חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילת בשלל אפשרויות וצבעים

מאת: דני גלבתי מלון26/10/2010943 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אילת הינה עיר השמש הנצחית בעלת שלווה מדברית קסומה ונוף משתנה בשלל צבעים ושכבות. חגיגה של סלעים עתיקים וצעירים, ים כחול ונוף אדמדם, גיאולוגיה אינסופית, אוצרות טבע שיוצרים מראה קסום וחוויה בלתי נשכחת. באילת תוכלו למצוא חופים נהדרים, חיי תרבות וחיי לילה עשירים, ספורט ימי, אתרים מיוחדים, מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה ובתי מלון מובילים בארץ ואף בעולם כולו.

אילת היא בירת הנופש של ישראל ומוקד תיירותי גדול, המושך אליה תיירים רבים מהארץ ומהעולם. היא העיר הדרומית ביותר השוכנת לחוף ים סוף ואחד המקומות המעניינים ביותר בארץ, לחובבי גיאולוגיה, היסטוריה, מדבר, נוף ואוצרות טבע.

אין סוף לאפשרויות ולאטרקציות אשר מציעה העיר. האווירה באילת משחררת ומעניקה תחושת שלווה ורוגע והיא מתאימה בעבור כל סוג של חופשה עבור כל אחד, בכל גיל ובכל זמן: פעילות ימית, הפלגות ושייט, המצפה התת ימי, נהיגת שטח במדבר, ריף הדולפינים, עיר המלאכים, שמורת טבע חוף האלמוגים, פארק שעשועים, מטווח ירי, משטח קרח, טיול מדברי, טיולי גמלים וחמורים, טיולי ג'יפים וריינג'רים, סנפלינג ועוד.

צוללנים רבים מגיעים לאילת על מנת ליהנות מאתרי צלילה מרהיבים ביופיים. באילת ישנו גם מגוון גדול של מועדוני צלילה, שם ניתן לשכור ציוד לצלילה או לקבל שיעורי צלילה, וצלילות היכרות. אתרי צלילה מומלצים שמומלץ להגיע אליהם, הם ריף הדולפינים, שמורת חוף האלמוגים ואי האלמוגים.

באילת מסחר גדול של חנויות, מסעדות מכל הסוגים והטעמים, ברים, מועדונים, טיילת לאורך קו החוף ובה דוכנים שונים עם מבחר רחב של פריטים וקניון עשיר בחנויות עם מחירים ללא מע"מ. באילת בתי מלון איכותיים שמתאימים לכל סוג של חופשה ולכל כיס, שיעניקו לכם חופשה חלומית כיד המלך.

עבור חופשה באילת ניתן למצוא מלונות בדילים שווים ביותר. ישנם מלונות באילת הממוקמים לאורך החוף, באזור הטיילת וישנם כאלה הממוקמים פנימה, בתוך העיר. דילים לאילת ניתן למצוא עבור מלונות באילת מהרמה הגבוהה ביותר של מלונות חמישה כוכבים מפנקים בעלי כל טוב, שיציעו לכם כל דבר שרק תחלמו עליו ועד מלונות המיועדים לחופשות בהוצאה כספית ממוצעת עד זולה במיוחד. מלונות מומלצים: מלון לאונרדו (גולדן) אילת, מלון דן אילת, מלון הילטון מלכת שבא אילת, מלון קראון פלאזה אילת, מלון אסטרל ויליג' אילת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדני תיירות ונסיעות, כל הנסיעות מבית אחד - בתי מלון, חופשות, נופש וטיסות בארץ ובעולם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני גל

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי08/12/10907 צפיות
היסטוריה עשירה, חיי לילה סוערים, נופים ירוקים, גנים, נהרות, בירה טובה, שופינג, מוזיאונים וחיי תרבות מהמשובחים באירופה. כל מה שנשאר זה להתחיל לחפש טיסות לברלין.

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי06/12/10924 צפיות
אנחנו הישראלים ידועים בחיבה שלנו לדיל טוב ומשתלם. אין סיפוק גדול יותר עבורנו מלקבל תמורה גדולה מההוצאה, וכשאנחנו נופשים, אנחנו אוהבים לקבל פינוקים כיד המלך תמורת כמה שפחות שקלים.

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי28/11/10964 צפיות
עיר ציורית השופעת קסם אירופאי, השוכנת על גדת נהר הפו, המהווה מרכז תרבותי רווי אירועי תרבות, אטרקציות וחיי לילה תוססים.

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי28/11/101000 צפיות
חגיגה של אופנה, מבנים ארכיטקטוניים מרשימים, אירועי תרבות, ארוחות גורמה, חיי לילה סואנים וכל מה שיכולתם לבקש בעבור חופשה קסומה.

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי28/11/101131 צפיות
הרי הדולומיטים הם יעד פופולארי ומבוקש המעניקים חווית גלישה איכותית ומקצועית. המפגש בין הרים שחורים המכוסים לבן לבין הטבע הפראי הירוק מסביב הופך את היעד רלוונטי לכל עונה ולכל מטייל.

מאת: דני גלאטרקציות22/11/101046 צפיות
אילת הינה עיר נופש ידועה, מהבולטות ביותר במדינת ישראל. ניתן למצוא בה הכל מהכל עבור כל נופש, בכל גיל ובכל זמן. מחופשה שקטה ועד לנופש רווי אטרקציות ופעילויות.

מאת: דני גלאטרקציות10/11/101105 צפיות
באנסקו ובורובץ, אתרי הסקי המפורסמים והאיכותיים הנמצאים דרומית לסופיה, עיר הבירה של בולגריה מעניקים אוירה פסטורלית אותנטית.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182163 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica