חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספרת כלבים מקצועית

מאת: רחלי פריחיות מחמד10/10/2010890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מספרת כלבים מקצועית – למען שמירה על בריאותו של הכלב שלכם

מספרת כלבים שירותי רחצה

הקפדה על ההיגיינה של הכלבים חשובה ביותר וזאת משתי סיבות מרכזיות: דאגה לבריאותם ודאגה לבריאות בעליהם. כידוע, מחלות רבות נולדות כתוצאה מזיהומים שמקורם בלכלוך. הדבר נכון הן לגבי אנשים והן לגבי חיות. הבעיה עם שמירה על ניקיונם של הכלבים היא שלא כל אחד יודע לעשות את זה בצורה נכונה. רחצת כלבים שונה מרחצת בני אדם, כך למשל אסור בשום פנים ואופן שמים יכנסו לאוזניים של הכלבים. כדי להקשות על המצב, מרבית הכלבים גם לא בדיוק משתגעים מהרעיון של מקלחת. כלבים אחרים רואים בזה סוג של משחק, מה שמשאיר גיהינום אמיתי באמבטיה אחרי ניסיון לרחוץ את הכלב. אם אתם מחפשים מישהו שיעשה את טיפול היופי התקופתי לכלב שלכם בצורה מסודרת, אתם מוזמנים למספרת הכלבים של ספא דוג.

במספרת כלבים ספא דוג יעשו לכלב שלכם רחצה מפנקת, יסודית ומקצועית והכלב יחזור אליכם עם פרווה רעננה ומסורקת היטב. העובדים המקצועיים יודעים היטב כיצד לגשת לכל כלב וכלב כדי לרחוץ אותו במינימום התנגדות. תוספת חשובה ביותר לרחצה זה ניקוי אוזניים וגזיזת ציפורניים. אוזניים זה אזורים רגישים ביותר אצל בעלי החיים ולכן יש לגשת למלאכה בעדינות רבה. פרט לכך, במידת הצורך הספרים המקצועיים יעשו לכלב שלכם תספורת המיוחדת לגז שלו.

מספרת כלבים – תספורת כלבים

תספורת מקצועית במספרת כלבים חשובה מכמה סיבות, וקודם כל בהיבט השמירה על הניקיון. גזיזת פרוותו של הכלב פותרת בעיות של גושי פרווה שלא ניתנים לסירוק, כמו גם את בעיית הלכלוך הצמוד לעור, שלא ניתן לניקוי אם לכלב פרווה ארוכה. הפרווה החדשה תצמח במהירות ותהיה באיכות טובה יותר מהקודמת, ממש כמו שקורה אצל אנשים אחרי תספורת.

שימו לב שלכל גזע של כלבים יש את התספורת המיוחדת לו, והספרים המקצועיים של ספא דוג מכירים היטב את כל הדקויות הללו. תספורת כלבים שהותאמה לכלב שלכם במיוחד במספרת כלבים מקצועית תתרום כמובן גם למראה חיצוני אסתטי יותר של הכלב.

מספרת חתולים

יש אנשים המתפלאים לשמוע שדבר כזה קיים בכלל, אך מדובר בשירות חשוב שרבים מבעלי החתולים משתמשים בו. הלקוחות העיקריים של מספרות חתולים הם כמובן חתולים פרסיים. בקיץ החם של מדינת ישראל החתולים הללו סובלים קשות, ולכן תספורת חתולים זה פשוט טיפול חובה כשמתקרב הקיץ. חשוב לבצע את הטיפול במספרת חתולים מסודרת ומקצועית. תספורת כזו בדרך כלל מתבצעת תחת הרדמה, וחשוב שמספרת חתולים תהיה ערוכה לכך.

גם שירותי הרחצה של מספרת חתולים מתקבלים בברכה על ידי הבעלים, שכן לא ניתן לרחוץ כראוי את החתולים הפרסיים משום שיש להם פרווה צפופה מאוד, והם אוהבים מקלחות עוד פחות מכלבים. גם החתולים יעברו טיפול רחצה, ניקוי אוזניים וקציצת ציפורניים במספרת כלבים. ניתן לקבל טיפולים אלו בנוסף לתספורת או רק טיפול יופי ללא תספורת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112132 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810440 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175289 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176172 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/161996 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163192 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167796 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167916 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica