חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דוד שמש מחיר ועלויות כיצד מחשבים מה שווה יותר וכיצד בוחרים מבין ההיצע ?

מאת: יאיר אברנאלבתים משותפים25/09/20101602 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעת רכישת דוד שמש מחיר הדוד מהווה פרמטר מרכזי בבחירתו, ואכן – לא בכדי מתקיים החוק, כי בנושא דוד שמש מחירים מעידים על איכות הדוד. בעת בחירת דודי שמש השוואת מחירים היא שלב אלמנטרי בבחירה, אולם יש לזכור כי החזר ההשקעה מתבטא בכך שבמידה ונבחר בדוד שמש איכותי, יעיל, החוסך בחשמל ושומר על איכות המים והצינורות – נגלה כי ההוצאות הנלוות לאורך זמן תהיינה נמוכות במיוחד, מה שבהחלט יאפשר ביצוע שקלול למחיר הדוד לאורך זמן, שהלא בעת התקנת דוד שמש מחיר הדוד לא מסתכם בהתקנה הראשונית בלבד.

אז כמה עולה דוד שמש וכיצד קשור לזה החומר ממנו הוא עשוי ?

לכל דוד שמש מחיר אחר, הקשור כאמור לגודלו והנפח שלו, לחברה המייצרת אותו, אופן ההתקנה שלו והחומר ממנו הוא עשוי, פרמטר המשפיע ישירות על איכות דוד שמש מחיר שידרש עבורו. קיימים לשם הדוגמא דודי שמש מברזל המצופים בטון  ובאפוקסי, שהם דודים באיכות נמוכה ביותר, שהיתרון היחיד שלהם הוא העובדה כי בעת רכישת דוד שמש מחיר הדוד יהיה נמוך.

בעת רכישת דוד שמש מחיר הדוד יעלה מעט באם יבחר דוד שמש מאמייל, שעל פניו נשמע כמו בחירה טובה, אולם בחינה מדוקדקת שלו תגלה כי האמייל אינו חומר המתאים לציפוי דודי שמש – הוא נסדק כאשר הלחץ בדוד גדל ובעת מגע במים בטמפרטורה גבוהה, מזהם את המים ומביא להחלדת הדוד. גם כאן מתברר איפה שבעת רכישת דוד שמש מחיר הדוד אינו משתלם לטווח רחוק.

נדגיש שוב, כי בעת רכישת דוד שמש מחיר הדוד שתשלמו הוא רק מחיר הרכישה, ועליו יש להוסיף את מחיר האחזקה וההשקעה בו לאורך זמן. בנושא זה יש לציין את איכותם של דודי שמש מנירוסטה, העשויים למעשה פלדת אל חלד, השומרת על איכות המים ומעלה את טיבם ובריאותם, לפיכך מהווה את החזר ההשקעה הטוב ביותר בעת רכישת הדוד.

בשורה התחתונה – בעת רכישת דוד שמש מחיר זול עלול להתגלות כיקר

לפיכך בעת בדיקת דוד שמש מחיר אינו הפרמטר היחיד שיש לשפוט לפיו, ויש להשקיע זמן ומחשבה גם בבדיקת איכות הדוד לאורך זמן. כמו כן,בעת התקנת דוד שמש מחיר הדוד נקבע גם על פי איכות השירות והעבודה של המתקין, כך שגם בנושא זה, יש שוני רב בין המתקינים השונים ונותני השירות, באופן ההתקנה, בפתרון בעיות המתגלות במהלכה, ובביצוע עבודה נקיה לאורך כל הדרך.

אין ספק לפיכך, כי קבלת החלטה אודות רכישת דוד שמש היא מורכבת, וכי בעת בחירת דוד שמש מחיר הוא פרמטר חשוב, אם כי לא המכריע. בהצלחה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דוש – DOOSH היא מהוותיקות והמובילות בארץ בתחום דודי שמש. החברה המציאה וייצרה את דודי שמש "מגמה".
טל. 03-6831864

אתר http://www.doosh.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אברנאל

מאת: יאיר אברנאלבניין ואחזקה - כללי25/09/101103 צפיות
זה קורה לכולנו, דוד השמש החליט לשבוק חיים או ששמנו לב שהוא כבר "מזדקן" והחלטנו להחליפו בזמן. כמה עולה דוד שמש? ממה הוא עשוי? מה כדאי לקנות? אלו לא שאלות פשוטות שתמיד יש לנו תשובות מדויקות עבורן.

מאת: יאיר אברנאלבניין ואחזקה - כללי25/09/101620 צפיות
דוד שמש הוא מוצר אלמנטרי ובסיסי מאוד כמעט בכל דירה ובית בישראל, אולם בבואנו לחפש את הדוד המתאים עבורנו, אנו נדרשים לבצע עבור אותם דודי שמש השוואת מחירים מדוקדקת, היות ובמקרים של דודי שמש מחירים יכולים להיות מגוונים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222400 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/223008 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223178 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222999 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223029 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211289 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201739 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica