חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך ליצור כרטיס מוצלח באתר הכרויות

מאת: ישי דהןהכרויות20/10/20102490 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני... באתר הכרויות זאת כל התורה על רגל אחת...

נרשמתי לאחד מאתרי ההכרויות באינטרנט, אין לי כוח לשבת ולכתוב על עצמי, מה אני אוהב לעשות, מה אני מחפש, מה חשוב לי ומה הייתי לוקח לאי בודד...טופס ההרשמה נראה לי ארוך ומייגע מדי...בהזדמנות אמלא אותו אני מבטיח לעצמי...ותמונה? מה פתאום? פאדיחה...

אני נכנס לתוצאות החיפוש ומקבל רשימה ארוכה....

לפנות למישהי בלי תמונה? מה פתאום? אולי היא מכוערת...אולי יש לה משהו להסתיר...

מסנן את התוצאות ומחפש רק את אלו שהעלו תמונה לאתר...ומתחיל לקרוא את הפרופילים...

דנה..בת...סטטוס...מזל אסטרולוגי...בלה בלה בלה...

מה שבאמת מעניין אותי, מעבר לפרטים היבשים, זה מה דנה כותבת על עצמה, מה היא אוהבת, איפה היא מבלה, איזו מוזיקה היא אוהבת, והאם היא אכן האחת שאני מחפש.

דנה לא כתבה כלום על עצמה....רק מילאה את הפרטים היבשים...כמוני....משעממת...אני עובר הלאה לפרופיל הבא....מיכל, עוד פעם אחת שלא כתבה כלום...עובר פרופיל.

ווואואוווו....אפרת, בחורה עם חיוך מדהים מביטה אליי מתמונת הפרופיל, "אותך אני רוצה" אני לוחש לעצמי, קורא את הפרופיל שלה ולא מפסיק להתלהב, היא כותבת שנון ומצחיק, ממש כמו שאני אוהב, והיא מחפשת מישהו שאני מוצא את עצמי עונה על רוב הקריטריונים שלה.

אני שולח לה הודעה עם המון סמיילים ופרחים..ומחכה...יום..יומיים...שבוע...ואפרת לא כותבת לי.

מה שאני לא יודע זה שאפרת נכנסה עוד באותו ערב לאתר, הציצה בפרופיל שלי, השתעממה..."לא כתב כלום על עצמו...לא העלה תמונה...אולי הוא מכוער...אולי יש לו משהו להסתיר..." והעדיפה לענות למישהו שכן בחר להעלות תמונה לאתר וכתב הרבה על עצמו.

ורק בגלל כמה דקות שבהן יכולתי לשבת, לכתוב על עצמי, להשקיע...אפרת ואני החמצנו הזדמנות לדייט.

מה בדיוק אני אמור לכתוב? איזו תמונה הכי כדאי לי להעלות? מה הכי ימשוך את הצד השני לענות לי?

המאמר הזה נועד לעזור לכם לכתוב כרטיס מוצלח או לשדרג את הכרטיס הקיים ולקבל יותר פניות באתר.

·         הומור – אם הצלחתם להעלות חיוך על שפתי מי שקורא את הפרופיל שלכם...חצי עבודה כבר עשיתם. כמובן שלא צריך להגזים, אלא רק לתבל את הכרטיס בקצת הומור. (אגב, הכרטיס שלי באתר הכרויות בתקופה שעוד הייתי פנוי התחיל במשפט: "אני לא חבלן ולא מחפש פצצה" ) או למשל ב: "הנה כל מה שרציתם לשאול ולא היה לכם נעים לשאול" או : "הנה 5 סיבות למה כדי לצאת איתי לדייט"  בקיצור, זה לא צריך להיות אוסף של בדיחות או שטויות, אחרי הכל אתם גם קצת רציניים לפעמים..וחשוב שהצד השני יידע זאת. אני אישית ממליץ לפתוח במשהו משעשע ומושך את העין כדי שהצד השני גם ימשיך לקרוא את הפרופיל ולא ינטוש אחרי שנייה, ובהמשך להוסיף את השאר.

·         יצירתיות – אין צורך לחזור על פרטים שמופיעים כבר בכרטיס עצמו כגון" אני משה, בן 30 מתל אביב" את זה אנחנו כבר יודעים. ספרו משהו על עצמכם, זה יכול להיות בתור טקסט רגיל, אבל מומלץ להיות יצירתי, זה יכול להיות כתוב בחרוזים או בחמשירים או אפילו שיר שכתבתם, לא חייב להיות משהו ארוך מדי, העיקר שהמסר יעבור.

·         כמה כללים לגבי התוכן בפרופיל האישי באתר הכרויות:

א.      לא להיות רומנטים מדי בכרטיס שמופנה לכולם, את הפנינות הרומנטיות תשמרו לאחד על אחת.

ב.       את ההעדפות שלכם במיטה תשמרו לעצמכם בשלב זה, מה גם שאתר הכרויות שמכבד את עצמו   לא יאפשר לכם להעלות לכרטיסכם תוכן בעל אופי מיני.

ג.       אמת בפרסום – תהיה אתה, לטוב ולרע (טוב, את הרע אתם לא ממש ממש חייבים להדגיש..)

אין טעם לרמות, הכל מתגלה במוקדם או במאוחר...לפעמים אפשר גם לעגל פינות קלות, אבל לא להגזים.

·         תמונה אחת שווה אלף מילים -הוספת תמונה לפרופיל האישי היא המפתח שלך להצלחה באתר הכרויות. חברים שהעלו תמונות לאתר הכרויות מקבלים הרבה יותר פניות מאשר חברים ללא תמונות. הדבר נגרם ממספר סיבות:

1.       אתר ההכרויות עצמו מדרג בראש התוצאות את החברים שהעלו תמונות, מתוך רצון לגרום לחברים להעלות תמונות, הן על מנת להגביר את הסיכוי לקבלת פניות, והן מכיוון שאתר הכרויות ללא תמונות הינו אתר הכרויות לא אטרקטיבי ומשעמם.

2.       באתר הכרויות רציני ניתן במהלך החיפוש לבצע סינון של חברים שלא העלו תמונות. מרבית החברים מחפשים חברים בעלי תמונה בלבד (אנשים לרוב לא אוהבים הפתעות באתרי הכרויות...), ולפיכך אף לא נחשפים ופונים לחברים שלא העלו תמונה לאתר.

3.       העלאת תמונה משדרת ביטחון עצמי ורצינות, במיוחד כאשר מדובר בתמונה ברורה ומוצלחת, ומעודדת פניות.

אז איזה תמונות מעלים לאתרי הכרויות?

העלו תמונה טובה שלכם, עדכנית,ברורה, בה אתם מחייכים ומשדרים אמינות, נינוחות ונעימות.

אין לכם תמונה מוצלחת וברורה?. שווה להשקיע ולהצטלם אפילו במיוחד.

ממש בא לכם להשקיע? בחיפוש פשוט בגוגל למצוא צלם שידאג לכם לתמונות מחמיאות ומוצלחות.

אם אתם באמת מחפשים אהבה וקשר רציני אל תטרחו להעלות תמונה שלכם מלפני 20 שנה... העניין סביר להניח ייתגלה כבר בדייט הראשון...אז חבל על הזמן שלכם. כמו כן, לא מומלץ להעלות לאתר הכרויות תמונה שבו אתם עם קסדה של אופנוע או עם מסיכה צלילה, או תמונה בעלת אופי מיני.אתר הכרויות המיועד להכרויות וקשר רציני לא יאשר לכם להציג תמונה שכזאת. כמובן שגם כל תמונה של דוגמן מהעיתון או תמונה שצולמה ממרחק של קילומטר וחצי לא תופיע באתר הכרויות רציני.

אם יש לכם עוד עצות יצירתיות לשיפור ולשידרוג כרטיס באתר הכרויות אתם מוזמנים לשתף אותנו ונוסיף את המלצותיכם.



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישי דהן - מנהל אתר ההכרויות והפנאי לפנויים ופנויות . באתר תוכלו להנות ממגוון רחב של אלפי פנויים ופנויות בני כל הגילאים ומכל רחבי הארץ המחפשים אהבה וקשר רציני.לקבל מידע על אתרי ההכרויות השונים, על אירועים ופעילויות לפנויים ופנויות כגון טיולים,נופשונים,מסיבות,סדנאות והרצאות וכן לקרוא עוד עשרות מאמרים בתחום ההכרויות, האהבה, הסקס והזוגיות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישי דהן

מאת: ישי דהןהכרויות09/11/101476 צפיות
הכרויות באינטרנט בכלל ובאתר הכרויות בפרט יכולות להיות מוצלחות ונהדרות.כל אתר הכרויות מתהדר בזוגות שהכירו והתחתנו. מאות אלפי פנויים ופנויות רשומים במגוון אתרי הכרויות ורובם ככולם אכן מחפשים אהבה וקשר רציני, אך תמיד כדאי לזכור כי ההכרויות באינטרנט דינם כמו הכרויות מחוץ לרשת, ותמיד כדאי להיזהר ולשמור על הכללים הבאים:

מאת: ישי דהןהכרויות25/10/101459 צפיות
עשרת הכללים החשובים באמת לכל המשתמשים באתרי הכרויות באינטרנט. מחפשים אהבה? קשר רציני? חתונה? הכרויות? זוגיות? כדאי לכם לקרוא את המאמר .

מאת: ישי דהןהכרויות20/10/102032 צפיות
אתרי הכרויות צצים כפטריות אחרי הגשם, אם בעבר הרחוק היו 3-4 אתרי הכרויות שפנו לכולם, הרי שכיום אתרי ההכרויות מפולחים לפי מגדרים ומגזרים. ישנם אתרי הכרויות לסטודנטים, אתרי היכרויות לאקדמאים, אתרי היכרויות לדתיים, אתרי היכרויות לצעירים, אתרי הכרויות למבוגרים,אתרי הכרויות לפרק ב', אתרי הכרויות לקשר רציני, אתרי הכרויות למטרות דיסקרטיות וסקס, אתרי הכרויות לנכים ואפילו אתר הכרויות לצמחוניים, אתרי הכרויות בחינם ואתרי הכרויות בתשלום. איך נבחר איזה אתר הכרויות הכי מתאים לנו?

מאת: ישי דהןהכרויות20/10/101713 צפיות
בליינד דייט או בשמה העברי " פגישה עיוורת" הפכה מאז פריחת אתרי ההכרויות באינטרנט לתופעה מוכרת לכל אחד ואחת. לפגישות הללו אין איזה מתכון מנצח, שההתנהלות לפיו, תוביל אתכם בבטחה ובחיוך אל הדייט השני. אבל התנהלות נכונה וקצת הכנה מראש, אתם תגדילו את הסיכויים לדייט נוסף, ולצמצום כמות הדייטים הכושלים. בואו לקרוא את כל הטיפים העיצות והרעיונות לדייט המושלם.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202809 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202801 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193541 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172180 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163088 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153018 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica