חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להכין את הבית לקראת הדברה?

מאת: גיא צפרירהדברה01/09/20101001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעמים רבות אנו נתקלים במגוון מזיקים ומעופפים בבית ובחצר. מגפות מזיקים מוכרות יותר בתקופת הקיץ, ולא פעם אנו נתקלים בשיירת נמלים על שיש המטבח או בג'וקים שמטיילים ברחבי הבית. בעלי חיות מחמד סובלים בחודשי הקיץ מהתקפות פרעושים, ובקיצור, הצורך בשירותי הדברה גדול יותר בתקופה זו.

לפני שבוחרים במדביר, יש לבדוק כי הוא מוסמך ויש לו רישיון בתוקף, שכן ריסוס נעשה בדרך כלל על ידי שימוש בחומרים רעילים ולכן קיימת חובה כי יתבצע על ידי אדם מיומן ומנוסה, המוסמך לעבוד עם חומרים מסוג זה. בנוסף, בגלל רעילותם של החומרים, יש לבצע מספר פעולות לפני שמבצעים הדברה בבית, על מנת לצמצם ככל האפשר פגיעה אפשרית בבני הבית ובסביבה.

צריכים הדברה? – כל הדרכים להתכונן

כאמור, לפני ביצוע הדברה יש להכין את הבית לקראת בוא המדביר. מומלץ מאוד לדאוג כי הבית יהיה מסודר וכי חפצים שונים לא יהיו פזורים על הרצפה. בעת ריסוס מתבצעת הדברה גם במטבח, המקום החביב על המזיקים, בעיקר נגד ג'וקים ונמלים. יש לדאוג ולרוקן את ארונות המטבח לפני הגעת המדביר, לרוקן את השיש ואת שולחן האוכל, לא להשאיר שום סוג של מזון בחוץ ולהזיז את המקרר מהקיר, על מנת לאפשר ריסוס מאחוריו. 

על מנת שהריסוס יהיה יעיל ויכסה את כל שטח הרצפה ואף את הפנלים, מומלץ להזיז רהיטים הממוקמים בצמידות לקיר וניתנים להזזה, כמו מיטות, מזנונים, ספות ישיבה, ספריות וכיוצא בזה.

מומלץ להכניס לארונות אביזרי מקלחת איתם אנו באים במגע, כמו: מברשות ומשחת שיניים, מברשות שיער וכדומה.

במידה ואתם מבצעים בבית הדברה נגד פרעושים, יש לשאוב את השטיחים, המזרונים והספות. את כלי המיטה והמגבות יש לכבס בטמפרטורת הרתחה, על מנת להשמיד את הפרעושים באופן מוחלט.

כיצד יש לנהוג לאחר הדברה?

במידה וההדברה המבוצעת היא הדברה רגילה ולא באמצעות חומרים אורגניים, מומלץ מאוד לא להיכנס לבית כמה שעות לאחר ביצוע הריסוס, לפי ההוראות שתקבלו מהמדביר.

לאחר הכניסה לבית, יש לפתוח את כל החלונות והדלתות על מנת לאפשר אוורור מקסימלי של הבית מחומרי ההדברה.

לאחר הדברה, לא מומלץ לשטוף את הרצפה במים וסבון לפחות יומיים-שלושה, על מנת לא לפגום ביעילות הריסוס. בעלי חיות מחמד צריכים להתייעץ עם המדביר ולברר מתי הסביבה תהיה בטוחה עבור החיה, על מנת שלא ייגרם לה כל נזק כתוצאה מהריסוס.

כל הפעולות המוזכרות לפני ואחרי הדברה, מבטיחות ריסוס יעיל. בנוסף, בררו עם המדביר מהן תקופות האחריות הניתנות עבור סוגי ריסוסים שונים, כדי שבמידה והמזיקים ישובו להתארח בביתכם, יהיה לכם אל מי לפנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא צפריר - מומחה בשיווק באינטרנט, תיווך עסקים, פרסום עסקים למכירה  וקנייה ומכירה של עסקים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא צפריר

מאת: גיא צפריררשלנות רפואית01/09/10971 צפיות
ניתוחים פלסטיים מכל מיני סוגים נחשבים לנפוצים ביותר. אנשים אשר מעוניינים לשפר את המראה שלהם, פונים אל המרפאות או המכונים הרבים הקיימים בשוק ומציעים מגוון טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים, שיספקו את המטרה

מאת: גיא צפרירתחבורה ורכב - כללי20/07/101308 צפיות
אחד המכשירים הטכנולוגיים המפותחים ביותר שפותחו בעשור האחרון, זהו מכשיר ה GPS שנותן פתרון מצויין לנהגים המחפשים להגיע ליעד הסופי בנסיעה. שירות המפות במכשירי ה GPS הינם שירותים שבמרבית המקרים מצריכים תשלום דמי מנוי חודשיים בשביל לקבל את השירות, או לחילופין לבצע עדכון גרסה אחת לחצי שנה שכרוכה בעלויות כספיות, שזהות מאוד לעלות דמי המנוי החודשיים.

מאת: גיא צפריריזמות עסקית15/07/10943 צפיות
ההשפעה של העסקים על כלכלת העולם היא עצומה וכך גם להיפך, בארץ וגם בעולם ישנם אנשי עסקים רבים שנתונים לבעיות כלכליות שונות כמו לדוגמא ירידת ערך האירו במדינות אירופה שהביאה לנסיגות בבורסות העולמיות. האינפלציה ומסגרות האשראי שמעניקים הבנקים הם אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בקיומם של אנשי עסקים המעוניינים להתפתח ולהתקדם!

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191748 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181669 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181254 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181375 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181381 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181357 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181273 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica