חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבות רווקות-וילה למסיבה במיוחד בשבילכן

מאת: אבי תיביהפקת אירועים24/10/20101040 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

?

מסיבות רווקות היא החגיגה המסורתית עתיקת היומין בה נפגשים החברים הכי טובים לחגוג את נישואיו של אחד מהחברות עם הרבה אלכוהול  בשנים האחרונות מסיבות רווקות  שינתה את אופייה ואפשר למצוא סוגים שונים של חגיגות שאינם סגורים לנשים  בלבד. מסיבות רווקות  משנה את פניה והופכת להיות מבצע הפקתי של ממש הכולל חיפוש המיקום האידיאלי עבור המסיבה, תוכנית אומנותית ואלכוהול ושתייה. המקומות החדשים והותיקים המבוקשים ביותר לעריכת מסיבות רווקות הם מגרשי פינטבול, מועדוני ביליארד, לופטים, וילות לאירועים, מועדוני חשפנים , ברים ופאבים. ניתן להתאים את אופי מסיבות רווקות למשתתפים ובעיקר לכלה השמחה. ישנן מסיבות רווקות סולידיות ומסיבות רווקות פרועות הכל בהתאם להעדפתם של החוגגים. מיקומים חדשים למסיבת רווקים בהתאם לאופי החוגגים:

מועדוני חשפנות - מועדון חשפנות הוא המיקום הוותיק והמסורתי ביותר לעריכת מסיבת רווקים. מיקום זה נמצא בראש הרשימה לאלו מביניכם המעוניינים במסיבה פרועה, מלאה באלכוהול אל תוך הלילה. ברים ופאבים – מסיבת רווקים המתקיימת בפאבים או בבר השכונתי היא יותר מפגש חברתי שבועי של מספר חברות טובות  על כוסית אחת או שתיים. נישואיו של אחד מהחבר'ה הוא משמש רק כתירוץ מוצדק לקיום המפגש. מגרשי פינטבול – דרך מעניינת ובלתי שגרתית לחגוג מסיבת רווקים היא להשכיר מגרש פינטבול ולשחק נגד החברים הכי טובים במשחק מלחמה שיוציא מכם את כל האגרסיות, המתחים וטרדות היום יום. במקום מקבלים סרבלים, מסכות מגן, כלי נשק, מחסניות עם צבעים ואפשר כבר להסתער קדימה.

וילה למסיבה – השכרת וילות למסיבות  מהווה הטרנד החם התורן בתחום תרבות הפנאי והבילוי בישראל.

בוילה יש בריכה פרטית, ג'קוזי גדול, גינה ירוקה רחבת ידיים, פינות ישיבה בחצר, מנגל מפתה וחדרי שינה מרווחים ללינת לילה. בנוסף יש מזגן, מסכי LCD, סלון ומטבח חדיש. ניתן לחגוג את מסיבת הרווקים בחצר עם ארוחת בשרים עשירה ואלכוהול או בתוך הבית לפי בחירתכם. מסיבה מהסוג הזה חייבת להיות סולידית ושקטה שכן הווילות ממקומות בשכונות מגורים מאוכלסות. עם זאת ניתן ללון במקום ואין צורך לנסוע הביתה לאחר ששתיתם יותר מידיי. מועדון ביליארד – מסיבת רווקים במועדון ביליארד היא דרך מהנה ובלתי שגרתית לחגוג את האירוע המסורתי. משכירים שולחן לערב. ניתן לקנות במקום גם שתייה ואוכל ולשחק עד השעות הקטנות של הלילה.

לופט לאירועים – הלופט לאירועים הוא מבנה תעשייתי בעל חלל גדול שהוסב במטרה לקיים בו אירועים מסוגים שונים. מסיבת רווקות  המתקיימות בלופט יכולות להימשך עד השעות הקטנות של הלילה ללא חשש של רעש לשכנים, היות והוא ממוקם באזורי תעשייה הרחק ממקום מיושב. ניתן גם ללון במקום בתיאום מראש. בנוסף ישנה אפשרות להזמין למקום גם חשפן  אחת או שתיים בתיאום מראש עם בעלי המקום.

 

?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

loftlife

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי תיבי

מאת: אבי תיביבידור ופנאי - כללי21/04/111616 צפיות
אטרקציות למסיבת רווקים אכן רבות לכן תנסו לצמצם את הרשימה ללא יותר משלוש עד ארבע האפשריות ותלכו על ההכי מתאימה למסיבת רווקים שלכם .

מאת: אבי תיבימסיבות רווקים ורווקות21/04/111113 צפיות
מסבית רווקים היא תופעה שכיחה כיום כמעט שאין חתן שלא רוצה שיחגגוג לו את מסיבת רווקים בבית של חבר טוב או לופט משגע.

מאת: אבי תיבימסיבות21/04/111208 צפיות
מקומות קיימים למסיבות בגוונים רבים בישראל יחד עם זאת מרבית המקומות ממוקמים בעיר תל אביב ביחוד למסיבות הרווקים הרבות שמתרחשות בישראל ,במסיבות הרווקים תמצאו כל טוב אם זה קייטרינג חלבי איכותי וכלה בלופט מפואר למסיבת רווקים.

מאת: אבי תיביצימרים25/01/111227 צפיות
הלופטים למסיבות פזורים ברחבי ארצנו בכל מקום והם קימים כבר זמן לא מועט כתרבות נוספת שהתפתחה בארצנו הקטנטונת הלופטים לאירועים הם מדהימים ביופיהם ומתחלקים לכל מיני סוגי אירועים חלקם אירועי מסיבות רווקים חלקם ימי הולדת .

מאת: אבי תיביבידור ופנאי - כללי28/12/101068 צפיות
שהיום בוחרים מקום למסיבה פרטית ישנה אופציה חדשנית ומענינת שהיא הלופטים לאירועים שכובשים בסערה כל חלק ריק במדינה וזאת כמובן בגלל הביקושים הערים למסיבות פרטיות בארצנו .

מאת: אבי תיביתחביבים09/12/101074 צפיות
מסיבת רווקות כבר מזמן לא עושים עם סתם מוזיקה אלכוהול וריקודים היום הכלה רוצה שיזכרו את מסיבת הרווקות , ומשקיעה לשם כך מאמצים רבים לקבלת ירוע שכולם ידברו עליו.

מאת: אבי תיביהפקת אירועים08/12/101096 צפיות
מסיבת הרווקות גורמת ריגוש גדול אצל הכלה וגם אצל החוגגות מה שהופך את המסיבה למוצלחת ביותר זו הפעלה סוחפת , שמתאימה מאוד למסיבת רווקות .

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211612 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202353 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195894 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191783 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191678 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181680 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica