לפגוע בו בקלות.

- כדאי מאוד להמנע מסיגריות כ-3 שבועות הן לפני והן אחרי ניתוח מתיחת הפנים, כי עישון מפריע ל קרישת הדם ומעכב את תהליך החלמת הגוף מההליך.

תחום הרפואה הקוסמטית הוא תחום שבו ככל שיודעים יותר כך המצב טוב יותר, אם תרצו לשמוע עוד על שתלי סיליקון או על ניתוח הגדלת חזה, כדאי מאוד לקרוא את הטקסטים הבאים שלנו על לפני ואחרי הגדלת חזה או לבקר באתר ניתוח הגדלת חזה. העיקר שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים בידיים טובות ושהתוצאות יהיו לרוחכם. ורק בריאות!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101427 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101568 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107069 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101219 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101388 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102813 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים19/08/101026 צפיות
המראה החיצוני שלנו פותח לנו הרבה מאוד דלתות, לא רק בגלל איך שאנחנו נראים, אלא גם בגלל תחושת הביטחון שהדבר מקנה לנו. האם אתם מרגישים בנוח בעורכם?

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161781 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161618 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151780 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica