חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית זהב - גם אתם יכולים!

מאת: רחלי פריתעשייה24/08/20101020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכירת זהב וקניית זהב

מאז ומתמיד נחשב הזהב למתכת אצילה ויקרה, שרבים חושקים בה, בכל צורותיה; בין אם בצורת מטילי זהב שפעם, למרות האבסורד, שימשו ממש ככסף, בין אם בצורת תכשיטים שונים העשויים כולם זהב או משלבים בין זהב ומתכות נוספות, ובין אם בצורת מדליה או גביע זהב, שניתנים בדרך כלל בתחרויות ספורט שונות לזוכים במקום הראשון הנכסף.

מאז המשבר הכלכלי שפקד את העולם כולו בשנת 2009, הביקוש לזהב עלה ומחירו האמיר. זאת סיבה מצוינת עבור מי שיש ברשותו מוצרי זהב כלשהם, לבצע מכירת זהב. מכירת זהב בשוק הפרטי מתבצעת על פי היצע וביקוש: מחיר הזהב עולה ככל שהביקוש גובר, ויורד כשאין ביקוש. מחקרים הוכיחו כי מחיר הזהב עולה בתקופה של אי יציבות ואי ודאות כלכלית, ויורד כשהסערה הכלכלית שוככת. כאמור, בגלל המשבר הכלכלי שפקד את העולם בשנת 2009, היום מחירי הזהב הם מהגבוהים ביותר בכל הזמנים, אם לא הגבוהים ביותר.

יש לכם זהב? יש לכם כסף...

אם ברשותכם תכשיטי זהב שאינכם עונדים, או חפצי זהב אחרים שקיבלתם, למשל, בירושה, היום אתם יכולים לעשות מהם כסף. חברת מטבעות הזהב, כשמה כן היא – מתמחה בכל הקשור לזהב. החברה מבצעת קניית זהב מכל הסוגים ובכל צורה, ונותנת לכם תמורה הולמת למוצר. קניית הזהב מתבצעת בשערי קנייה גבוהים במיוחד, שבהחלט כדאי לכם לבדוק.

קניית זהב? גם אתם יכולים!

אם אתם תרים אחר אפיקי השקעה משתלמים – קניית זהב היא הדרך שלכם. זהב תמיד יהיה בעל ערך גבוה, גם אם תהיינה תנודות כאלה ואחרות בשוק העולמי. לכן, אם תבצעו קניית זהב ותשמרו אותו בכספת הבנק שלכם, תוכלו בבוא העת והצורך להוציאו מהכספת ולקבל עבורו הרבה מאוד כסף. השקעה כזאת, בדמות קניית זהב ומכירת זהב עתידית, הינה השקעה משתלמת וחכמה במיוחד בעתות של אי ודאות כלכלית, כשאין לדעת מה יהא על ערכו של הכסף. הזהב תמיד יישאר בעל ערך גבוה, ההשקעה, כאמור – כדאית.

אם החלטתם שזו דרך ההשקעה בה אתם בוחרים, חברת מטבעות זהב תשמח לסייע לכם ברכישת זהב. החברה מוכרת זהב איכותי במיוחד ומתחייבת לכשרותו. לקוחותיה הרבים של החברה, פרטיים ועסקיים כאחד, יוכלו להעיד על אמינותה של החברה ועל מהימנותה, כי אצלנו הזהב מדבר בעד עצמו. הקנייה מתבצעת במזומן, במחירים הנקבעים על פי משקל הזהב.

אז – אם ברשותכם תכשיטי זהב, שעוני זהב, מטילי זהב, מטבעות זהב וכל דבר אחר העשוי זהב, פנו אל חברת מטבעות זהב ותרוויחו בגדול – גם כסף וגם שירות מצוין. נשמח לראותכם!

 



תגיות המאמר: זהב, קניית זהב, מכירת זהב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121305 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121364 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121836 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111835 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112140 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111556 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22969 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211211 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211149 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191775 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181818 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181315 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175244 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica