חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס טיס פרטי במסגרת בית ספר לטיסה

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/20132435 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בארץ ישנם כמה וכמה בתי ספר לטיסה. אלו בתי ספר אזרחיים המכשירים טייסים לטיסות פנאי או עבודה כמו תובלה, ריסוס והצלה. בדרך כלל מציעים בתי הספר לטיסה שירותים נוספים מלבד קורסי הטיסה כמו טיסות בשמיים של הארץ, השכרת מטוסים, טיסות רומנטיות וגם “טייס ליום אחד“.
פורשים כנפיים

על הארץ עדיין
במקביל לשיעורי הטייס על החניך לעבור את כל מבחני התיאוריה. מבחנים אלו אשר כוללים הגדרים ורישיונות דורשים רמת אנגלית גבוהה. החניך יוכל לגשת אל המבחנים באופן עצמאי ואף ללמוד אליהם באמצעות רשת האינטרנט. כך מתאפשרת למידה בכל שעה שנוחה לחניך וללא הגבלה.

קדימה – אנחנו ממריאים
שיעורי הטיס מאפשרים למדריך ולחניך היכרות טובה ומעמיקה. המדריך מקבל רושם על כישוריו הטכניים של החניך והחניך לומד לקבל מהמדריך את כל הידע וההדרכה לה הוא זקוק. משך כל שיעור כ-45 דקות או יותר. השיעורים מתקיימים במטוס מדגם ססנה.

הסימולאטור
מדמה טיסה ממוחשב עומד לרשות פרחי הטייס, החניכים ומסייע להם לחדד את המיומנויות השונות. הסימולאטור נועד לאימונים ומעביר את התחושות והמצבים אליהם עשוי הטייס להיקלע בזמן אמת. על הסימולאטור יכולים להתאמן חניכי הטייס בתחילת דרכם וגם טייסים וותיקים. בחלק מהרישיונות השעות שמבלה הטייס בסימולאטור קבילות ונחשבות כחלק בלתי נפרד מאימוני הטייס ומשעות האימון חובה שעל הטייס לצבור. ניתן להתאמן על מטוס חד מנועי או דו מנועי.

קורסי הטייס המוצעים בבתי הספר
קורס טיס פרטי – מתאים לגילאי 17 ומעלה בעלי בריאות תקינה. במהלך הקורס כ-40 שעות מעשיות ועוד מספר שעות נוספות בהם תדריכי קרקע ולימודי רקע.
קורס טיס מסחרי – מתאים לגילאי 18 ומעלה בעלי בריאות תקינה. במהלך הקורס כ-150 שעות מעשיות וקורס עיוני רחב. על מנת לקבל אישור להטיס מטען או נוסעים יש לצבור 500 שעות טיסה בפועל.
קורס טיס ALTP- קורס טיס המכשיר טייסים לעבוד בחסרות התעופה הבינלאומיות מסחריות ולטוס בנתיבים בינלאומיים בקווי טיסה סדירים כמו אל על לדוגמא. הקורס מתבסס על רישיון טיס מסחרי.
ישנם קורסים נוספים כמו: הגדר רב מנועי, הגדר לילה, הגדר מכשירים, הסבות למיניהן ועוד.

קורס טיס – רישיון להגדר מכשירים
מי שרוצה ללמוד לטוס בבית ספר לטיסה בוודאי יחפש את הטוב ביותר בישראל
קורס טיס פרטי - להשגת רישיון טיס פרטי או מסחרי, ניתן למצוא בכל בית ספר לטיסה, אולם קורס טיס להגדר מכשירים מציעים רק חלק מבתי הספר לתעופה, לדוגמא בית הספר לתעופה של  סקאי, מונאייר ועוד מספר מועט .
קורס זה מאפשר ללומד להוסיף לרישיון הטייס שלו גם הגדר מכשירים, ודבר זה יאפשר לו להטיס את המטוס גם במזג אוויר, אשר רישיון טיס רגיל אינו מאפשר טיסה בכזה.
כמובן שבמסגרת קורס הגדר המכשירים תצטרכו ללמוד להטיס מטוס ברמה מתקדמת יותר ולדעת כיצד לשלוט בהטסת המטוס גם כאשר הראות החיצונית לקוייה ומוגבלת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלטלייף קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב אלטלייף

מאת: נדב אלטלייףעיצוב פנים07/11/12929 צפיות
מידע על המשמעות של עיצוב מודרני במסגרת פינות האוכל שלנו

מאת: נדב אלטלייףשייט24/09/128496 צפיות
מידע על סוגים שונים של גלשנים, המאפיינים שלהם ועוד. המאמר גם מתאר מי הם הגלשנים היותר פופולריים, יש קישורים שדרכם ניתן לקרוא עוד בנושא.

מאת: נדב אלטלייףפיננסים וכספים - כללי 11/09/121007 צפיות
יש מגוון יתרונות בשילוב של רואי חשבון בניהול עסק. החל מכך שהידע והניסיון שהלם תורם רבות לארגון וכלה בפיתוח שיטות עבודה מסודרות יותר.

מאת: נדב אלטלייףיחסי ציבור18/06/121387 צפיות
פרסום עסקים באינטרנט זו דרך מעולה לקדם את האינטרסים של החברה על ידי שיפור תדמיתה בקרב הציבור

מאת: נדב אלטלייףצרכנות06/02/121132 צפיות
משלוח פרחים מאשר בקלות ובנוחות לשלוח פרחים לאדם שגר רחוק ממך מבחינה פיזית אך קרוב אליך מבחינה רוחנית

מאת: נדב אלטלייףחומרה19/01/121465 צפיות
מדפסת משולבות מסייעת לחסוך במקום במשרד, כמו כן היא מייעלת את העבודה ומאפשרת לעובדים להספיק יותר בפחות זמן

מאת: נדב אלטלייףליסינג והשכרת רכב10/01/121253 צפיות
ליסינג זו שיטת שכירות שמתאימה במיוחד למי שאין כסף לקנות רכב. התקופה של השכירות בדרכך כלל נעה בין ארבע שנים לשש שנים. ישנם סוגים שונים של ליסינג וכדאי להתוודע לסוגים השונים.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181228 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171544 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172211 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161603 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132743 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

מאת: ענת סתעופה03/04/131979 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica