חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחשבים ניידים – התקנים וחיבורים

מאת: יוםחדשמחשבים ניידים27/10/20101140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככה, מבלי ששמנו לב, מחשבים ניידים הפכו להיות סטנדרט. מה שהיה נחלתם של בעלי הממון או אנשי מחשבים בלבד הפך להיות נחלת הכלל. מספיק להיכנס להרצאה באוניברסיטה על מנת לחזות בשינוי מקרוב. רוב רובם של הטודנטים מצויידים במחשב נייד ומקלידים במרץ את דברי המרצה. מרחוק זה נראה כמו ים של מחשבים ניידים.

אינפלציה של מחשבים ניידים טובה לצרכן שכן היא מהווה "באג" לאינפלציה של  המחירים של המחשבים היורדים באופן משמעותי. יחד עם זאת, האיכות יורדת בהתאמה וכיום, מי שאינו מבין במחשבים עלול להתקע עם מחשב נייד שלא עומד בציפיות וקורס לאחר כמה חודשים.

במאמר הבא נסקור את החיבורים וההתקנים של מחשבים ניידים, ללא יוצא מן הכלל:

·        חיבור לתקשורת אלחוטית – נאמר כך: מחשבים ניידים ללא יכולת להתחבר לתקשורת אלחוטית הם מאוד מאוד מאוד ישנים. אין טעם לרכוש מחשב נייד ללא החיבור הבסיסי הזה. אחרת, בשביל מה אתם בכלל צריכים מחשב נייד?

·        חיבור USB – ללא ספק החיבור וההתקן המשמעותי ביותר של מחשבים ניידים. העיקרון הוא פשוט: כמה שיותר, יותר טוב. חיבור USB מאפשר לך מודם אלחוטי, דיסק או קי, מצלמה, מוסיקה ומה לא. חובה בכל מחשב.

·        חיבור פייר וויר – זהו חיבור חשוב להתקני מולטמדיה כמו מצלמה. יתרונו הגדול בכל שהוא מעביר נתונים במהירות שיא ואינו מצריך תוכנת הורדה מיוחדת וחיצונית. פשוט לחבר ולהוריד קבצי מולטימדיה.

·        צורב – עוד התקן בסיסי של מחשבים ניידים. נמצא כמעט בכולם למעט דגמי 10 אינצ'. חשוב לוודא את קיומו כי מרוב שזה נראה מובן מאליו, הרבה שוכחים לוודא ומגלים כי אין להם יכולת לראות סרט DVD או לשמוע מוסיקה שהם אוהבים, וחבל.

·        בלו טופ – חידוש המאפשר פחות חוטים. אפשרות חיבור לפלאפון, אוזניות ורמקולים.

·        מודם אנלוגי פנימי – התקן משוכלל המאפשר לכם לקבל ולשלוח פקסים. אם המחשב הנייד שלכם הוא גם המשרד שלכם, התקן כזה בהחלט יכול ליעל את העבודה.

·        מודם סלולרי – סיטואציה הזויה: אתם נמצאים במדבר או סתם על ראש הר ללא תקשורת אלחוטית בשביל מחשבים ניידים. מה עושים? פשוט מאוד, מחברים מודם של חברה סלולרית ומתחברים לאינטרנט. מומלץ למי שעושה מילואים וצריך להעביר את השמירה בכיף.

אלו הם ההתקנים והחיבורים הבסיסיים של מחשבים ניידים מכל הסוגים. לחובבים המסורים יש גם התקנים מיוחדים כמו התקן HD או לפחות התקן טלוויזיה, הארד דיסק פנימי חיצוני, ואפשרות להתחבר למסך נוסף.

ישנם עוד פרמטרים חשובים המשפיעים על קניית מחשבים ניידים כמו איכות המעבד, איכות הבטרייה, אחריות ומוניטין של חברה המבדילים בין האיכויות למחפשים מחשבים ניידים זולים יותר אולם אלה יידונו במאמרים הבאים. שתהיה לכם גלישה נעימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר מומלץ - מכשירי כושר ביתיים
מוגש ע"י ask4 קידום אתרים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוםחדש

מאת: יוםחדששיפוצים27/10/10877 צפיות
המונח פרזול אינו מוכר לרוב האנשים. הם אינם יודעים שלמעשה, פרזול הוא הטאץ' הסופי שהופך מוצר, רהיט או אביזר ליפה. פרזול הוא ה- פיין טייסט המפריד בין אלה שבאמת מבינים בעיצוב ואסתטיקה ואלה שלא. תשאל על מעצב והוא יגיד לכם, הפרזול הוא מה שעושה את ההבדל בין מיומנות וטכניקה גבוהה, לאמנות של ממש.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213099 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187584 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187721 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187686 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183485 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182367 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181917 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica