חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

9 שאלות הבסיסיות והחשובות ביותר שאתם צריכים לשאול בקניית מחשב נייד-חלק א'

מאת: natigezמחשבים ניידים14/09/20101069 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היי אני נתי מpcdream.co.il המרכז שלכם למחשבים ניידים.

מה שתקבלו היום זה את השאלות הבסיסיות והחשובות ביותר שאתם צריכים לשאול בקניית מחשב נייד.

אז נתחיל..

שאלה ראשונה שתוביל את מהלך הקנייה היא:

1. למה המחשב  הולך לשמש?

האם הוא הולך לשמש להתניידות רבה זאת אומרת האם אתם לוקחים אותו לחו"ל וחוזרים ולוקחים אותו הרבה למקומות  ...או  שזה מחשב שהולך לשבת במשרד ולהיות מחובר לחשמל ולא לעשות להתנייד הרבה...או אתם הולכים להיות קצת במשרד והרבה בחוץ ?הרבה במשרד וקצת בחוץ

אתם הולכים לשחק איתו או אתם הולכים לגלוש בלבד או גם לגלוש וגם משחקים .

למה זה חשוב? זה חשוב כדי שהמוכר יתאים לכם מחשב שמתאים לצרכם שלכם . לדוגמא :מחשב שמתאים לעורך וידאו מתאים לפנסיונר שגולש באינטרנט אבל המחשב יהיה יקר לו מאוד ולכן מיותר שהוא יוציא סכום כזה הוא יכול להוציא חצי מהסכום ולקבל את אותה תמורה .

והפוך זה בכלל לא מתאים ז"א אם עורך וידאו ירצה לעבוד עם מחשב עם ביצועם נמוכים שמתאים לאינטרנט אז הוא לא יוכל לעבוד

2.שאלה שנייה היא מהו הגודל? 

זאת אומרת אם הוא מחשב גדול   יהיה פחות נוח להתנייד איתו זה דבר נוסף שקשור לנושא הקודם.

יש את העניין של התצוגה.. אם מחשב קטן מידי הוא יהיה פחות נוח נוח לתצוגה.. לא יהיה נוח להסתכל ולצפות הרבה זמן כי המסך קטן והתצוגה היא קטנה.. זה מעייף את העניים ומי שהולך לעבוד כמה שעות ביום עם הנייד כדאי לחשוב על מחשב עם מסך יותר גדול ..וזה גם משהו שמוביל את כל מהלך הקנייה זאת אומרת אם זה מחשב שאתם הולכים להתנייד איתו או מחשב שאתם הולכים להציג מצגות אז חשוב שיהיה לו את החיבורים שאני ארחיב עליהם בסרטונים הבאים.

3.שאלה שלישית  היא איזה מעבד יש במחשב? לא אכנס כרגע לכל המפרטים של המעבדים אבל מה שחשוב במעבד הוא שיהיה  מעבד שבאמת יוכל לבצע את מה שאתם רוצים שהוא יעשה..זאת אומרת אם אתם גרפיקאים לא תלכו ותקנו מחשב עם טכנולוגיה לפני שנתיים...עם K4300  או K4200... זה יעבוד אבל יעבוד בצורה איטית ולא יספק אותכם.

וזה לא רק זה.. צריך גם כרטיס מסך מתאים..

אז כמובן איזה מעבד אם זה מעבד שהולך לשימוש משרדי אז רצוי מעבד סטנדרטי שלINTEL  T4300  T4200 והלאה זה יעבוד יותר חזק..

אם אתם גרפיקאים או אדריכלים או מתכנתים.. או עובדים בתחום הזה זה מעבד שלא יספיק אולי כדאי שתלכו על I5  או I7 .אם אתם עורכי דין אז רוב הסיכויים שכל מחשב משרדי יתאים לכם אלה אם כן אתם משתמשים בתוכנה מיוחדת שדורשת הרבה משאבים.

4.שאלה רביעית היא מהו הזיכרון?

הזיכרון נועד להגביר את מהירות של המחשב.. כמו המעבד גם הוא משפיע על המהירות.. אני ממליץ על מינימום זיכרון של 2 ג'יגה..ככול שיותר גבוה יותר טוב.

אם אתם משתמשים בתוכנות כבדות או אתם גיימרים כדאי לכם לקחת DDR3  וכמובן יותר מ2 ג'יגה.. אני ממליץ מאוד על 4 ג'יגה ועם זאת ממליץ על מערכת הפעלה 64 ביט כי אז מערכת הפעלה 64 ביט  מנצלת את כל ה4 ג'יגה.

5.שאלה חמישית האם יש צורב ?כונן דיסקים ?האם אתם צריכים הכלל כונן דיסקים ?

חשוב לדעת  אבל לניידי 10 אינץ' אין צורב ל12 אינץ' יש כאלה שיש להם ויש שאין לכן כדאי לבדוק  האם יש צורב .צריך לדעת שאם אין צורב אז אי אפשר לשים דיסקים אי אפשר להוריד מדיוידי למחשב אי אפשר לשמוע מוסיקה.. מדיסקים זה משהו שיש לקחת בחשבון .מה שכן יש צורבים חיצוניים שאפשר לחבר ואז אפשר לבצע הכול עם הצורב החיצוני רק שזה מסורבל . וגם תמיד אפשרות להעביר מדיסק או קי .

כל הזכויות שמורות ©

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Pcdream.co.il-המרכז שלכם למחשבים ניידים

טל:0776500458 נייד:0502027982 פקס:153502027982 מייל:gez.nati@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת natigez

מאת: natigezמחשבים ניידים14/09/102150 צפיות
נייד 10 אינצ' מתאים למי שרוצה מחשב קל וזול יחסית. ישנם דגמים רבים בשוק .בסקירה אני לא אעבור על דגם ספציפי אלה אעבור על היתרונות והחסרונות של המחשבים ולמה אני ממליץ אותם. נתחיל ביתרונות: יתרונות של המוצר הם משקל המשקל שלהם נע בין קילו לקילו וחצי .ומחיר ונוח לאחסון ותפעול אפשר להתנייד איתו בקלות כמעט כמו להסתובב עם מחברת. חסרונות תצוגה קטנה .יש כאלה שזה מעייף את העניים ולא נוח לצפייה ממושכת ביצועים נמוכים יחסית למחשב נייד חדש שנקנה היום ז"א שהמהירות של המחשב היא יותר איטית מאשר מחשב נייד רגי

מאת: natigezמחשבים ניידים14/09/102100 צפיות
מאמר על סקירת מחשבים ניידים 12 אינץ' מאת נתי גז מנכ"ל pcdream.co.il

מאת: natigezמחשבים ניידים14/09/101058 צפיות
מאמר על 9 שאלות בסיסיות שאתם חייבים לדעת לפני שאתם קונים מחשב נייד-חלק א'. מאת נתי גז מנכ"ל pcdream.co.il

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213102 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187587 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187724 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187689 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183486 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182367 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181918 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica