חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה באלסקה

מאת: עבודה בארה"בדרושים20/10/2010932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבודה באלסקה קצת פחות מוכרת וידועה בתור אפשרות עבודה בחו"ל אבל בקרב כמה חוגים מדובר על אגדה אורבנית, לא פחות. כיוון שהעבודה הכי מפורסמת באלסקה היא על ספינות, כל מי שיצר ההרפתקנות עוד פועם בקרבו מיד נדלקות עיניו והוא מציב את אלסקה בראש רשימת המקומות המועדפים לעבודה בעולם. אלסקה היא ממש לא מקום למפונקים: למרות שיש בה ריכוזי אוכלוסיה ובתים וחנויות, תנאי מזג האוויר, במיוחד כשיוצאים לים, יכולים לייאש גם את הנחוש שבבני האדם. גם יתר סוגי העבודות הפופולאריות, שמושכות צעירים ומבוגרים צעירים בנפשם, מכל העולם, לא ממש מפנקות – ניקוי ואריזת דגים, פירוק פירות ים ועוד אופציות עבודה באלסקה שקשורות להתעסקויות סביב המטען ה'ריחני' שמביאות הספינות. אבל יש צד חיובי – השכר הגבוה, שמגיע בסופה של כל עבודה באלסקה.

עבודה באלסקה וג'ק לונדון

ג'ק לונדון היה סופר אמריקאי מפורסם שכתב על מחפשי הזהב באלסקה: חיפוש זהב היתה אחת העבודות הרווחיות אך המטורפות לפני יותר ממאה שנה. הרבה גברים ומעט נשים מכל העולם שרצו להתעשר ומהר לקחו חלק בסוג זה של עבודה באלסקה שהמשיכה את המסורת של מחפשי אוצרות המאיה ואינדיאנה ג'ונסים למיניהם, שחיפשו עבודה בחו"ל שתעשיר אותם בזמן קצר. הבהלה לזהב התחלפה מאז בבהלה לסרטנים, סלמונים, שרימפסים ועוד מאכלים ששווים הרבה כסף בעולם, אבל עד היום עבודה באלסקה היא עבודה בתנאי מזג אוויר קשים ובסביבה תחרותית, ועם קצת מזל אפשר להתגבר על שניהם ולזכות בערימות הכסף. עד כאן פולקלור והיסטוריה. מה בדיוק עושים במהלך עבודה באלסקה ובמה אפשר לעבוד שם, היום? ואיך חוזרים משם הביתה עם חשבון בנק מנופח? את זה לא מעט אנשים מנסים להבין.

אפשרויות עבודה באלסקה

רוב העבודות שמוצעות היום כאופציה לעשות את המכה ולחזור הביתה עשירים לכמה חודשים, מאורגנות בצורה מסודרת ונוחה.  לא כך באלסקה. עבודה באלסקה בכל תחום היא הימור מסוים: העובדים לא יודעים מה הולך להיות, מי יעסיק אותם ואפילו איפה הם ישנו, לפחות כשמדובר על ישראלים שאין להם אזרחות אמריקאית. השיטה למציאת עבודה באלסקה בכל תחום היא כזו: העובד נרשם כמחפש עבודה, משיג אישור לעבוד באלסקה ורק אז יש באפשרותו להסתובב בין הספינות ולחפש ספינה שחסר בה איש צוות. בניגוד לאפשרויות אחרות של עבודה בחו"ל מומלץ דווקא להגיע כמה שבועות מראש, לפחות, כדי למצוא מקום פנוי. עבודה באלסקה בתחומים אחרים – במפעלי אריזה של דגים, במתקני ניקוי ובכל התחזוקה סביב תעשיית הדגים ופירות הים של אלסקה, נחשבת פחות רווחית מאשר עבודה על הספינות עצמן.

עבודה באלסקה ודגשים מיוחדים

עבודה באלסקה היא עבודה לאנשים אמיצים, זה כבר אמרנו. בניגוד לרוב העבודות שמוצעות בענפים אחרים בחו"ל ובמקומות אחרים, מי שרוצה לעבוד באלסקה אין לו ממש אפשרות ליצור קשר עם מעסיקים מהארץ, אלא במקרים נדירים. כיוון שאישורי עבודה הם דבר חשוב שבלעדיו קשה להתקבל לעבודה, וכיוון שאין טעם לנסוע עד אלסקה ולגלות שהדבר היחידי שחסר לכם הוא אישורי עבודה, מומלץ לדאוג לעניין הזה לפני הנסיעה, או לעצור במדינה אחרת בארה"ב, שבה תנאי מזג האוויר נוחים יותר והאפשרויות רבות יותר, כדי לארגן את האישורים. נקודה נוספת שחשוב להקפיד עליה כשמתכוננים לקראת עבודה באלסקה היא הלבוש – יש להגיע מצויידים היטב בבגדים חמים, ולרכוש מעילי גשם, סרבלי רוח, חרמוניות וכל דבר שעוזר להגן מפני הקור והרטיבות, במיוחד למי שמתכונן למצוא עבודה באלסקה בספינות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע נוסף אודות אפשרויות עבודה בארה"ב ניתןל למצוא באתר מכה המומחים לנושא עבודה בחו"ל בשלל יעדים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עבודה בארה"ב

מאת: עבודה בארה"בעבודה וקריירה - כללי07/04/11950 צפיות
עבודה בארה"ב מאפשרת לשלב כסף ורווחים גבוהים עם בילויים וטיולים ובדרך כלל זה בדיוק מה שעושים צעירים שמגיעים לעבוד בארה"ב: מרוויחים ומבלים

מאת: עבודה בארה"בדרושים16/12/101045 צפיות
עבודות בארה"ב הן פלח נכבד, מבוקש ומגוון מאוד בשוק העבודה בחו"ל. לא רק שאפשרויות התעסוקה מגוונות ומרובות, גם מקומות העבודה עצמם ומיקומן הגיאוגרפי מאפשרים לעובד לבחור עבודה שמתאימה לטעם האישי שלו

מאת: עבודה בארה"בדרושים03/11/10970 צפיות
עבודה בניו יורק מספקת את התירוץ הכי טוב לנצל עד תום את אפשרויות הבילוי שמציעה העיר הזאת, שכנראה יש בה הכל. המשכורות מאפשרות כניסה גם למקומות הכי נוצצים, וממילא יש מספיק ברים, מועדונים ומקומות בילוי שלא מצריכים הוצאות גבוהות במיוחד

מאת: עבודה בארה"בדרושים20/10/101017 צפיות
עבודה מסודרת בארה"ב היא חלומם הרטוב של כמעט כל ישראלי וישראלית. הצעד הראשון לקראת עבודה מסודרת הוא הוצאת ויזה לארה"ב, מהסוג שמתאים לעבודה.

מאת: עבודה בארה"בדרושים07/07/10996 צפיות
חיפוש עבודה בניו יורק נחשב לגולת הכותרת של היעדים החמים לעבודה בעולם. מי לא חלם לגור בניו יורק לפחות פעם אחת במהלך ימי חייו? מי לא חשב על אפשרויות בילוי העצומות על השווקים והחנויות הרבות של ניו יורק, או על פשוט צעידה פשוטה ברחובות מנהטן בשעות הערב המוקדמות?

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174104 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152684 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151853 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151781 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151863 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151899 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151799 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica