חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרטים חדשים

מאת: זיוברקולנוע27/10/20102854 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוב העם אוהבים מאד סרטים חדשים, יש משהו מדליק בסרט חדש במיוחד אם הוא סרט שחיכיתם לו הרבה זמן. בדרך על סרטים חדשים מגלים דרך הטלוויזיה או בקולנוע עצמו לפני תחילת הסרט שם חווית הטריילרים לסרטים חדשים הרבה יותר גדולה אבל בימיינו בזכות אתרים כמו יוטיוב ובזכות האינטרנט ואתרי סרטים חדשים רבים ורשימות סרטים חדשים שבו ניתן לראות עוד לפני כולם טריילרים לסרטים שמאד מעניינים אתכם או סתם טריילרים לסרטים שמאד ציפיתם להם.

לטריילרים בדרך כלל יש נטייה להיות טובים יותר לפעמים מהסרטים עצמם כי בוחרים בהם את הקטעים הכי טובים בסרט מה שלא תמיד מעיד על כך שהסרטים האלו טובים?
לאחרונה יוטיוב החלו לשדר אופציה להעלות טריילרים בתחת מימד לאתר אבל בניסיון שלי לראות סרטים בשלוש מימדים באתר יוטיוב היו לי בעיות ב2 סוגי משקפיי שלוש מימדים שהשתמשתי בהם שרואים איתם בדרך כלל סרטים.

בכלל בימיינו אם יש סרט שמציעים לכם לראות אפילו אם הוא ישן אתם תמיד יכולים להכנס לאתר יוטיוב ולראות את הטריילר שלו וכך להחליט אם בכלל מעוניינים לראות אותו אם הטריילר של הסרט לא עושה לכם את זה מומלץ שתוותרו כי כפי שכבר אמרתי לטריילרים בוחרים את הקטעים הכי מעניינים בסרט.

דבר נוסף שמומלץ לזוכר זה שבכל אתרים הסרטים החדשים ניתן לקבל תגובות וביקורות על הסרטים כך שתמיד אתם יכולים להתייעץ עם רוב העם שונים בנוגע לאיזה סרט מומלץ ואם הסרטים האלו שאתם רוצים לראות הם מומלצים, אם אתם ילדים או מפחדים מדברים מסוימים יש אפשרות לשאול ותקבל תשובה על כך. בזכות רשתות חברתיות כמו פייסבוק אתם יכולים לשתף טריילרים עם אחרים או להירשם לאתרי סרטים חדשים ולהיות תמיד מעודכנים אם יוצא סרט חדש וגם כאשר אתם מגיבים אתם תמיד יכולים לקבל תגובות של חברים שלכם מפייסבוק . כך שאתם לא בוחרים סרט לבד ומקבלים עוד המלצות לגבי הסרט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיובר

מאת: זיוברהומור וסטנד-אפ27/10/103711 צפיות
בדיחות הן הפלפל של הצחוק בחיינו אך ישנה דרך להשתמש בבדיחות ולא כל בדיחה מתאימה לכל קהל יעד כאן ננסה להסביר על זה קצת יותר.

מאת: זיובררשתות חברתיות12/10/104518 צפיות
זו לא שאלה זו אמרה, כן גם אתם רוצים משפט יפה לפסייבוק היום סטאטוסים יפים הפכו להיות חובה אם אתם רוצים להיות פופלארים ברשת החברתית

מאמרים נוספים בנושא קולנוע

מאת: shmolikקולנוע19/04/152885 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע11/11/142345 צפיות
העולם היום מתפתח במהירות ובכל יום מצטרפות לחיינו המצאות חדשות. הרבה מההמצאות הטכנולוגיות החדשות שאנו רואים עובדות בעיקרון של פיוז'ן- מיזוג בין דברים קיימים באופן שיוצר מוצר חדש. על פי העיקרון הזה פיתחו לפני מספר שנים בחברת הסטראט-אפ DigiGage מוצר המשלב תוכן וירטואלי עם מעלית- מיזוג של שני עולמות שונים שביחד יוצרים חווית משתמש חדשה לגמרי!

מאת: רז דרוםקולנוע10/09/143929 צפיות
אין כבר ספק בכלל כי הדרך הכי טובה לראות סרטים זה בצפייה ישירה. כי מה לעשות, סרטים לצפייה ישירה מקנה לנו הרבה יותר יתרונות מחסרונות. יש שני חסרונות שיכולים לפגוע בחוויה של צפייה בסרטים לצפייה ישירה והם איכות ותרגום מובנה.

מאת: רז דרוםקולנוע09/09/143257 צפיות
בעידן המודרני בו אנחנו חיים כאשר לכולנו יש אינטרנט סופר מהיר בבית, סרטים לצפייה ישירה הפכו לנפוצים מתמיד. עכשיו הרבה יותר קל לראות סרטים, יותר נוח, יותר מהיר ובקיצור הרבה יותר יעיל.

מאת: רז דרוםקולנוע04/09/1411203 צפיות
מעוניינים לראות את הסרטים הכי חדשים וגם כאלה שעדיין לא הגיעו לקולנוע באיכות הכי גבוהה ובחינם? הגעתם למקום הנכון.

מאת: רז דרוםקולנוע03/09/143251 צפיות
בעבר הרחוק, כאשר היינו מעוניינים לצפות בסרטים, היינו צריכים להוריד אותם דרך תוכנות מזעזעות כמו אימיול ואפילו קאזה למי שזוכר. ההורדות היו כל כך איטיות שלפעמים היה לוקח לנו שבועות להוריד את הסרטים שרצינו. האינטרנט המהיר עוד היה בחיתוליו, לינקים מהירים להורדה ישירה עוד לא היו קיימים והכל הרגיש ארוך ומייגע. כאשר מהירות האינטרנט גדלה לחמש מגה ואז לעשר מגה, לאט לאט ראינו שאנחנו כבר לא צריכים להוריד את הסרטים על מנת לראות אותם, האינטרנט שלנו מספיק מהיר על מנת לראות סרטים לצפייה ישירה באיכות סבירה.

מאת: רז דרוםקולנוע28/08/147477 צפיות
אין ספק כי עכשיו זו התקופה הכי יפה בעידן של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. כיום ניתן להשיג סרטים חדשים באיכות גבוהה מאוד עוד לפני שהם מגיעים לקולנוע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica