חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לאילת בכל חברות התעופה הישראליות

מאת: Levin Rikiתעופה28/10/20101781 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חופשה באילת היא דבר מה אשר מצפים לו לרב חודשים רבים. מספר ימים בהם ניתן לנוח, להנות מהשמש, הים והנוף המופלא אשר יש לעיר אילת להציע לאורחיה. העיר אילת מציעה לאורחיה מגוון בתי מלון אשר מתאימים לכל אחד ואחת - החל מבתי מלון מפוארים וכלה באכסניות בני נוער זולות. אין ספק, כי העיר אילת הינה העיר התיירותית ביותר בישראל ומושכת אליה מדי שנה אלפי ועשרות אלפי ישראלים הבאים לבלות בה במשך חופשת הקיץ, החגים ואף בחורף את עיר השמש הנצחית מציעה חום אשר נשכח ביתר חלקי הארץ.

אילת מרכזת את טובי בתי המלון בישראל, האטרקציות השוות ביותר, המסעדות הטעימות ואוירה משוחררת של חופש וים, אולם לאילת ישנו חסרון אחד ברור - המרחק. נסיעה ממרכז הארץ לאילת אורכת כארבע וחצי שעות ברכב פרטי, נסיעה באוטובוס עשויה לקחת אף יותר. רבים מהנופשים בעיר אילת מגיעים עם ילדים קטנים, והעיר ערוכה לכך, אולם התחלת חופשה בנסיעה מפרכת הנמשכת שעות עם פעוטות מיללים במושב האחורי, ילדים הרבים מתוך שעמום ורעש בלתי פוסק היא התחלה קשה לכל זוג הורים, ובפרט כזה הזקוק נואשות לנופש וחופשה.

חברות התעופה הישראליות התגייסו על מת לפתור בעיה זו של נופשי העיר אילת. כיום ניתן להזמין מקום במספר רב של טיסות לאילת אשר יוצאות מנמלי תעופה שונים ברחבי הארץ מספר פעמים ביום. קיימת תחרות רבה בין חברות התעופה המטיסות את הנופשים לאילת וממנה, תחרות אשר מביאה להוזלה משמעותית במחירי הטיסות לאילת ואף  דואגת לקיום מסלולים מיוחדים של טיסות זולות לאילת. כיום, כל שלושה חברות התעופה הישראליות קיימות טיסות לאילת. טיסות אל על לאילת יוצאות על פי רב מנמל התעופה בן גוריון, מטרמינל הטיסות המקומיות, ואילו טיסות ישראייר וטיסות ארקיע לאילת יוצאות מנמלי התעופה בן גוריון, שדה דב אשר בתל אביב ונמל התעופה של חיפה.

מחירי הטיסות לאילת הינם בין 300-400 ש"ח לכרטיס לכיוון אחד, כאשר מדובר במחיר מלא, אולם ניתן למצוא טיסות מוזלות לאילת בהזמנה מראש, למשל באמצעות ארקיע אשר מציעה טיסות זולות במיוחד לעיר אילת במחירים הנעים בין 79-99 ש"ח לכיוון, במידה והכרטיס נרכש כחודש עד שלושה חודשים לפני הטיסה המיועדת. בנוסף, ניתן להשיג כרטיסים מוזלים לאילת באמצעות שילובם עם הזמנת חופשה באחד ממלונות אילת, ומבצעי הדקה האחרונה, ובמיוחד לטיסות המבוקשות פחות כגון טיסות מוקדמות בבוקר או מאוחרות בערב.

מחירי הטיסות לאילת כבר הינם מהווים מחסום מפני בחירה בדרך הגעה זו. אם בשנים עברו מחיר ההגעה לאילת היה יקר בהרבה במידה והבחירה הייתה ברכב או בטיסה, כיום, עם התייקרות מחירי הדלק מחד והוזלת מחירי הטיסות לאילת מאידך, אין סיבה ממשית שלא לבחור באופציה הנוחה הזו אשר מביאה אותכם לאילת ממרכז הארץ תוך כשלושת רבע השעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סוכנות נסיעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Levin Riki

מאת: Levin Rikiבתי מלון27/09/102500 צפיות
לאחר עונת החגים, ניתן למצוא דילים מוזלים לאילת אשר מאפשרים ליחידים, משפחות ועסקים לנסוע לאילת ולבקר שם במחירים מוזלים ובתנאים משובחים.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181226 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171541 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172208 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161598 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132433 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131743 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132742 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica