חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות הצללה

מאת: Shaiצרכנות14/09/2010986 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במדינה שטופת שמש כמדינתנו, מה הפלא שיש לנו מגוון כה רחב של פתרונות הצללה?

סוככים

סוככים ניתן לייצר ממגוון רחב של חומרים, החל מסוככי עץ, דרך סוככים מאלומיניום ומברזל וכלה בסוככי ברזנט. סוג הסוכך הדרוש נקבע לפי שיקולים של ייעוד ולפי טעם אסתטי. כך, למשל, כאשר מדובר בסוככים קבועים, שיקול האסתטיקה גובר, ולעומת זאת, ככל שמדובר בסוכך לשימוש קצר יותר, כך השיקול האסתטי מהווה פחות שיקול והשיקולים הקובעים הם נוחות שימוש, קלות שינוע, וכמובן, יעילות הסוכך בהגנה מפני קרינת השמש.

רשתות צל

רשת צל היא פתרון הצללה יעיל אך גם בעייתי. מחד, רשתות הצללה מאפשרות הקלה מאור השמש המסנוור. כמו כן, רשתות צל, כתלות במידת הצפיפות שלהן, מאפשרות גם תנועה של רוח אשר תורמת גם לסילוק החום ולשמירה על טמפרטורה נוחה. יתרון נוסף של רשתות הצללה היא קלות השינוע שלהן. לכן, ניתן להתקין רשתות הצללה בשעות החום ולקפל אותן כאשר אין בהן צורך. תכונות אלה הופכות רשתות ההצללה לאחד מהסוגים הפופולאריים ביותר של פתרונות הצללה.

עם זאת, יש לציין כי למרות שהשהות תחת רשת צל נוחה לאין ערוך מן השהות תחת השמש, אין סוג הצללה זה מספק הגנה מפני קרינת השמש, וניתן להישרף תחת רשתות הצללה בדיוק כפי שניתן להישרף בשמש. למעשה, הנוחות המוגברת אף מגבירה את סכנת הכוויה, מפני שהשוהים מתחת לרשתות צל אינם מרגישים את התהליך מתרחש, וכאשר הם מבחינים בו, לרוב כבר מאוחר מדי.

כיסויים

רבים נוטים לשכוח שפתרונות הצללה לא נועדו להגן רק על בני אדם. גם רכוש וציוד מסוגים שונים זקוקים לפתרונות הצללה מסוגים שונים. כך, למשל, כיסויים לרכב יכולים לסייע רבות בשמירה על חזות הרכב ואף על רכיביו הפנימיים מפני אור השמש ומפני פגעי מזג אוויר נוספים, כגון גשם, זיהום אוויר ופיח לחוץ ועוד. ישנם גם מכשירים אלקטרוניים אשר דורשים כיסויים להגנה מפני פגעי אקלים שונים, על מנת לשמור על תקינותם. מכיוון שכאמור, סוג פתרונות ההצללה נקבע לפי מטרתו, סוג הכסוי ייקבע לפי הדבר עליו מבקשים להגן, כאשר במקרים מסוימים דרושים פתרונות הצללה "נושמים" ולפעמים דווקא חשוב לשמור על פתרונות הצללה אטומים לחלוטין.

ברזנטים לסוכות – סוכות זה לא רק חג, ולכן מברזנטים לסוכות ניתן במקרים רבים ליהנות כל השנה. סוכות לחג צריך לכסות בסכך, אך ניתן בהחלט להשתמש בברזנטים לסוכות כדי להקיף את הסוכה, לשמירה על הנוכחים בה מפני רוחות, גשמים ואף מפני אור השמש, שכידוע, אינו מגיע מלמעלה בלבד. כמו כן, הקפתה של סוכה בברזנט, הינה דרך מצוינת לשמירה על פרטיות גם בסוכה. כמו כן, ניתן לקבוע בברזנט חלונות במקומות נוחים וכך לפתוח ולסגור אותם במקרה הצורך.

פתרונות הצללה – הדרך הקלה להקלה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shai

מאת: Shaiצרכנות09/09/182619 צפיות
איך בוחרים מקלחונים? על מה חשוב להקפיד בעת ביצוע ההזמנה? כל מה שרציתם לדעת על החלק החשוב ביותר בחדר המקלחת.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: Shaiאירועים וחתונות – כללי22/05/181300 צפיות
הקיץ הוא העונה הכי לוהטת של החתונות בישראל. לפני שמתחילים לחפש מקום רלוונטי - גן, אולם או מסעדה כדאי לדעת מה נחשב היום למקובל. מה "אין" וממה להימנע...

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי26/03/181097 צפיות
אמבטיה היא פריט לאוהבי הפינוק והיופי. מה קורה לאחר מספר שנים כשאר יש בקיעים, שריטות, חלודה ולכלוכים שאינם יורדים בשום צורת ניקוי. רבים שוברים ומתקינים מקלחון, אך ישנם יחיד סגולה ששומרים אמונים לאמבטיה ופשוט מחליפים אותה בחדשה.

מאת: Shaiשיפוצים07/11/131273 צפיות
מסורי בטון הם הדבר הדבר הכי אפקטיבי היום בכל הנוגע להתגברות על משטחים בעלי מרקם קשה. רבים חושבים כי מדובר על כלים לניסור של מוצרי בטון בלבד וכאן טעותם. מסורים אלו מסוגלים לנסר משטחים קשים ביותר ממגוןן סוגים ממבתכות, דרך עצים, בטון יצוק, פלדה (כספות של כסף למשל) ועד לסלעים וכבישים בעלי תערובת משטח שונים.

מאת: Shaiבניין ואחזקה - כללי19/08/131803 צפיות
כולנו זקוקים מדי פעם לשירותיו של אינסטלטור טוב. הרי אנו צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הבית ומיני פעם מתרחשות אי-אילו תקלות שונות בתשתיות המים שלו. ראוי שנמצא שרברב מומחה לטובת איתור נזילה. בוודאי שכדאי לנו לבקש ולראות את תעודת ההסמכה של אותו בעל מקצוע, בכדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ומהימן. מקצוען אמיתי, מלבד זאת שידע לעסוק בתחומי האינסטלציה השונים (פתיחת סתימות כמובן, אבל לא רק). יהיה זה טוב אם נוכל לקבל אודותיו המלצות של לקוחות רבים וטובים מן הסתם.

מאת: Shaiצרכנות12/06/131140 צפיות
בעידן שבו יש אינפלציה של בעלי מקצוע בשלל תחומים ובתחום השרברות בפרט - איתור של מקצוען הוא לא טרוויאלי. לבחור איש שיתקן את צנרת ביתכם על בסיס מגנט או פלייר בתיבת הדואר יכול להיות מקח טעות מצער. להלן ננסה להבין איך לבחור נכון יותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214225 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204363 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182914 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica