חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת רווקות-הפעלת רקדנית בטן

מאת: אבי תיביהפקת אירועים08/12/20101092 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

מסיבת רווקות

המזמינות רקדנית בטן להלהיט ולהרים את האירוע היא עוד חידוש בתחום בו יש צורך מתמיד לרענן, לשנת ולהפתיע. מסיבת רווקות עם רקדנית בטן גורמת לשחרור כל המחסומים של הבנות במסיבה, יוצר אווירה כייפית ומהנה וגורם לבנות לחוות אירוע אוריינטלי מיוחד במינו. רקדנית הבטן הנמצאת כחלק מחגיגה של מסיבת רווקות מעבירה שיעור מזורז בריקוד החושני לכלה ולחברותיה, שיעור שלרוב גורם לבנות לצחוק, להתפרע ולהסיר כל טיפה של שמרנות אם הייתה להן בעבר. מסיבת רווקות המשלבת כחלק בלתי נפרד מהחגיגה ריקודי בטן מבטיחה חוויה שונה, משחררת, מהנה, יוצאת דופן ומיוחדת המשאירה זיכרון מתוק וחיוך על השפתיים.

מה מקור ריקודי הבטן?:

ריקודי בטן או בשמו המקורי מחול מזרחי הוא סגנון ריקוד שהגיע אלינו מן המזרח התיכון ומצפון אפריקה. בגלל צורת הריקוד והתנועות שלו נחשב הריקוד לנשי מאוד, אך עם זאת במהלך הריקוד הרקדניות משתמשות בכל השרירים בגוף. רוב ריקודי הבטן בנויים לרקדנית אחת שבאמצעות הריקוד אמורה להביע באמצעות התנועה רגשות בהתאם למוסיקה שלפיה היא רוקדת. ריקודי הבטן כוללים שיטות ותנועות מעגליות של כל חלקי הגוף בנפרד כגון: בטן, אגן, כתפיים, מותניים וחזה. התנועות בולטות יותר בגלל ניעור ותנועה מודגשת של חלקי גוף אחרים. במהלך ריקודי הבטן יש שימוש באביזרים נלווים כגון: מקלות, חרבות, צעיפי משי, צעיפי שיפון וסלים המדגישים את הוירטואוזיות של הרקדנית. רקדנית בטן המופיעה במהלך חגיגה של מסיבת רווקות תסחוף בתנועותיה את הכלה וחברותיה להשתתף באופן פעיל במהלך הריקוד החושני.

למעשה אין ודאות לגבי מקורו של המחול המזרחי, למרות שהדעה הרווחת היא כי מקורו הו במדינות המזרח התיכון. ישנם שיאמרו שריקודי הבטן היו למעשה בעת העתיקה קשורים לפולחנים דתיים והרקדניות היו כוהנות דת שרקדו בטקסים מיניים לאלים ולאלות. נקודה חשובה ומעניינת לא פחות היא כי יש הסבורים כי ריקוד הבטן שימש למיילדות להדגים ליולדות את המהלך הטבעי של הלידה. מסיבת רווקות בה רוקדים ריקודי בטן יכולה להיות סימבולית מאוד לכלה לפני ליל כלולותיה לפריון ואהבה.

לעומת זאת קיימות השפעות אחרות על הריקוד המזרחי מלבד השפעות מזרח תיכוניות כגון: הפלמנקו הספרדי, השפעות צועניות והשפעות מהריקודים ההודיים.

כמה מילות סיום:

מסיבת רווקות

שבה רוקדים ריקודי בטן היא מתכון להצלחה והנאה גורפת של הכלה וחברותיה. מסיבת רווקות זו תהווה זיכרון מיוחד במחשבתה של הכלה לשנים ארוכות ופוריות. ריקודי בטן מצליחים לסחוף אחריהם את קהל הצופים ולמעשה בחגיגה של מסיבת רווקות יכולים לגרום להצלחה, הנאה, כייף, תחושת שחרור, שלווה מרגוע ולשכוח לכמה שעות טובות את כל העייפות מעוד יום שגרתי ורגיל. מסיבת רווקות עם רקדנית בטן יעלה חיוך בפני הכלה וחברותיה ולא מעט קנאה אצל החתן וחבריו הטובים והנאמנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

loftlife

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי תיבי

מאת: אבי תיביבידור ופנאי - כללי21/04/111615 צפיות
אטרקציות למסיבת רווקים אכן רבות לכן תנסו לצמצם את הרשימה ללא יותר משלוש עד ארבע האפשריות ותלכו על ההכי מתאימה למסיבת רווקים שלכם .

מאת: אבי תיבימסיבות רווקים ורווקות21/04/111113 צפיות
מסבית רווקים היא תופעה שכיחה כיום כמעט שאין חתן שלא רוצה שיחגגוג לו את מסיבת רווקים בבית של חבר טוב או לופט משגע.

מאת: אבי תיבימסיבות21/04/111206 צפיות
מקומות קיימים למסיבות בגוונים רבים בישראל יחד עם זאת מרבית המקומות ממוקמים בעיר תל אביב ביחוד למסיבות הרווקים הרבות שמתרחשות בישראל ,במסיבות הרווקים תמצאו כל טוב אם זה קייטרינג חלבי איכותי וכלה בלופט מפואר למסיבת רווקים.

מאת: אבי תיביצימרים25/01/111226 צפיות
הלופטים למסיבות פזורים ברחבי ארצנו בכל מקום והם קימים כבר זמן לא מועט כתרבות נוספת שהתפתחה בארצנו הקטנטונת הלופטים לאירועים הם מדהימים ביופיהם ומתחלקים לכל מיני סוגי אירועים חלקם אירועי מסיבות רווקים חלקם ימי הולדת .

מאת: אבי תיביבידור ופנאי - כללי28/12/101066 צפיות
שהיום בוחרים מקום למסיבה פרטית ישנה אופציה חדשנית ומענינת שהיא הלופטים לאירועים שכובשים בסערה כל חלק ריק במדינה וזאת כמובן בגלל הביקושים הערים למסיבות פרטיות בארצנו .

מאת: אבי תיביתחביבים09/12/101074 צפיות
מסיבת רווקות כבר מזמן לא עושים עם סתם מוזיקה אלכוהול וריקודים היום הכלה רוצה שיזכרו את מסיבת הרווקות , ומשקיעה לשם כך מאמצים רבים לקבלת ירוע שכולם ידברו עליו.

מאת: אבי תיבימסיבות רווקים ורווקות29/11/101066 צפיות
כיום כמו בכל תחום חלה התקדמות רצינית ומעותית גם מסיבות הרווקות קיבלו שדרוג.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211599 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202340 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195832 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191772 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191557 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191668 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181671 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica