חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השלמת בגרויות – לימודים לאוכלוסייה מגוונת

מאת: עדי משלוחבגרויות02/09/20101089 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השלמת בגרויות - לימודים לאוכלוסייה מגוונת

בקורסים השונים של השלמת בגרויות ניתן למצוא אנשים שונים המגיעים מסיבות שונות. אמנם ישנה קבוצה גדולה של חיילים משוחררים שמגיעים בכדי לכפר על כך שבתיכון לא השקיעו בלימודיהם. אך ניתן למצוא מעת לעת גם מבוגרים יותר שהחליטו להוציא תעודת בגרות כדי לשפר את סיכוייהם בשוק העבודה, או בכדי להתקבל ללימודים. יש גם מי שמשלים בגרויות באופן פרטי, עם מורים פרטיים, או באופן עצמאי, בעזרת ספרי לימוד. רבים בוחרים באופציה של לימוד במסגרת היות והם כבר שכחו את מיומנויות הלמידה ומעדיפים ליווי של גורם מקצועי שיוכל להכין אותם למבחן באופן היעיל ביותר.

השלמת בגרות בלשון - לימודים בהבעה עברית

מי שעושה השלמת בגרויות נחשב לתלמיד אקסטרני, כלומר לא תלמיד תיכון, ולכן עבורו בחינת הבגרות תהיה מעט שונה. ישנן שתי בחינות, עברית א' ועברית ב', שכל אחת הינה בהיקף של יחידת לימוד אחת. כל אחד מהמבחנים נערך במועד שונה. המבחן הראשון אורך כשעתיים וחצי והוא מורכב משלושה פרקים. אחד עוסק בהבעה, אחר באוצר מילים, והשלישי כולל טקסט שלאחריו יש לענות על מספר שאלות. השנייה אורכת שלוש וחצי שעות וכוללת פרק של הבנת הנקרא, פרק של תחביר ושחבור, ופרק של מערכת הצורות.

השלמת בגרות בספרות - לימודים ל-2 יחידות עם אופציה לתגבור

ספרות נמנה על מקצועות החובה לתעודת הבגרות, כאשר היקף החובה הינו 2 יחידות לימוד. מי שמעוניין, יכול ללמוד באופן מורחב ולגשת ל-5 יחידות לימוד. קורס ברמה של 2 יחידות, יכין את התלמידים למבחן הכולל 5 פרקים: שירה, סיפור קצר, דרמה, רומן ונובלה, וחלק נוסף שהינו unseen - כלומר יצירה שלא נלמדה בשיעורים. הבחינה של 5 יחידות לימוד כוללת בחינה נוספת בהיקף של 3 יחידות לימוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עדי משלוחקופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדי משלוח

מאת: עדי משלוחקניות 02/09/12842 צפיות
אחת מן התופעות הצרכניות המעניינות והאטרקטיביות ביותר של השנים האחרונות באה לידי ביטוי בדמותם של קופונים ודילים למיניהם. בפועל, הבשורה שהם טומנים בתוכם הינה רכישת שירותים ומוצרים במחירים בלתי חוזרים.

מאת: עדי משלוחחינוך ולימודים - כללי22/02/111052 צפיות
כבר סיימתם שרות צבאי וגם את הטיול המסורתי. לא משנה מה עשיתם והעיקר שהיה טוב. אבל עכשיו... מה עכשיו? השלב הבא הוא לימודים.

מאת: עדי משלוחחינוך ולימודים - כללי15/02/11997 צפיות
מתעניינים בתחומי הכלכלה? מעוניינים ללמוד מנהל עסקים, קורס מניות, שוק ההון ומקצועות דומים? על מנת להתקבל למסגרת לימודים אקדמיים עליכם להיות בעלי תעודת בגרות מלאה.

מאת: עדי משלוחחינוך ולימודים - כללי30/01/111308 צפיות
אין ספק שהערך של לימודים , הוא ערך שעובר מדור לדור, ועבור הורים רבים זהו ערך קדוש וכדי להעניק לילדיהם לימודים ברמה הגבוהה ביותר, הם מוכנים להקריב הרבה.

מאת: עדי משלוחלימודים אקדמאיים24/01/111183 צפיות
ישנם סטודנטים רבים שמסיימים את לימודי התואר הראשון שלהם וישר ניגשים ללימודי תואר שני, הדבר קורה במקרים רבים בשל העובדה שאותם סטודנטים אינם יודעים מה רוצים הם לעשות בחייהם מבחינת הקריירה המקצועית

מאת: עדי משלוחלימודים אקדמאיים14/12/101006 צפיות
בימינו קשה להעלות על הדעת התקדמות במסלול החיים ללא לימודים. לימודים מהווים את קרש הקפיצה הראשוני לעולם העבודה המעשית. אולם בעיקר כשמדובר בלימודים אקדמאים, ככל שהתואר מתקדם כך קשה יותר להגיע אליו. תנאי הסף לקבלה ללימודים בתחומים רבים הם גבוהים ביותר במטרה להבטיח איכות. כך למשל במקצועות כמו רפואה וארכיטקטורה.

מאת: עדי משלוחלימודים אקדמאיים24/10/10935 צפיות
לימודי רפואה משלימה תפסו את מקומם בחיים שלנו, וככל שעובר הזמן נדמה שהתורות הללו, שבעבר היו אזוטריות, מיסטיות ובלתי נתפשות, מוצאות כיסא של כבוד.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214102 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214048 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173116 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149563 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132238 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131922 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131880 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica