חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפעלות לילדים ערך מוסף

מאת: רונה אביבימי הולדת04/11/2010977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו שואפים להעניק לילדנו ילדוּת עשירה בחוויות ובהנאות. אנחנו רוצים שיהיו להם זיכרונות טובים, כאלה שיעלו בפניהם חיוך בכל פעם מחדש. הפעלות לילדים הפכו נפוצות בשנים האחרונות, בעיקר בשבתות, בחופשים ובהפעלות לימי הולדת. האטרקציות הרבות מציעות לילדים להתחפש, לבשל, לרקוד, להתנועע, ליצור, לשיר, לבנות, לשחק עם חיות ועוד אפשרויות רבות. לרוב הפעלות לילדים כרוכות בתשלום למפעילים ולמרכזים חווייתיים, אם כי ישנם הורים המעדיפים להפיק את ההפעלה בעצמם.   


הפעלה ליום הולדת - הקניית ערכים בהפעלות לילדים


לצד הרצון להקנות לילדך חוויה בלתי נשכחת, האתגר האמיתי הוא ליצור הפעלה מהנה הכוללת ערכים חינוכיים. כל אטרקציה שתבחר עבור ילדך יכולה להיות בעלת ערך מוסף. הדרך הטובה והמומלצת ביותר לעשות כן היא לבחור את סוג ההפעלה לפי תרומתה החינוכית. לפיכך, ערכים כמו שמירה על איכות הסביבה, מיומנויות חברתיות, רגישות לחיות ופיתוח כישורים מוטוריים מבטיחים אלמנטים שמעבר לחוויה. שילוב התכנים החינוכיים לא גורעים מעומק החוויה, ההפך הוא הנכון. הפעלה ערכית תשאיר בילדך זיכרונות טובים וארוכים יותר, ואת השפעתה ניתן יהיה לראות בבירור ולאורך זמן.


הפעלות לימי הולדת


הפעלות לימי הולדת יכולות להיראות במבט ראשון כפעילויות שנועדו לשם הנאה בלבד. השאיפה שלנו היא לדאוג שילדנו ייהנו ביום ההולדת ויהיה מוקפים בחום, אהבה וחוויות. למעשה, זוהי פלטפורמה מצוינת לשילוב שבין הנאה ללמידה. בכל הופעת ליצן, קוסם או אמן בלונים חשוב לתת לילד להתנסות, ללמוד מיומנויות חדשות ולחוות עשייה יצירתית שבסופה הצלחה. בכל אחת מהאטרקציות אפשר להתייחס למדע, לאמנות, לפיתוח הדמיון ולהעשרת החשיבה  הפעלות בימי הולדת הן גם הזדמנות ליצור דינאמיקות חברתיות בין ילדך לחבריו. משימות קבוצתיות יגבשו ויתרמו לביטחון החברתי של ילדך בקבוצה. תחושת ההצלחה המשותפת תיצור תחושת אהדה וקבלה. 


איך משלבים בין הנאה ללמידה?


כל הפעלה לילדים יכולה להיות מועשרת בתכנים ערכיים ולמעשה, בכל עשייה יש למידה. השאלה היא רק איך עושים את זה וכיצד מתעלים פעילות חווייתית למשמעותית יותר. הרשו לנו להדגים בעזרת תיאטרון בובות. על פניו, הילד בוחר דמות ומנהל הצגת יחיד כשברוב המקרים הוא מתבסס על סיפורים המוכרים לו. הנחייה קצרה ופשוטה תעניק ערך מוסף לחוויה. בחירת עלילה נכונה תלמד את ילדך להזדהות עם דמויות במשחקי תפקידים, לפתח רגישות ולשתף חברים בעשייה. המעמד מאפשר לילדך להשתמש בדמיון, ביצירתיות, לייצר דו שיח, לתפקד מול קהל ולהציב עצמו בדמות אחרת. כך הילד מבין כיצד להציג דילמות ולהתמודד איתן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונה מסיבונת מגוון הפעלות ילדים קסומות

רונה וצוות מסיבונת מפעילות ילדים מוסמכות בחינוך ילדים ואומנויות, משלבים משחק, יצירה ותנועה ככלים להעצמת הילד, שחרור ביטוי והתחברות, הפעלות בעלות ערך מוסף חינוכי ומעשיר.

 info@ronamesibo.net

טלפקס: 03-5298863     נייד: 050-6536662

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונה אביב

מאת: רונה אביבימי הולדת04/11/101233 צפיות
. הפעלות לימי הולדת יכולות לעלות בין כמה מאות לכמה אלפים, ויש הורים שיעדיפו להפיק את האירוע באופן עצמאי. במובן מסוים אין מדריך מוסמך יותר מההורה עצמו. התייעצות עם אנשי מקצוע יכולה להביא להפקת אירוע מרשים, איכותי וחווייתי. ההורה מכיר את הילד, מכיר את חבריו, ומכיר את כל האלמנטים שיצרו אווירה שמחה ואנרגטית בהפעלה ליום ההולדת. שיתוף פעולה בין ההורים לבין מפעיל מוסמך הוא דרך מצוינת להפיק אירוע בלתי נשכח. ההורה יקפיד על הערכים החינוכיים והמפעיל ידאג שהדברים יקרו בדיוק באופן הנכון לילד.

מאת: רונה אביבבידור ופנאי - כללי04/11/101397 צפיות
למה חשובות פעילויות הורים - ילדים ?

מאת: רונה אביבימי הולדת04/11/101035 צפיות
כבר הזמנתם ליצן, אירחתם קוסם, שכרתם מזרקות שוקולד וביליתם עם הילד במתקנים מתנפחים. השאלה היא איך אפשר לחדש ומה החידושים בתחום הפעלות לימי הולדת.

מאת: רונה אביבימי הולדת22/09/101768 צפיות
הפעלות לימי הולדת הן חוויה משמחת ומהנה בכל גיל. תינוקות, צעירים ומבוגרים מחכים ליום ההולדת שלהם, ומרגישים כל שנה מחדש כי זהו היום המיוחד שלהם. בשנים הראשונות, לפחות עד גיל 10, אנחנו ההורים מפיקים עבור ילדנו את הפעלות ימי ההולדת. אנחנו רוצים שייהנו, שיבלו, שיחגגו עם חבריהם. לצורך כך אנחנו בוחרים אטרקציות רבות, משחקים והפעלות שלהבנתנו יהיו לחוויה בלתי נשכחת. כל עוד אנחנו אחראים על היום המיוחד שלהם, חשוב שנקפיד כי הפעילויות יתאימו לגיל ולקצב ההתפתחות.

מאת: רונה אביבימי הולדת22/09/101122 צפיות
ביישנות ילדים היא תופעה נפוצה המוכרת להורים רבים: הלחיים הופכות סמוקות, הקול הופך חלש והמבט מושפל למטה. הפעלות לימי הולדת הן אירועים בהם הילד נמצא במרכז המסיבה. אך מה קורה כאשר הילד מתבייש? ילדים רבים מתרגשים בהפעלות מסוג זה ונוטים שלא לחוש בנוח. לעיתים חש ההורה תסכול על שהפיק הפעלה מיוחדת ליום הולדתו של הילד, שבינתיים בחר להיכנס לתוך הבית או להיצמד קרוב לאמא ולא לשחק.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181779 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181709 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181456 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181500 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181390 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica