חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה ייחודית

                                                חתונה

זו הייתה חתונה שונה מכל מה שהכרתי עד היום. זו הייתה חתונה ייחודית, מלהיבה, ססגונית ומדהימה. זו הייתה החתונה של קטרין עם בחיר ליבה גונן שניר.

 ההזמנה שהגיעה אלינו לפני כחודש הייתה שונה מהמקובל. זו הייתה הזמנה שהגיעה בדואר האלקטרוני. הזמנה שנעשתה, ככל הנראה, על ידי אמן קומיקס ואשר הזמינה אותנו לחתונה ביפו. חתונה שכוללת מסיבת חצר והפתעות מרובות.

 קטרין היא דיפלומטית קנדית. גונן שניר הוא מהנדס ועורך דין תל אביבי. ספור אהבתם נע בציר זמן של עשר שנים עד אשר החליטו לממשו בשני טקסי חתונה. הראשונה שבהם נערכה בקנדה בבניין העירייה. השנייה שבהם נערכה ביפו.

 מה היה כה שונה בחתונה? אתם בוודאי שואלים. ברחוב יפת 30 יש סמטה צרה המובילה לבית אמנים. מצידה השמאלי יש את מסעדת קורדליה ומצדה השני פאב, ביסטרו ועוד. מתחם הקרוי "מתחם השף ניר צוק". זה המקום שבו התקיימה החתונה.

 את זמנם של האורחים הנעימה להקת ג'אז תוססת וצעירה. מלצרים נעו בין החוגגים שישבו להנאתם במתחם והציעו תקרובת משובחת של קוויאר איכותי, יינות וליקרים ידועי שם ומתאבנים שונים. בהמשך הסבנו לארוחת ערב במסעדה. ארבעה זוגות בכל שולחן. בשולחננו היו אחותו של חתן השמחה ובעלה, אוריה שי ואשתו מתנה, ד''ר ברק ובן זוגה וכמובן סימתי שלי.    

  חייב להתוודות שבחתונה הזו אכלתי דברים שלא הכרתי וחלקם, כנראה, לא אוכל שוב. מעדן פטריות כמהין, חזה אווז צלוי, דג ברוטב ייחודי,כבד אווז מתובל ומצופה, היו רק חלק מאין ספור המנות שהוגשו.

   בסיומה של הארוחה הדשנה הוזמנו לחופה הציורית ( דגל ישראל והפועל תל אביב) שנוהלה ברוב טקס על ידי אסתי זקהיים. זה היה אקס יפה, פיוטי ועשוי בטוב טעם. טקס אזרחי של איחוד בין שני בני אדם אוהבים הרוצים בטקס שאינו דתי. טקס המתאים לאנשים מרקע שונה. בעלי דתות אחרות.

 כיאה לחתונה כה שונה, הסתיים לו הערב ריקודים, מאפי עוגות עשירים ומגוונים ושתייה כיד המלך.

 החתן והכלה נראו מאושרים. נעים היה לצפות בהם, לחוות את שמחתם, את התרגשותם. לראות את האורחים הרבים שהגיעו להשתתף בשמחתם.

 שמחתי שהוזמנו, אהבנו את החוויה הנפלאה ומאחלים את הטוב ביותר לזוג הנשוי.

ד"ר אבי זלבה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111740 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112239 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112064 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111868 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111757 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119199 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112540 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182899 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica