חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלת דירה - כמה טיפים להקלה על כאב הראש!

עוברים דירה? כן זו יכולה להיות תקופה "קצת" מלחיצה, אבל היא יכולה להיות גם מהנה! במיוחד כאשר אתם עוברים לאיזור חדש או עיר מרוחקת לגמרי מהמקום בו גרתם עד עכשיו. ברוב המקרים הסיבה למעבר היא עבודה חדשה טובה יותר של אחד מבני הזוג או מציאת דירה חדשה/ישנה טובה יותר. מבלבד הובלת הדירה, שזו לכשעצמה מטלה אדירה, יש צורך גם למצוא בית ספר או גני ילדים לילדיכם וגם למצוא חברים חדשים.

במאמר הבא אנחנו לא נעזור לכם למצוא חברים חדשים, אבל יהיה לכם יותר קל להוביל את הדירה!

אז קדימה לעבודה!

הטיפ הראשון לקראת מעבר הדירה הוא: רשימות!

רשימות יעשו את העבודה שלכם לקלה יותר, נקודה! אם כבר עברתם פעם דירה, אתם בטח זוכרים שיצא לכם כבר לחפש משהו ולא למצוא, להשתגע ולחשוב איפה שמתם את זה עד שבסוף היום בן הזוג שלכם אמר לכם שזה נעלם או שזרקתם את זה בהולת הדירה הקודמת? כן , זה קרה ויקרה לכולנו, אבל אם אתם רוצים שזה לא יקרה לכם בפעם הבאה שיש לכם הובלת דירה , כדאי מאוד שתעשו רשימות! תרשמו כל מה שאתם מכניסים לכל ארגז ותעשו את זה בזמן שאתם אורזים למעבר הדירה, לא בערב ולא אחר כך!כל דבר שנכנס לארגז צריך להירשם! נכון זה אולי נראה כמו עוד תיק קטן בהובלת הדירה שלכם, אבל מי אמר שלעבור בית זה משהו קל? עשו את הרשימות מפורטות ככל האפשר, אפילו עם אתם יכולים, עשו קובץ אקסל ובו תיעוד של תכולת כל ארגז שהכנסתם למשאית ההובלה, ככה לא תהיה לכם בעיה למצוא את הפריטים ה"חסרים" בבית החדש שלכם!זכרו ככל שהרשימה שלכם תהיה גדולה, מפורטת  ומקיפה יותר, ככה קטנים הסיכויים לאבד משהו!!!

כמובן שאין צורך להוסיף שארגון נכון של הארגזים שלכם ותכולתם (רשימה חברים רשימה!) יקל אליכם את מלאכת הפריקה אחרי שהובלת הדירה הסתיימה!

טיפ שני להובלת דירה , תתחילו כמה שיותר מוקדם!

על תחכו לדקה ה90, הובלת דירה היא לא עניין משבת לשבת (או קלישאת ספורט אחרת, והיא בטח לא עגולה), תתחילו כמה שיותר מוקדם לארוז את התכולה שלכם כדי שביום שלפני הובלת הדירה לא תתחילו להכנס לפאניקה ולארוז כמו משוגעים (ואז, בטוח לא תוכלו להכין רשימה טובה ומשם הבלאגן רק יתחיל).

אנחנו ממליצים להתחיל באריזת הדירה אפילו כמה שבועות לפני המעבר המיוחל.אתם בטח שואלים את עצמכם, מה כבר אפשר לארוז שלושה שבועות לפני הובלת דירה? נו באמת, הרבה דברים! אנחנו לא מצפים שתתחילו לארוז את הרהיטים שלכם ואת המגבות, אבל מה שכן היינו ממליצים הוא לארוז נניח את בגדי החורף (אם עכשיו קיץ), צעצועים שכבר לא משחקים אתם, את הבגדים הקטנים של הילדים, שאתם שומרים לילד הבא, ספרים ועוד הרבה דברים שכאלה, אתם בטח יכולים להתחיל לחשוב על משהו.

בקיצור, אנחנו מקווים שעזרנו לכם קצת, זה בעיקר סידור של הראש, סך הכל אם אתם צריכים עיצה טובה לפני ההובלה, אתם תמיד יכולים להתקשר למובילי השיירה ואנחנו נדבר!

עשו חיים!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רמי סלמן

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213591 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204182 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205105 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192548 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181524 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica