חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדביר לצרכן: כל מה שרציתם לדעת על הדברה

מאת: SEOnetoהדברה25/12/20131072 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים בתוכם אי אילו סכנות בריאותיות. אילו סוגים של הדברות קיימים כיום? מהם היתרונות שלה? ואיך עושים זאת נכון?

כך נכנסת הדברה לתמונה

כל אחד מאיתנו נתקל לפחות פעם אחת בחרק מסוים בביתו. לעיתים מצליחים להתמודד איתו, ולעיתים הוא נעלם מזווית הראייה. ועדיין, גם אם הצלחתם להיפטר מאותו מזיק, דעו לכם שיש עוד כמה כאלה בסביבה, שמחכים לחדור לביתכם. המזיקים לרוב מגיעים בימי הקיץ החמים, אך גם בחורף אפשר למצוא בבתים לא מעט מזיקים, שמחפשים היכן להסתתר מהגשמים.

פירושה של הדברה הוא הרחקה, צמצום ההשפעה או אפילו הריגתם של מזיקים מסוגים שונים, וזאת באמצעות שלל חומרי הדברה ייעודיים. בניגוד לדעה הרווחת, המזיקים הם לא בהכרח רק ג'וקים וייתושים, הם יכולים גם להיות צמחים או פטריות, או כל מיני סוגי חרקים למיניהם, כמו למשל טרמיטים אוכלי עץ.

הדברה – למה זה חשוב?

הדברה מקצועית תמנע מכם אי נעימויות, לטווח של לפחות חצי שנה: תקופה בה החומר הפעיל ימשיך להימצא בביתכם. את ההדברה, לכן, ניתן לבצע כשמבחינים בבעיית חרקים או מזיקים בבית, לצורך התמודדות איתה, ולפני שהמצב יחמיר עוד יותר. תחת זאת, מומלץ לבצע את ההדברה, בכל מקרה, כפעמיים-שלוש בשנה.

הדברה ירוקה

לאנשים שאינם רוצים לפגוע בסביבה אך בכל זאת מעוניינים בהדברה בביתם, יש אופציה לבחור בהדברה ירוקה, אשר בה משתמשים בחומרים שאינם מזיקים כלל לסביבה, לאדם ולבעלי חיים. לעומת זאת, החרקים והמזיקים למיניהם חשים בנוכחותה היטב: הדברה אקולוגית נחשבת ליעילה בכל קנה מידה.

גם בהדברה הזו וגם בהדברה הכימית, חשוב לבחור באיש מקצוע מיומן אשר מבין מה הוא עושה. הוא יעניק לכם תדרוך על התהליך, בכדי שלא תיפגעו ממנו בכל צורה שהיא.

הדברה לכל בית

כיום, מספר חברות לא מבוטל מציעות שירותי הדברה לכל אדם או משפחה שרוצים 'לנקות' את ביתם מפני כל אותם מזיקים: כל שנדרש הוא לתאם עם אחת החברות מועד, ולבחור בסוג ההדברה ובמטרותיה. בעת ההדברה, ולמשך מספר שעות, רצוי להוציא מהבית ילדים או חיות מחמד – אפילו כאשר מדובר ברמת רעילות נמוכה.

 



תגיות המאמר: הדברה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131209 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131238 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131120 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131224 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131122 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131055 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאת: SEOnetoקורסים וסדנאות04/03/131019 צפיות
רוצה רישיון הנהיגה? אתה חייב לעבור תיאוריה. המבחן מוודא כי אתה בקיא בסוגי התמרורים, בחוקי התנועה, בכללי הנהיגה הבטוחה ובכללי ההשתלבות בתנועה הזורמת

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181369 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica