חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דודי שמש מחירים הזול עולה ביוקר

דודי שמש מחירים – הזול עולה ביוקר

דוד שמש הוא מוצר אלמנטרי ובסיסי מאוד כמעט בכל דירה ובית בישראל, אולם בבואנו לחפש את הדוד המתאים עבורנו, אנו נדרשים לבצע עבור אותם דודי שמש השוואת מחירים מדוקדקת, היות ובמקרים של דודי שמש מחירים יכולים להיות מגוונים מאוד.

חשוב לדעת, כי אם אתם מחפשים אחר דודי שמש מחירים שתיתקלו בהם ישתנו משמעותית בין הדגמים השונים. בסופו של דבר רמת דודי השמש ומחיריהם תלוי בסוג דוד השמש, טכנולוגיות החימום הטמונות בו, והחומרים מהם הוא עשוי. במאמר זה נציג לפניכם את הרמות השונות שאפשר למצוא בעת חיפוש דודי שמש מחירים מגוונים שתפגשו. כמובן שבעת הבדיקה יש לזכור, כי בנושא דודי שמש מחירים הם לא המלצה בלבד, אלא אינדיקציה ממשית לטיב המוצר, כי בסופו של דבר, כתמיד, מוצר זול שנקנה עכשיו עשוי להתברר בהמשך כמוצר יקר. מאוד.

דודי שמש מחירים וחלוקה לקטגוריות

בעת נסיון לתמחר את המוצר, קל לגלות כי בנושא דוד שמש מחירים נקבעים לפי השיוך הקטיגורי של אותו מוצר, או במילים אחרות – בעת השוואת דודי שמש  אנו מבחינים בשלשה קטגוריות עיקריות :


1. דודי שמש המצופים באפוקסי בטון וציפויים שונים – דודי שמש מחירים נמוכים, וזהו למעשה יתרונם היחיד היות ומכל הבחינות האחרות – סוג המוצר, איכותו, תפקודו לאורך זמן ורמת שמירתו על בריאות המים – ירודים למדי.
2. דודי שמש מצופים באמאייל – דודים אלה מצופים למעשה באותו אמייל בו צופו סירי האמייל שאנחנו מכירים מלפני עשרות שנים. ציפוי אמייל זה אינו מושלם, היות ובעת מפגש בינו לבין מים בטמפרטורה גבוהה ולחץ (כי שיש באופן טבעי בדודי שמש), הציפוי מתפורר לתוך המים והדוד מחליד במהירות. בנוסף לכל אלה, בעת תהליך הציפוי באמייל נעשה שימוש במגוון חומצות וכימיקלים – לא בדיוק סוג החומרים שתרצו שיעברו אחר כך בצינורות הבית. מצאי זה של דודי שמש מחירים הינו ממוצע ומגיע במגוון גדול, בעיקר בהתאם ליצרן דודי שמש מחירים שקבע.  
3. דודי שמש המיוצרים מפלדת אל חלד נירוסטה – דודים אלה הם הטובים ביותר, ולמעשה משפרים את איכות המים בבית.  מדובר בדודי שמש הניתנים למיחזור, ללא חומצות וכימיקלים, עמידים לאורך 12 שנים (זאת לעומת עמידותם של דודי השמש מצופי האמאייל, הנעה בין 5-8 שנים בלבד). בנוסף, בדודי שמש מנירוסטה מותקנים מערכת חימום חשמלית עם ליבה כפולה ובידוד כפול, המקצר את זמן החימום, אינו צובר אבנית וחוסך בהוצאות החשמל. במקרה של נירוסטה מהם עשויים דודי שמש מחירים הופכים למשתלמים במיוחד.

דודי שמש מנירוסטה – כיצד הם עומדים בהשוואה למגוון דודי שמש מחירים שבשוק ?

בסופו של דבר, כאשר אנו בוחנים דודי שמש מחירים עשויים לגרום לנו לחשוב פעמיים על הקניה, אולם יש לזכור כי בעת רכישת דודי שמש מנירוסטה אנו משלמים על מוצר איכותי יותר, לאורך זמן, שאין ספק שלעומת רמת דודי שמש מחירים זולים יותר, יחזיר הדוד מנירוסטה את ההשקעה שביצענו בו, היות ובסופו של דבר – מדובר באיכות, ומדובר בבריאות שלנו ושל בני ביתנו, ופה, כידוע, אין מתפשרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דוש – DOOSH היא מהוותיקות והמובילות בארץ בתחום דודי שמש. החברה המציאה וייצרה את דודי שמש "מגמה".
טל. 03-6831864

אתר http://www.doosh.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אברנאל

מאת: יאיר אברנאלבניין ואחזקה - כללי25/09/101103 צפיות
זה קורה לכולנו, דוד השמש החליט לשבוק חיים או ששמנו לב שהוא כבר "מזדקן" והחלטנו להחליפו בזמן. כמה עולה דוד שמש? ממה הוא עשוי? מה כדאי לקנות? אלו לא שאלות פשוטות שתמיד יש לנו תשובות מדויקות עבורן.

מאת: יאיר אברנאלבתים משותפים25/09/101602 צפיות
בעת רכישת דוד שמש מחיר הדוד מהווה פרמטר מרכזי בבחירתו, ואכן – לא בכדי מתקיים החוק, כי בנושא דוד שמש מחירים מעידים על איכות הדוד. בעת בחירת דודי שמש השוואת מחירים היא שלב אלמנטרי בבחירה, אולם יש לזכור כי החזר ההשקעה מתבטא בכך שבמידה ונבחר בדוד שמש איכותי, יעיל, החוסך בחשמל ושומר על איכות המים והצינורות – נגלה כי ההוצאות הנלוות לאורך זמן תהיינה נמוכות במיוחד, מה שבהחלט יאפשר ביצוע שקלול למחיר הדוד לאורך זמן, שהלא בעת התקנת דוד שמש מחיר הדוד לא מסתכם בהתקנה הראשונית בלבד.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222853 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223178 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211385 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211342 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211604 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211579 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211786 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica