חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

באנסקו ובורובץ מכוסות לבן

מאת: דני גלאטרקציות10/11/20101102 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בולגריה היא מדינה מזרח אירופאית קלאסית, שמאגדת בתוכה נופים קסומים ומגוונים- בין חופים מוזהבים על חופו של הים השחור, לפסגות מושלגות שבהן אתרי סקי. אם אתם מתכננים חופשת סקי בבולגריה, תוכלו ליהנות מאתרי הסקי המפורסמים והאיכותיים באנסקו ובורובץ, הנמצאים דרומית לסופיה, עיר הבירה של בולגריה. בנסקו נמצא במרחק של 150 ק"מ דרומית לסופיה ובורובץ נמצא במרחק של 80 ק"מ בלבד.

באנסקו היא עיר היסטורית ופסטורלית בעלת אוירה בולגרית אותנטית. היא ממוקמת בהרי פירין, בגובה של 930 מטר ובמרחק של כ- 150  ק"מ מסופיה, בירת בולגריה. תמצאו בה חנויות, מסעדות מסורתיות משובחות, כנסיות מקומיות ומופעי פולקלור.

הגולשים שיגיעו לבנסקו במסגרת חופשה בסופיה ימצאו אתר אירופאי לכל דבר ולא ניתן להשוות אותו לאף אתר במזרח אירופה ובבולגריה בפרט, לא מבחינת גודלו וגם לא מבחינת איכות המסלולים ותחזוקתם. האתר משלב אווירה כפרית שקטה ופסטורלית עם מתקני סקי מהמודרניים והמשוכללים ביותר. אתר הסקי בנסקו, הינו הטוב ביותר מבין אתרי הסקי במזרח אירופה כולה, ההשקעה נראית לעין מכל פינה. מערכת רכבלים, תותחי שלג הפזורים באתר המאפשרים גלישה בטוחה, בתי מלון שנבנו בסמוך לגונדולה המרכזית, בתי ספר לסקי מהטובים באירופה, ציוד סקי חדיש ועוד. באתר הסקי בבאנסקו יש כ- 70 ק"מ של מסלולי סקי הנותנים מענה לכל רמות הגלישה ביניהם גם מסלול מואר הפתוח לסקי לילה. פארק סנובורד בבאנסקו מושקע, 5 ק"מ של קרוס קנטרי, גונדולה מרכזית, 7 רכבלים ו- 16 רכבלי משיכה.

בעיירה עשרות מוקדי בילוי ליליים הכוללים בתי קפה, מסעדות עם הופעות חיות, דיסקוטקים ופאבים. הטברנות המסורתיות של באנסקו, שנקראות "מחאנה" מציעות אווירה ייחודית, אוכל טוב ויין מצוין. במהלך העונה מנגנים ברוב המקומות מוסיקה חיה בכל ערב והאווירה תוססת ונעימה.

אתר הסקי בבורובץ הוא אתר הסקי הוותיק ביותר בבולגריה, והוא נמצא במרחק של 80 ק"מ בלבד מדרום לסופיה. האתר שוכן ברכס הרי רילה. הנקודה הגבוהה ביותר באתר גובהה 2550 מ' ואילו הנמוכה ביותר 1350 מ'.  באתר מסלולים באורך כולל של 58 ק"מ, לרשות הגולשים עומדת גונדולה אחת, ארבעה רכבלי כסאות, שבעה טי-ברים ועוד מספר מסועים לילדים. כמו כן, תמצאו בה מופעי פולקלור ומוזיקה, לצד שלל בילויים וחופשות סקי מענגות.

האתר נמצא בתחתית ההר רילה, שגובה פסגתו 2900 מטרים, האתר מזכיר מעט במראהו את הכפרים האלפיניים ומספק את כל השירותים הנחוצים לגולש הממוצע שנוסע לסקי בבולגריה. מלונות מכל הרמות, בארים, חנויות ספורט וביגוד, מתקני ספורט ומסעדות טובות. נגישותו של האתר והמחירים הזולים שבו הופכים אותו לפופולארי בקרב הגולשים. 18 מסלולים בכל הרמות מתפרשים על-פני 50 ק"מ וגולשי סנובורד בבורובץ ישמחו למצוא כאן גם סנופארק עם מתקנים ומעקות מאתגרים. המסלולים באתר מוארים ומאפשרים גלישת לילה.

באתר ישנם בארים ומועדונים ומסעדות רבות המציעות תפריט מקומי מעולה במחירים נוחים לכל כיס.

מעבר לכך, האתר מציע פעילויות כמו החלקה על הקרח, סקי לילה, מתקני ספא וכושר והופעות חיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדני תיירות ונסיעות, כל הנסיעות מבית אחד - בתי מלון, חופשות, נופש וטיסות בארץ ובעולם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני גל

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי08/12/10906 צפיות
היסטוריה עשירה, חיי לילה סוערים, נופים ירוקים, גנים, נהרות, בירה טובה, שופינג, מוזיאונים וחיי תרבות מהמשובחים באירופה. כל מה שנשאר זה להתחיל לחפש טיסות לברלין.

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי06/12/10924 צפיות
אנחנו הישראלים ידועים בחיבה שלנו לדיל טוב ומשתלם. אין סיפוק גדול יותר עבורנו מלקבל תמורה גדולה מההוצאה, וכשאנחנו נופשים, אנחנו אוהבים לקבל פינוקים כיד המלך תמורת כמה שפחות שקלים.

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי28/11/10963 צפיות
עיר ציורית השופעת קסם אירופאי, השוכנת על גדת נהר הפו, המהווה מרכז תרבותי רווי אירועי תרבות, אטרקציות וחיי לילה תוססים.

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי28/11/101000 צפיות
חגיגה של אופנה, מבנים ארכיטקטוניים מרשימים, אירועי תרבות, ארוחות גורמה, חיי לילה סואנים וכל מה שיכולתם לבקש בעבור חופשה קסומה.

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי28/11/101130 צפיות
הרי הדולומיטים הם יעד פופולארי ומבוקש המעניקים חווית גלישה איכותית ומקצועית. המפגש בין הרים שחורים המכוסים לבן לבין הטבע הפראי הירוק מסביב הופך את היעד רלוונטי לכל עונה ולכל מטייל.

מאת: דני גלאטרקציות22/11/101046 צפיות
אילת הינה עיר נופש ידועה, מהבולטות ביותר במדינת ישראל. ניתן למצוא בה הכל מהכל עבור כל נופש, בכל גיל ובכל זמן. מחופשה שקטה ועד לנופש רווי אטרקציות ופעילויות.

מאת: דני גלתיירות ונופש - כללי10/11/10988 צפיות
תרבות עתיקה בתוך מרכז מערבי תוסס. אווירה אירופאית קסומה, רחובות מוזהבים, אוכל מסורתי, מקומות בילוי ומקומות היסטוריים קסומים.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195631 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172125 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171738 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171851 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica