חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספרת כלבים - יום פינוק לכלב

מאת: רחלי פריחיות מחמד25/08/20101598 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מספרת כלבים

ידידו הטוב ביותר של האדם כבר מזמן הפך לבן משפחה אהוב. אנשים רבים רואים בכלב או בחתול המחמד כילד הפרטי שלהם ולכן מוכנים להשקיע בו את מרב תשומת הלב ומיטב המשאבים: החל ממזון מיוחד ועד לקולקציית בגדים מיוחדת. אולם הפינוק האולטימטיבי לכל כלב או חתול הוא ביקור במספרת כלבים.

מספרת כלבים – ההיבט הפונקציונאלי

לפני שמספרת כלבים הפכה לצ'ופר מפנק עבור כלבים וחתולים (כיוון שכל מספרת כלבים היא גם מספרת חתולים) היא שימשה כמקום שבראש ובראשונה עונה על צרכיהם הפונקציונאליים של הכלבים. לדוגמא: עבור כלבים רבים רעמת הפרווה היא מעמסה מכבידה ומעיקה, במיוחד בקיץ הישראלי הלוהט. ביקור שנתי אצל מספרה לכלבים לפני הקיץ נועד להקל על הכלבים ולהבטיח שלא יסבלו מחום קיצוני שעלול לגרום להתייבשותם.

בנוסף, הביקור במספרת כלבים נועד גם לטפל בבעיות ספציפיות שיש לכלבים, להקל עליהם וגם על בעליהם. כך למשל במספרת כלבים מטפלים בכלבים הסובלים מפרעושים ומקרציות, גוזזים את ציפורניהם כדי שלא ישרטו את בעליהם או חפצים בבית, מנקים את אוזניהם כדי למנוע דלקות וזיהומים ועוד.

מספרת כלבים – כי גם לחיית המחמד מגיע להתפנק

לצד ההיבט הפונקציונאלי של ביקור במספרת כלבים/מספרת חתולים, התפתח לאחרונה טרנד חדש, במסגרתו בעלי כלבים וחתולים מביאים את חיית המחמד שלהם למספרה פשוט כדי לפנק אותם. עבור אנשים רבים, הכלב או החתול הפרטי הוא ממש כמו בן משפחה. האהבה הגדולה לחיית המחמד גורמת להם להשקיע מאות ואלפי שקלים בשנה עבור ביקור במספרת כלבים פשוט לשם הפינוק.

במספרת כלבים/מספרת חתולים חיית המחמד שלכם זוכה לטיפול של מלכים: חפיפת הפרווה בשמפו מיוחד, מקלחת מפנקת, הברשת הפרווה והתרת קשרים, עיצוב תספורת מיוחדת בהתאם לגזע הכלב/החתול, ייבוש בפן, שימון הפרווה בשמן משי ריחני ומפנק, בישום, טיפול מיוחד לכלבים הסובלים מעור רגיש או מאלרגיות והשלמת ההופעה הכללית בסרטים ובקישוטים מיוחדים.

נהוג לחשוב שרק את הכלבים והחתולים הגזעיים, שבעליהם שולחים אותם להתחרות בתחרויות כלבים וחתולים נושאות פרסים, נהוג לשלוח אל מספרה לכלבים לעיתים תכופות. סברה זו היתה נכונה בעבר, אך כיום גם בעלי כלבים וחתולים, שסתם אוהבים מאוד את חיית המחמד שלהם, מוכנים להשקיע סכום לא מבוטל כדי שיעניקו לה טיפול מפנק במספרת כלבים. אנשים אלו יכולים להביא את הכלב או החתול שלהם לביקור במספרה אחת לכמה חודשים וללא כל סיבה מיוחדת, פשוט כדי לפנק אותם. ואכן, כלבים וחתולים רבים נהנים מאוד מהטיפול המקיף שהם מקבלים במספרת כלבים.

כלבים וחתולים ששונאים ביקור במספרה

יחד עם זאת, ישנם גם כלבים או חתולים שממש לא נהנים מהביקור במספרת כלבים/מספרת חתולים. כלבים וחתולים שכאלו לא יסכימו שאדם זר יתקרב אליהם עם מספריים או מכונת גילוח, ולעיתים רק זמזום המכונה יכול לגרום להם לבהלה ולאי שקט. אם גם הכלב או החתול שלכם מתנהג באופן דומה, מומלץ שלא לקחת אותו למספרת כלבים מעבר לנדרש, וגם אז חשוב מאוד שתהיו נוכחים בכל מהלך התספורת, תחזיקו אותו ותרגיעו אותו במידת הצורך. כמו כן כדאי לדעת שעבור חתולים מסוימים, כמו חתולים פרסיים הידועים כסרבני תספורות מושבעים, ניתן לבצע תספורת תחת הרדמה, כדי שניתן יהיה לספרם ללא כל חשש שיפגעו בספר/ית או בעצמם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121304 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121364 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121836 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111834 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112140 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111554 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810488 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175303 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176192 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162015 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163208 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167807 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167934 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica