חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוסים על חילופי זוגות

מאת: דוד אלפסיזוגיות ואהבה20/10/20101382 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יתרונות לחילופי זוגות שמצביעים עליהם במחקר

היתרונות שהחוקרים נותנים למבצעי חילופי זוגות כוללים את הדברים הבאים: חוסר רמאות, הסרת מעצורים מיניים, שיתוף תחומי עניין ומעורבות הדדית, הענקת נאמנותלנישואים, שחרור ממונוטוניות מינית, החייאת הנישואים מחדש, שיפור דימוי הגוף, הגברת ההתעניינות המינית בקרב בת הזוג, עלייה במודעות התפיסתית והוקרת הבן זוג לסקס, שיפור הביצועים המיניים, הגדלת מעגל החברים, מעורבות גופנית אך לא רגשית, ותחושת חום, קבלה והיענות, אותן לא מוצאים במסיבות חילופי זוגות או בהקשרים חברתיים אחרים. שלושת הדברים האחרונים שהוזכרו הינם שונים בהתאם לסוג הסווינגר שהוצג.

באופן כללי, רוב החוקרים טוענים שהסווינגרים שלהם מוצאים שאירועי חילופי זוגות משמשים מקור תמיכה לנישואים שלהם. המשתתפים הללו מעניקים לקשר הנישואים שלהם משמעות עליונה: לפגוש סווינגרים אחרים ללא ידיעת האישה שלהם הינו דבר אסור בהחלט. מרבית המשתתפים חושבים שחילופי זוגות סייע לנישואים שלהם למרות שהם מרגישים שזה לא היה עוזר לנישואים כושלים. הם מאמינים גם שלא כל אדם מסוגל מבחינה רגשית להיכנס לסצנת הסווינגינג. מספר חוקרים(Smiths, 1970: Bell, 1972: McCary, 1973: Gilmartin, 1974) גילו כי לסווינגרים אין יותר בעיות אישיות או הפרעות נפשיות מאשר אנשים שאינם עוסקים בסווינגינג. חוקרים אחרים אינם מסכימים לכך ומרגישים שלסווינגרים הנוטלים חלק אקטיבי באירועי חילופי זוגות יש נטייה להיות עצבניים ולא בשלים.

(Gilmartin (1974 מצביע על כך שהלא מסכימים הם אלו שנוטים לתמוך בסטאטוס קוו בטענה שהסווינגינג מתקשר לפתולוגיה אישית וחברתית, אך עם זאת הם לעתים נדירות מספקים כל תמיכה מחקרית שהיא לכך) וכי שיעור הגירושין אינו גבוה יותר מהממוצע הארצי. כאשר גירושין אכן מתבצעים, חילופי זוגות אינו הגורם העיקרי לכך: זהו בדרך כלל הקש האחרון ששובר את גב הגמל. חוקרים מסוימים חושבים גם כי סווינגרים הינם יותר הוגנים ופתוחים בכל מה שקשור לסקס. אולם, הם אינם חושבים שסווינגינג הינו תחליף לקשר של אחד על אחד: זהו סוג של חוויה אשר מוסיפה לחיי הנישואין אך חוויה בעלת ממדים רגשיים וגופניים שונים(O’Neills, 1970).

חסרונות לחילופי זוגות במחקרים אחרונים

חסרונות ו/אוסיבות לנשירה ממסיבות חילופי זוגות כוללים: קנאה ורכושנות, חוסר התחייבות ומעורבות, מכאניות גדולה מדי ואובדן זהות, מה שמקשה על מציאת אנשים מתאימים לעסוק איתם בפעילות של סווינגינג, אשמה, התפכחות מאשליה ואכזבה, שעמום ואיבוד עניין, הפחד מהגילוי, חוסר יכולת לענות על ציפיות הדימוי הפסיכולוגי-מיני העצמי, סכנה מפני מחלת מין, אימפוטנטיות של הבעל, הסחת דעת מינית מצד אחרים, איום על חיי הנישואין, הפחד מכך שהאישה תיהנה יותר מהתהליך הפעיל של חילופי זוגות, הפופולאריות של הרעיה, חוסר היכולת של הרעיה לסבול את זה, תחושת הניצול שלהרעיה על ידי בעלה, פיתוח של מעורבות רגשית חיצונית, יותר מריבות, החלטה להביא ילדלעולם, וגירושין אופרידה.

(Denfeld (1974 ערך מחקר על נשירות, על ידי שליחת שאלונים למגוון יועצי נישואין אשר נתנו ייעוץ הן לסווינגרים והן לנושרים מפעילות חילופי זוגות. השאלונים כללו רשימה של בעיות שליליות, השוואה של בעיות אותן חוו הסווינגרים לעומת הלא סווינגרים, והיבטים חיוביים של הסווינגינג. ליתרונות הייתה נטייה להיות זמניים יותר מאשר ארוכי טווח. נוסף על כך, Denfeld מעלה את השאלות בכל המתקשר להאם מדובר בפעילות שוויונית באמת(כפי שטועןHenshel, 1973,ו-Newton & Benton, 1974 ). נראה כי פעילות חילופי זוגות זו הינה סקסיסטית בכל שהבעל הוא בדרך כלל היוזם (Henshel, 1973מדווח על58.7% מהבעלים כיוזמים ורק על12% מהרעיות כיוזמות), והרעיה או מרגישה שכפו עליה להיכנס לפעילות או שהיא מרגישה מנוצלת על ידי בעלה. כאשר הם מדווחים על בעיות, הדגש של הבעל מושם על ההנאה ועל הסיפוק שלו בעוד שהאישה מדגישה את השמירה על התא המשפחתי. כראייה ניכרת יותר לסטנדרט כפול בקרב מבצעי חילופי זוגות, סקר שכלל 20000 אנשים (Athanasiou et al, 1970) מצא כי41.4% מהבעלים ביטאו התעניינות בסווינגינג בעוד שרק 21.6% מהרעיות ביטאו התעניינות בכך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111657 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112441 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112743 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111504 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111631 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111557 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111604 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206434 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204915 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204697 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192807 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182313 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182753 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica