חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טרמיטים

מאת: עמיחי טל רוןהדברה26/04/20091237 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דמיינו לעצמכם שבדרך הביתה יש חנות שמחלקים בה אוכל חינם. והכי יפה זה, שגם האוכל לא נגמר וגם אפשר להביא את החבר'ה ולקחת הביתה כמה שרוצים. ככה בערך מרגיש טרמיט שעשה היכרות עם הבית שלכם. הדבר היחידי שישכנע אותו שלא משתלם להגיע היא להבהיר לו שהוא עשוי לקפד את חייו.

כשאומרים על טרמיטים שהם חרקים חברתיים, אין הכוונה שהם חובבי מסיבות (אלא אם המסיבה נערכת על רהיט אטרקטיבי במיוחד). הכוונה היא שהם פועלים בקבוצה, כך שאם גיליתם סימני נגיעות ברהיטים או בקירות, אין המדובר בטרמיט בודד וחרוץ, אלא במשפחה שלמה כולל בני הדודים והחברים.

ברוב המקרים מיקומו של קן הטרמיטים אינו ידוע והם חודרים לבתים על מנת לאכול רהיטים, משקופי עץ, מטבחים ואינם בוחלים בתמונות, קרטונים וכו'.

סימני נגיעות נראים לעין יופיעו בדרך כלל רק בשלבי מתקדמים של פעילותם  במבנה. בשלב זה ניתן להבחין במעין מחילות בוץ על גבי רהיטים, משקופים ואפילו קירות. בשלבים מאוחרים יותר ניתן יהיה להבחין בנזקי כרסום והתפוררות הרהיטים.

הטרמיטים רגישים מאוד היות ומעטה גופם דק ורגיש ולכן אינו מגן עליהם מפגעי מזג האוויר וביחוד מהשמש שעשויה ליבש אותם למוות. לכן, כשהם צריכים לעבור ממקור מזון אחד למשנהו, הם חופרים מחילות מעבר. המחילות הללו הן מסימני הנגיעות העיקריים של טרמיטים.

טיפול נגד טרמיטים אינו מחסל את הקן במרבית המקרים, אלא שהוא מנטרל את הגישה אל המבנה המטופל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עמיחי טל רון  מדביר מוסמך מטעם  המשרד לאיכות הסביבה להדברה עד לאיוד בלתי מוגבל בגז. הבעלים של חברת קשתי זמותהדברות 2000 ובעל האחר: www.hadbarot2000.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמיחי טל רון

מאת: עמיחי טל רוןהדברה26/10/094102 צפיות
כבר כשחושדים שמישהו (אפילו חרק קטן) החליט שחלקים מהבית שלנו טעימים לו מזדחלת ללב מועקה קטנה. קודם כל ממש לא מתאים עכשיו הדברה.... בנוסף, הידיעה הוודאית שקריאות קישטה ואפילו שימוש ב – k300 ובני משפחתו לא ירשימו טרמיטים ובטח שלא תולעת עץ, מחדדת את ההרגשה הלא נעימה

מאת: עמיחי טל רוןהדברה26/10/093091 צפיות
אין דבר יותר מרגיז מלגלות שהספה החדשה שקניתם, היא הטעם המועדף על חרקי העץ שפלשו אליכם הביתה. אז מי אלה הבלתי נראים שטועמים לכם משקופים, דלתות מיטות ספריות ועוד? קיימות שתי קבוצות עיקריות של מזיקי עץ והטיפול בהן שונה לחלוטין:

מאת: עמיחי טל רוןהדברה26/10/09970 צפיות
בדייקנות שוויצרית, משמעת יפנית תכנון גרמני וחריצות סינית,תוך חלוקת תפקידים ברורה ונחרצת הטרמיטים מקיימים חיים חברתיים, מטפחים את הבית, משפצים ומגנים עליו בחירוף נפש!

מאת: עמיחי טל רוןהדברה18/03/091042 צפיות
הם מביסים אותנו במראה שלהם. אפילו על הגב, עם רגליים מתנפנפות באוויר, ברגעים האחרונים לחייהם, יהיו מי שלא יעזו להתקרב. למעשה, עוד לא יצא לנו להיתקל באדם שרואה ג'וק והתגובה שלו: "איזה חמוד..."

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181665 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181378 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181353 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica