חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד נהיגה בישראל בצורה בטוחה

מאת: SEOnetoחינוך ולימודים - כללי24/10/20101014 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיעורי הנהיגה בישראל הם שיעורים המותאמים באופיים לנהג הישראלי הממוצע. ישראל היא מדינה בה שיעור תאונות הדרכים גבוה מאוד, הרבה אנשים ממהרים ממקום למקום, צופרים לנהג שמלפנים ויוצרים אווירת נהיגה שעלולה להיות מלחיצה ולא בטיחותית. לימוד נהיגה בישראל מנסה להשריש תפיסת נהיגה שונה מהיסוד: נהיגה איטית, בטוחה וללא פוזות על ההגה.

לימוד נהיגה בצורה בטוחה מתחיל במבחן התיאוריה

אחת הסיבות שמבחני התיאוריה עברו מהפך בשנים האחרונות ונהיו קשים ומורכבים יותר, היא בשל תאונות הדרכים המרובות שקורות על הכביש. משרד הרישוי מעוניין להבטיח שאדם המקבל אישור להתחיל בתהליך של לימוד נהיגה ולעלות על הכביש, הוא נהג אמין שמבין ויודע את כללי הבטיחות. לכן, לימוד נהיגה במסגרת מבחן התיאוריה כולל בדיקת ידע מקיף על התמרורים בישראל, מצבי נהיגה שונים, שאלות על חוקי נהיגה ועוד. הכול כדי שהנהג לעתיד יהיה מוכן לקראת מה שמצפה לו בכביש, עוד לפני שאחז בהגה פעם אחת.

הרגע בו תוכל להחזיק ברישיון

ניתן להוציא רישיון על רכב פרטי כבר בגיל 17, כשללמוד אפשר כבר מגיל 16.5. השיעורים כוללים ליווי צמוד של מורה נהיגה והסברים תיאורטיים תוך כדי הנהיגה. רק לאחר שהמורה מרגיש ורואה שהתלמיד מסוגל להחזיק את ההגה ולנסוע לבד – כשהמינימום הנדרש הוא 28 שיעורי חובה בני 40 דקות - הוא רשאי לגשת לבחינה המעשית, הטסט.נהגים חדשים יכולים להיות לחוצים או פזיזים על הכביש, לכן חשוב לעבור איתם שלב שלב, להסביר להם דרכי התמודדות שונות ולהעניק להם את היכולת והביטחון על הכביש. לימוד נהיגה בישראל משלב דגש על ביטחון בכביש יחד עם שמירה על כללי הזהירות והחוק.

לימוד נהיגה – מה כדאי שתעשה לפני הבחינה המעשית?

לימוד נהיגה נועד בשביל ללמד את האדם לנהוג ולא רק בשביל לעבור את הטסט ולהוציא את הרישיון. מומלץ לעשות שיעורים בהתאם לצרכים האישיים ופחות להתחשב בכסף או במכסת השיעורים המינימלית. בנוסף, כדאי שבוע לפני הבחינה המעשית לתגבר את השיעורים ולהאריך אותם, על מנת לצבור ניסיון רב יותר על הכביש וביטחון עצמי במבחן.נהיגה ברכב היא דבר מורכב שאינו פשוט, לכן הניסיון והידע שצוברים במהלך לימוד נהיגה הוא משמעותי וחשוב. מורה נהיגה איכותי ובעל ניסיון יכול לעזור לנהג הצעיר להיות שקול, הגיוני וזהיר על הכביש. הרבה תלוי באופי השיעורים וביחס המורה לתלמיד.

לימוד נהיגה מגוון הוא לימוד נהיגה טוב

חשוב שהשיעורים ייערכו במקומות מגוונים, על מנת שהנהג החדש יידע ויצבור ביטחון בתנאי נהיגה שונים: נהיגה בעליה חדה, בכבישים צרים, נהיגה בלילה ועוד. לימוד נהיגה מגוון יכול לסייע לנהג החדש לקבל כלים ולדעת כיצד להתנהג במצבים דומים בעתיד, מבלי להיות מופתע. תהליך נכון של לימוד נהיגה מקנה ביטחון וידע לנהג החדש, מסמיך אותו לנהיגה זהירה על הכביש ומסייע לו לעבור בקלות את המבחן המעשי.

 



תגיות המאמר: לימוד נהיגה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131072 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131209 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131238 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131120 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131224 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131122 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131055 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213976 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204834 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica