חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזגן נייד

מאת: דן קרילצרכנות16/10/2010966 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזגן נייד

מזגנים ניידים כשמם הם, אינם מקובעים לקיר ואינם תלויים ביחידת מדחס. בשל התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות הפכו מזגנים ניידים למציאות. אם בעבר על מנת לקרר את החלל בו אנו חיים לא היה מנוס מהתקנה מורכבת ומסובכת ויקרה של מזגן , הרי היון ניתן לרכוש מזגן נייד ללא צורך בפרוצדורות הנ"ל. אם מזגן נייד הוא הפתרון המושלם לקירור הסביבה שלנו מדוע אנו לא רואים מעבר טוטאלי וחד לשימוש במזגנים ניידים?

הסיבה הראשונה היא בשל העובדה שיחד עם התקדמות הטכנולוגיה מזגן נייד עדיין מגובל ביכולת הקירור שלו. הספק של מזגנים נמדד בBTU, בעוד הספק של מזגנים נייחים נע בין 10,000 למעל 30,000 BTU , מזגנים ניידים לא עוברים את קו ה – 9000 BTU. אם כן, מזגן נייד אינו מתאים לקירור של חללים גדולים או מספר חללים יחד. כמו כן, חסרונו הבולט של מזגן נייד הוא בעובדה שאינו יכול לחמם, מזגנים ניידים אך ורק מקררים את החלל. למעשה אין לו כל שימוש בתקופת החורף.

יחד עם זאת, למזגנים ניידים יתרונות רבים. ראשית, אין צורך בהתקנה מסורבלת ויקרה שכן המזגן אינו נסמך על יחידת מדחס חיצונית. אין צורך לחכות למתקין מזגנים על מנת שיחבר מזגן נייד, מוציאים אותו מן הקופסא, מחברים לשקע והוא מתחיל לקרר מיד. הטרחה וההוצאה שבהתקנה של מזגן למעשה נחסכת לחלוטין. מנקודת מבט של עיצוב פנים , המזגן אינו חלק מן הריהוט הקבוע ואינו תופס מקום על הקיר או על הרצפה, בהחלט יתרון בהתחשב בעובדה שמזגנים אינם פריט עיצובי ולא תמיד משתלבים היטב עם פריטים אחרים בחלל. יתרון נוסף הוא העדר היחידה החיצונית, גם חזית הבניין נשמרת ללא פגע.

מזגן נייד יכול להתאים לחללים קטנים שלא דורשים מערכת קירור מאסיבית או לחלופין למקומות בהם לא ניתן להתקין מזגן כלל בשל סיבות קונסטרוקטיביות או אחרות. בדירה שכורה למשל, לא ישתלם לשוכר להתקין מזגן לתקופה קצרה וגם אם מדובר בתקופה ארוכה לא כל בעל דירה יסכים להתקין מזגן כשידוע שההתקנה כוללת קדיחת חור בקיר החיצוני. יש לזכור כי מזגנים ניידים לא יתאימו לחלל הגדול מ 15 מ"ר. מזגן נייד שימושי גם כחלק ממערך קיררו ביתי או משרדי, אם יש צורך לקרר באופן זמני חדר כלשהו שאליו לא מגיע המיזוג המרכזי מזגן נייד הוא פתרון מצוין.

לסיכום, יחד עם העובדה שלמזגן נייד יתרונות רבים, נזכיר כאן גם את מחירו הנמוך יחסית למזגן נייח, בשל חסרונותיו אשר פורטו במאמר זה לא סביר להניח שנראה מעבר צרכני משמעותי למזגנים ניידים. אם התקדמות הטכנולוגיה בעתיד, יתכן כי מזגן נייד יהיה חלק בלתי נפרד מכול בית, ככול הנראה נצטרך לחכות ולראות מה צופן העתיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן קריל

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214265 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204402 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205304 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193405 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193455 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182923 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica