חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עושים פוליש לרצפה? רק פוליש מקצועי!

מאת: רחלי פריניקיון03/11/2010879 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליש

הלוואי והיינו יכולים לשמור על אריחי הרצפה שלנו חדשים ומבריקים. אולם למרבה הצער, כל רצפה נידונה לשחיקה ולבלאי, במידה כזו או אחרת. יש רצפות שיישחקו במהירות ותוך פרק זמן קצר יותר (כמו רצפות בחנויות, במשרדים או במקומות שבהם יש תנועה מרובה), ויש רצפות שישמרו על מראן למשך זמן ארוך יותר. אולם המציאות היא, שבמוקדם או במאוחר הרצפה שלנו תאבד את המראה הזוהר שאפיין אותה בימיה הראשונים. הליכה מרובה, גרירת רהיטים ששורטים את האריחים, כתמים עמוקים ועקשניים – כל אלו גורמים לרצפה שלנו להיראות ישנה ומוזנחת. למרבה המזל, אם נבצע פוליש אחת לתקופה, נוכל להחזיר לרצפה שלנו את המראה הבוהק והמבריק, ואף נוכל להגן עליה מפני נזקים עתידיים.

פוליש – ידידה הטוב ביותר של הרצפה

לא משנה עד כמה תקפידו לשטוף ולנקות את הרצפה שלכם באופן שוטף, כל רצפה תישחק בסופו של דבר. שטיפת רצפות רגילה רק מנקה את אריחי הרצפה מהלכלוך שנמצא על פני השטח, ואין ביכולתה לנקות כתמים עמוקים, סימני גרירת רהיטים, שריטות ועוד. לשם כך דרוש פוליש.

פוליש למעשה מקרצף את אריחי הרצפה לעומק ומנקה אותם מכל הכתמים העמוקים שהצטברו עליהם. פוליש גם מצפה את אריחי הרצפה בשכבת הגנה, אשר נועדה להסתיר שריטות וסימני גרירת רהיטים ואף להגן עליהם מפני נזקים עתידיים. ביצוע פוליש הוא חלק בלתי נפרד מהתחזוקה הנדרשת לכל רצפה. אולם בניגוד לניקיון רגיל, אותו יש לבצע אחת לשבוע או יותר, פוליש יש לבצע לעיתים רחוקות יותר, בדרך כלל אחת לשנה – שלוש שנים.

כל רצפה והפוליש שלה

נהוג להבחין בין שלושה סוגים עיקריים של פוליש: פוליש קריסטל, פוליש אקרילי ופוליש ווקס. סוגי הפוליש נבדלים זה מזה באורך חייהם, במידת ההחלקה שלהם וכמובן, בסוג הרצפה שאליה הם מיועדים.

פוליש קריסטל הוא פוליש שאינו גורם להחלקה. יש לחזור עליו אחת לשנתיים – שלוש, בהתאם לתדירות השימוש ברצפה. פוליש קריסטל מתאים אך ורק לרצפות העשויות מאריחי שיש או אבן, ולא לאריחי גרניט פורצלן. פוליש קריסטל גם לא מומלץ לבצע ברצפות חיצוניות, שכן קרני השמש נוטות לשחוק אותו.

פוליש אקרילי מתאים במיוחד לרצפות העשיות PVC וגם לרצפות חיצוניות, החשופות לקרני השמש. אך גם הפוליש האקרילי אינו מתאים לאריחי גרניט פורצלן. גם על פוליש אקרילי מומלץ לחזור אחת לשנתיים – שלוש.

פוליש ווקס הוא פוליש המתאים לכל סוגי הרצפות. בניגוד לשני סוגי הפוליש האחרים, פוליש ווקס כן גורם להחלקה. מחירו של פוליש ווקס הוא אמנם הזול ביותר מבין השלושה, אך נדרש לחזור עליו לעיתים תכופות יותר, בדרך כלל אחת לשנה.

בשבילי – רק פוליש מקצועי

חשוב להבין שפוליש הוא לא ניקיון. לכן לא כל חברת אחזקת מבנים יכולה לבצע פוליש מקצועי ואיכותי. רק חברה המתמחה בביצוע פוליש תוכל להתאים את סוג הפוליש המתאים ביותר לרצפה שלכם. רק עובדיה של חברת אחזקת מבנים המבצעת פוליש מקצועית יודעים כיצד להשתמש במכונת פוליש בזהירות הנדרשת כדי לא לשרוט את אריחי הרצפה שלכם. ורק חברת אחזקת מבנים המבצעת פוליש מקצועית משתמשת בחומרים ובציוד מקצועי, שלא יגרום נזק לרצפתכם.


 



תגיות המאמר: פוליש, אחזקת מבנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121300 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121358 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112132 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181255 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171949 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica