חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות יהלומים - טובה אחת ביד משתיים בחנות

מאת: חייםאופנה13/09/2010902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 טבעות יהלומים - טובה אחת ביד משתיים בחנות

רכישה של טבעות יהלומים אינה עניין פעוט של מה בכך. על מנת לבחור טבעות יהלומים נכון, דרושים לא רק מזומנים בכיס, זמן ותאווה לתכשיט הנוצץ, אלא גם הבנה בסיסית במושגים המרכיבים את עולם היהלומים, טעם טוב, והרבה פתיחות וסבלנות להתרשם ממגוון אופציות רחב, שלא לומר, אדיר...

טבעות יהלומים - מה חשוב לדעת עליהן?

יהלומים הם אבני החן הנדירות ביותר בטבע, וצורתם הייחודית נוצרת בשל סידור חד פעמי של אטומים, המרכיבים אותם במשך אלפי שנים. היהלומים נחשבים לחומר החזק והמבריק ביותר בטבע, ותהליך הליטוש והעיצוב שלהם לכדי טבעות יהלומים מושלמות ומנצנצות הוא תהליך ארוך, המחייב ידע מקצועי בידי יהלומנים מיומנים.

חשוב לדעת, כי אין שני יהלומים הדומים זה לזה, וכל יהלום נבדל ממשנהו במספר פרמטרים הקובעים את אופיו הייחודי, את איכותו ולכן גם את מחירו: צורת החיתוך, שמטרתה לאפשר נצנוץ מירבי של טבעות יהלומים בעד האור; משקלו של היהלום הנמדד ביחידות קראטים ובנקודות; צבעו של היהלום בסקאלה שנעה בין צהוב בהיר ובין לבן בוהק; וכן בהירותו של היהלום ומידת נקיונו, כלומר קיומם או היעדרם של פגמים שונים על פני היהלום.

טבעות יהלומים - אל תהססו לפנות למומחים!

כאשר נפתחת בפניכם הדלת לעולם העשיר והמגוון של טבעות יהלומים, נדמה כי קל ללכת לאיבוד בתוך ההיצע הרב. אם אתם מרגישים שחיפוש אחר טבעות יהלומים הופך מחוויה שאמורה להיות נעימה, למסע מבלבל ורצוף קשיים, חשוב שתיעזרו באיש מקצוע מיומן, שיוכל להציע לכם טבעות יהלומים בסגנון המועדף עליכם ובתקציב הנכון לכם, ולהתאים עבורכם כמו כפפה ליד את הטבעת הנכונה ביותר, שתהווה השקעה בטוחה ויפה לשנים ארוכות.

 H&Hjewelry

טבעות אירוסין

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים

מאת: חייםתכשיטים03/10/10837 צפיות
יש שאומרים שטבעת אירוסין עולה בחשיבותה אף על טבעת הנישואין שכן היא זו שנמצאת שם ברגע הגורלי של השאלה הגורלית. ברור שאין בה כדי להשפיע על החחלטה (לפחות כך אנו מקווים), אולם עדיין עליה לכבד את המעמד. אז איך בעצם בוחרים טבעת אירוסין שתהא מרשימה אבל גם במחיר ריאלי, איכותית אבל גם לא צעקנית מידי ובקיצור טבעת כלבבנו? במאמר הבא תוכלו למצוא מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לצלוח גם את השלב הזה בהצלחה מרובה.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222810 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195522 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193720 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181652 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181600 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171719 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171898 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica