חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גם אתם רוצים משפטים לפייסבוק

מאת: זיובררשתות חברתיות12/10/20104514 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עכשיו אתם בטח שואלים למה? האמת שאם אין לכם עניין בלהיות מישהו ברשת החברתית (מקדם אתרים וכדומה) ואתם לא מנסים לבסס איזה מעמד כמו זה שכולם כולל אתם אוהבים להגיב לו בפייסבוק אז אולי כאמת אין לכם מה לנסות ולדאוג למשפטים יפים ומצחיקים לפייסבוק שלכם, אבל אם אתם כן בקטע של להיות קצת יותר "מקובלים" ושכל החברה רק יחכו לציטוט מתחכם שלכם כדי להגיב אז כדאי שתתחילו להבין שיש לכם תחרות ולא כי כולם נהיו יותר יצירתיים אלא פשוט כי הרבה החלו לחפש ולעשות מזה עניין.

בתקופה אחרונה צצו הרבה מאד אתרים שמציעים משפטים לפייסבוק, כל יחצן מסיבות ומסתבר שיש הרבה כאלה או אנשים חסרי חיים שה פייסבוק ומיליון החברים שלהם צריכים תחזוקה מתמדת של דיבורים ותגובות הבינו שהם חייבים לשמור על מומנט של שיתוף ודיבור באמצעות הסטאטוס של הפייסבוק שלהם, ואם הם לא ישתפו והרבה בדברים שנונים הסטאטוסים היותר חשובים להם פחות יראו , כך למשל כדי שמישהו שמיחצן מסיבה ויש לו אלפי חברים רוצה שכל האלפים יחשפו אליהם הוא צריך כמה שיותר פעילות פייסבוקית וזה אומר הרבה משפטים שהרבה אנשים מגיבים עליהם ובכך גורמים להודעה והמשפטים שלו להיות יותר תכופים בפרופילים של החברים של החברים ובכלל להפצה כוללת ברשת הפייסבוק.

לכן להבא כאשר אתם רוצים להתפתח בפייסבוק צריך להבין שזה לא משהו חד פעמי אלא צריך לחיות אותו לתחזק... לתחזק ... ולתחזק .... ויש אתרים וכלים לפייסבוק שיכולים לעזור לכם בן היתר לעדכן משפטים לפייסבוק בצורה קלה ומהירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת זיובר

מאת: זיוברקולנוע27/10/102851 צפיות
רוב העם אוהבים מאד סרטים חדשים, יש משהו מדליק בסרט חדש במיוחד אם הוא סרט שחיכיתם לו הרבה זמן. בדרך על סרטים חדשים מגלים דרך הטלוויזיה או בקולנוע עצמו לפני תחילת הסרט שם חווית הטריילרים לסרטים חדשים הרבה יותר גדולה אבל בימיינו בזכות אתרים כמו יוטיוב ובזכות האינטרנט ואתרי סרטים חדשים רבים ורשימות סרטים חדשים שבו ניתן לראות עוד לפני כולם טריילרים לסרטים שמאד מעניינים אתכם או סתם טריילרים לסרטים שמאד ציפיתם להם.

מאת: זיוברהומור וסטנד-אפ27/10/103707 צפיות
בדיחות הן הפלפל של הצחוק בחיינו אך ישנה דרך להשתמש בבדיחות ולא כל בדיחה מתאימה לכל קהל יעד כאן ננסה להסביר על זה קצת יותר.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152396 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica