חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משמורת על הילדים במסגרת הסכם גירושין

מאת: law&orderדיני משפחה13/09/2010949 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תהליךהגירושין הוא ארוך ומתיש ועלוללהוביללוויכוחים ומריבות. בדרך כללמעורבים ילדים בתהליך שיכולים להיפגע .כדי שהגירושין יתבצעו במהירות,ביעילות וללא בעיותחובהלשכור שירותי עורך דין המתמחה בתחום של דינימשפחה.אחת הסוגיות העיקריות שיש להכריע בה בגירושין היא המשמורת עלהילדים.

ההורים על פי חוק הם האפוטרופסיים על ילדיהם עד גיל 18ובמקרה של גירושיןצריך להחליט אצל איזה הורה הם יישארו. ברוב המקרים הילדנותר בחזקת אימו באופן אוטומטי במיוחד אם לא מלאו לושש.   כשיש ויכוחיםלגבי מי יהיה המשמורן,בני הזוג יכוליםכל אחד לחוד להגיש תביעה עלמשמורת בבית משפט לענייני משפחה או בבית דין רבני.

קביעת המשמורתהיא לפי טובת הילד. הנטייה היא שהמשמורת תהיהאצל ההורה המתאים ביותר לפימדדים כמו  יציבות ההורה, מידת המעורבות של ההורה בחיי הילד, מסוגלותהורית ועוד. החלטת בית המשפט כוללת גם את רצון הילד אם הוא עבר את גילעשר. לפני גיל זהמניחים שהילד עדיין לא יכול להביע עמדה נחרצת.כמוכן, בית המשפט מוודאשלא מופעלים על הילד לחצים מצד אחד ההורים. פעמיםרבותבית המשפט ממנה עובד סוציאלי שיספק לו חוות דעת על הילד או שהשופטנפגשעימו לבד.  יש הבדל בין רצון הילד ועקרון טובת הילד שהוא בריאותוהנפשית והפיסית,הדודים והסבים של אחד הצדדים שהם דומיננטיים יותרבחייהילד, גילווכישוריו של הילד ועוד. בית המשפט בודק בצורה יסודיתאת טובתהילד בזמן הנתון ובהמשך.

אם בית המשפט לא מצליח לקבוע לגבימשמורתהוא יכול לקבוע זאתעל סמךביצוע של מסוגלות הורית. ההורים והילדיםעוברים בדיקות ואבחונים על ידי אנשי מקצוע כמו פסיכולוגלבדיקתהקשריםבין ההורה והילדים.  לאחר שהפסיכולוג ו/או העובד הסוציאלימגישים לביתהמשפט את התסקיר, ניתן לחקור את המומחים בבית המשפט  ולקבל החלטה לגבי המשמורת.

ההחלטה לגבי משמורת היא ניתנת לשינוי בהמשך בעיקר עקבשינויים בנסיבות או ברצון הילד. בית המשפט דואג לכך שיהיה קשר גם עם ההורהשאינו משמורן שלא תהיה הסתה כנגדו מצד ההורה המשמורן.  בית המשפט מתחשבבצורך של ההורה הלא משמורן להיות קרוב לילדיו ומעורב בחייהם. בית המשפטקובע את הזמנים בהם יתקיימו הסדרי ראייה ובן הזוג יבקר את ילדיו. תכיפותהמפגשים היא בהתאם לגילאי הילד. לרוב הסדרי הראייה כוללים מפגשים של פעמייםבשבוע בשעות קבועות ובכל סוף שבוע שני. החגים מתחלקים לסירוגין ובחופשותהמפגשים תכופים יותר.

במידה ואחד ההורים פונה לבית המשפט לשינויהסדרי הראיה הוא צריך לספק הוכחות ופירוט. שינוי של משמורת קורה עקב מעברדירה, מעבר של ההורה לחו"ל, אלימות של ההורה כלפי הילד, הפרה של הסדריהראיה. כאשר הפניה מגובה בהוכחות יש פתח לשינוי של פסק הדין בנושא המשמורת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://good-legal-help.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת law&order

מאת: law&orderדיני משפחה16/09/101010 צפיות
תהליך הגירושין הוא ארוך ומתיש ועלול להוביל לחיכוכים ומריבות. לרוב מעורבים ילדים בתהליך שיכולים להיפגע . כדי שהגירושין יתבצעו במהירות, ביעילות וללא בעיות חובה לשכור שירותי עורך דין המתמחה בתחום של דיני משפחה. בין המרכיבים החשובים שיש לסכם הוא נושא של המשמורת על הילדים.

מאת: law&orderדיני משפחה05/09/10842 צפיות
גירושין הם תהליך כאוב היכול להוביל למשבר אישי. כאשר לבני הזוג יש ילדים וכך על פי רוב, התהליך קשה שבעתיים. הילדים קולטים הכול והשפעות הגירושין מותירות בהם צלקות לכל החיים.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211506 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211299 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201616 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182012 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181578 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181683 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171796 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica