חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופה רושמת ממוחשבת בשכירות חודשית ,299 ש"ח בלבד, טל-www.ofeq.co.il0509040902

קופה רושמת ממוחשבת מבית קבוצת אופק מערכות בע"מ ה -קופה רושמת ממוחשבת כוללת תוכנת ניהול מהמתקדמות בעולם, קופה רושמת ממוחשבת עם תוכנת קופה רושמת ממוחשבת פשוטה להפעלה, ניתן לקבל קופה רושמת ממוחשבת במערכת מובנית ואו בחלקים .

ה קופה רושמת ממוחשבת כוללת דוחות ניהול מהמתקדמות בעולם ה קופות רושמות ממוחשבות מסיבה פשוטה , קבוצת אופק קופות רושמות ממוחשבות כללה בתוך ה קופה הרושמת ממוחשבת תוכנת ERP הכוללת כל אפליקציה הנוגעת בניהול העסק .

תוכנת ERP מלאה מבית אופק מערכות כוללת תוכנה להנהלת חשבונות , תוכנה ל CRM , תוכנה לניהול רשת חנויות , דוחות , כרטסות, ועוד....

קבוצת אופק הנה החברה המובילה בתחום ה קופה רושמת ממוחשבת ומערכות הניהול לעסקים , מבין הלקוחות המשתמשים ב קופה רושמת ממוחשבת ,רשתות קמעונאיות וחנויות בודדות מכל התחומים.

אופק מערכות מחשבים – פרופיל חברה

'אופק מערכות מחשבים', נוסדה כבית תוכנה בשנת 1987 במטרה לספק מערכות לניהול כולל של רשתות שיווק ועסקים קמעונאים. המוצרים שפותחו ב 'אופק מערכות' משמשים כנדבך מרכזי בשרשרת הפעילות העסקית של חברות, בזכות הפתרונות שהם מספקים לכל תחומי הפעילות, החל מניהול ופיקוח על רשת נקודות המכירה דרך יישומי המשרד האחורי וכלה באמצעים לתמיכה בקבלת החלטות עבור דרגי ההנהלה השונים.

בנוסף לפיתוח מערכות ומוצרים לניהול רשתות שיווק קמעונאיות, מציעה 'אופק' מערכות' חבילה עסקית מושלמת הכוללת שירותים לתקשורת נתונים ארגונית מהירה לרבות טלפוניה ווידאו, יישומים לפיקוח וניהול משאבי אנוש המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות מתחום הביומטריה ועוד.

בסביבה עסקית קמעונאית חובקת עולם המאופיינת בתחרותיות עזה, הצלחה או כשלון תלויים גם במוצר וגם במחיר, אך בעיקר בשליטה המוחלטת של המנהל על כל נקודת המכר בכל מקום בעולם. 'אופק מערכות מחשבים' ערוכה להציעה ללקוחותיה מכלול של פתרונות ושירותים אשר יעניקו את היתרון התחרותי הנדרש לשרוד ולנצח בעולם העסקים קבוצת 'אופק' מעניקה ללקוחותיה את כל היתרונות תחת קורת גג אחת, המקנים לחברה יכולת לטפל בפרויקטים מורכבים ורחבי היקף בזכות:

  • כח אדם בעל רמה מקצועית גבוהה המורכב ממהנדסי תוכנה, הנדסאי תוכנה ותקשורת, טכנאים, אנשי שרות, תמיכה ומכירות העוסקים בתכנון, תכנות, שרות תמיכה ושיווק מוצרי החברה בארץ ובחו"ל.
  • התמחות והכרות של שוק העסקים הקמעונאי, עם ניסיון של יותר מ 25 שנים בפיתוח פתרונות מחשוב ופרויקטים בתחום.
  • שותפויות עסקיות עם המובילות והגדולות שבחברות המחשבים והתקשורת בארץ ובעולם, מבטיחות שכל פתרונות המחשוב והתקשורת המשולבים שמציעה 'אופק מערכות', מורכבים ממוצרים ותשתיות שנחשבים למתקדמים ולטובים בתחומם על פי גישת Best-Of-Breed.
  • זמני תגובה מהירים בלימוד טכנולוגיות, פיתוח, הטמעה ותמיכה. ב "אופק מערכות" המושג "זמן=כסף" אינו רק סיסמה אלא דרך חיים ולכן אנו מתחייבים לתת ללקוחותינו את מלוא האחריות על תפקוד המערכת, החל מהאפיון דרך החומרה והתוכנה וכלה בהטמעת המערכת בארגון, לרבות הדרכת עובדים ותמיכה רצופה מסביב לשעון כל ימות השנה ובכל אתר של הלקוח.
מוצרים ושירותים

כחברה המתמחה בפתרונות מחשוב למגזר הקמעונאי מציעה קבוצת 'אופק' מערכות' מספר מוצרים ושירותים נלווים המהווים פתרון כולל ומושלם לניהול רשתות שיווק ועסקים. 

CASH-POINT - מערכת חדשנית לניהול עסקים קמעונאים בסביבת חלונות. המערכת מהווה פריצת דרך טכנולוגית וניהולית שכן לראשונה מוצעת מערכת הכוללת קופה רושמת חכמה ומודולים לניהול עסק קמעונאי – על כל רכיביו – בסביבת חלונות ועם קישוריות לכל תוכנה אחרת. בבסיס המערכת CASH-POINT ניצבת קופה רושמת חכמה ומתקדמת – ולידה מערך תוכנה לניהול משרד אחורי (Back-Office) בחנות או בסניף ומערכת לניהול מטה/מרכז הרשת לתמיכה בקבלת החלטות. כל חלקי המערכת מצטיינים ביכולות תקשורת והדברות ברמה גבוהה ביותר ומאפשרים ניהול מתקדם של רשת חנויות בפריסה ארצית וגלובלית.

פיקוח וניהול עובדים – כחלק מהיישומים לסביבות עבודה מבוזרות ומרובות אתרים דוגמת רשתות שיווק, מציעה 'אופק' מערכות' פתרונות מתקדמים לפיקוח וניהול עובדים המבוססים על טכנולוגיות חדישות מתחום הביומטריה (זיהוי על פי מאפיינים ביולוגיים), הוידאו והאודיו. הפתרונות אותם מספקת 'אופק' מערכות' כוללים מערכת לזיהוי עובדים בתחילת וסיום משמרת על פי טביעת אצבע, מצלמות וידאו ומיקרופונים זעירים המשתלבים באופן מלא בעמדות המכר או בכל סביבת עבודה אחרת. מערכות חישה אלה פועלות באינטגרציה מלאה עם מודול ניהול עובדים במערכת המשרד האחורי הכוללת יישומי חישוב שכר, ריכוז נוכחות וכד'. יתרון נוסף שמציעה מערכת פיקוח וניהול עובדים של 'אופק' מערכות' משלבת יכולת לתקשורת דו-כיוונית בין עמדת המכר למשרד דרך מצלמות הוידאו והמיקרופונים לצורך מתן מענה בזמן אמת לכל בעיה שמתעוררת.

שירותי תקשורת נתונים – כדי שמערכות המחשוב יפעלו כהלכה והארגון על כל שלוחותיו יפעל באופן יעיל ואופטימלי, יש צורך בתשתית תקשורת מתקדמת אשר תאפשר את זרימת מידע באופן מהיר בכל רחבי הארגון. לכן, כחלק מסל הפתרונות מציעה 'אופק' מערכות' שירותי תקשורת נתונים ארגונית הכוללת: תקשורת נתונים דיגיטלית, טלפוניה ווידאו באמצעות אינטרנט, אינטראנט על גבי קווים רגילים, VPN או DSL כאשר שרת התקשורת נמצא תמיד באתר הלקוח. 
ההדרכה

בקבוצת אופק מכירים בעובדה שהמערכת, טובה ככל שתהיה, לא תוכל לשרת את מטרותיו של המנהל ללא הדרכה מקיפה ומקצועית ולכן, מעמידה 'אופק' מערכות' לרשות לקוחותיה מרכז הדרכה מקצועי, הכולל חדר סימולציה מושלם של מערכת CASH-POINT עם פרזנטציה ממוחשבת והדמיה של מצבי מכירה, תוך סיוע של צוות מדריכים מיומן. 

התמיכה

כחברה המובילה בישראל בתחום הפתרונות הממוחשבים לרשתות שיווק ועסקים קמעונאים, מבינים ב "אופק' מערכות" כי התמיכה בלקוח מהווה חלק בלתי נפרד מהמוצר ומודעים לחשיבותה הרבה לקיום הפעילות העסקית. לכן, הקימה החברה מרכז שירות לקוחות ומקושר באמצעות תקשורת מחשבים לכל נקודת מכר של לקוחותיה בארץ ובעולם. בזמן פניה, מסוגל מערך זה להתקשר ולהתחבר ב- On-Line לכל נקודת מכירה, לזהות את בעייתו של הקופאי הספציפי תוך ראיית כלל המערכת אליה הוא שייך, לאפיין את מצב המכירה ולהדריך את המוכר תוך כדי ביצוע תהליך המכירה. מערך תמיכה זה מציב סטנדרטים חדשים בתחום השירות הניתן כיום למערכת קופות ממוחשבות וניהול רשתות ועסקים קמעונאים.

הלקוחות

עם לקוחותיה של קבוצת 'אופק' מערכות' נמנות הגדולות ברשתות השיווק בארץ ובחו"ל וממגוון רחב של ענפים לרבות: 

חנויות לציוד משרדי
חנויות אופנה
חנויות ספרים
חנויות כלי בית וקרמיקה
חנויות תמרוקים ומוצרי טבע
חנויות למתנות ומוצרי תיירות 
חנויות סופרמרקטים
חנויות נוחות
מספר רב של חנויות קמעונאיות / סיטונאיות


נציגויות

'אופק מערכות' מייצגת ומשווקת בארץ ובחו"ל מגוון רחב של חברות ומותגים איכותיים בתחומי התוכנה, החומרה והתקשורת כגון: Cisco, I.B.M.,. ועוד.

שותפים עסקיים

קבוצת אופק' מקיימת שותפויות עסקיות עם הגדולות והמובילות שבחברות המחשבים והתקשורת בארץ ובעולם כדי להעניק ללקוחותיה את הפתרונות, הטכנולוגיה והמוצרים המתקדמים ביותר. מבין החברות עימן מקיימת קבוצת אופק' שותפויות עסקיות ניתן למנות את: Microsoft, I.B.M. ,בזק . 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קופה רושמת ממוחשבת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קופות רושמות ממוחשבות מבית קבוצת אופק

| קופות רושמות | מבית אופק | קופות ממוחשבות | - www.ofeq.co.il - 0509040902 ,החברה המובילה בתחום ה | קופות רושמות | ו | קופות ממוחשבות | , החברה ממוקמת ברמת גן ברחוב הבונים 3 . חברת אופק נוסדה 1987 והנה מחברות התוכנה הותיקות בשוק ה | קופות רושמות | בישראל . אחד מספקי | קופות רושמות | ומהמובילים ליצור ציוד היקפי ל | קופות רושמות | הינו ספק שמפעל יצור ה | קופות ממוחשבות | שבבעלותו בסין. הספק התחיל את עסקיו בתחום ה | קופות רושמות ממוחשבות 1997 והינו אחד מספקי חומרת ה | קופות רושמות | האמינים

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214244 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204381 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205283 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica